Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 20, 2024 2:18 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: 3-biegowy silnik ze ma te 2,5 km a 2-bieg ze ma 1,7 czemu
PostWysłany: Pią Cze 20, 2008 10:37 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 04, 2008 11:21 am
Posty: 67
Miejscowość: Wąsosz
Pojazd: Romet;
Kadet,
Ogar 205
no właśnie czemu 3-bieg ma 2,5 a 2-bieg tylko 1,7 czy to sprawa skrzyni czy może innego troche wału .......... ????????????


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 20, 2008 10:38 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Inny wał i chyba układ kanałów płuczących w cylindrze ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 20, 2008 10:41 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 04, 2008 11:21 am
Posty: 67
Miejscowość: Wąsosz
Pojazd: Romet;
Kadet,
Ogar 205
no dobra wał inny troche a kanały.... jeśli założe cylek od 3-biegowego do 2 bieg to mocy przybędzie tylko mi ;/ nimalnie i nie odczuwalnie........ ;/ ;/ ;/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 20, 2008 10:44 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Michas.22 napisał(a):
no dobra wał inny troche
Trochę bardzo, pojemność skrzyni zmienia się diametralnie ;)
Cytuj:
jeśli założe cylek od 3-biegowego
razem z tłokiem do 3 biega trzeba przekładać ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 20, 2008 10:48 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 04, 2008 11:21 am
Posty: 67
Miejscowość: Wąsosz
Pojazd: Romet;
Kadet,
Ogar 205
tylko jak np. założe wał też taki sam jak od 3 biega przystosowany do 2 biega to to coś zmieni ...... ;/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 20, 2008 10:51 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Zmniejszy się pojemność skrzyni korbowej, co powinno dodatnie wpłynąć na pracę silnika ;) Oczywiście czysto teoretycznie, trzeba poczekać aż odpisze ktoś, kto coś takiego robił ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 20, 2008 10:53 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 04, 2008 11:21 am
Posty: 67
Miejscowość: Wąsosz
Pojazd: Romet;
Kadet,
Ogar 205
oki a powiedz jeśli wiesz tzw. łożysko igiełkowe czy to zwiększa żywotność silnika do na wchodzenie na obroty to pomaga a jak z żyotnością......... :-)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 20, 2008 10:56 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Chodzi Ci o łożysko w główce korbowodu, zamiast tej mosiężnej panewki? Jeżeli tak to oczywiście, mniejsze tarcie, takie łożysko bardzo długo się wyrabia, podczas gdy panewka szybko się ściera, lepsze chłodzenie sworznia i łożyska, same plusy ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 20, 2008 11:02 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 04, 2008 11:21 am
Posty: 67
Miejscowość: Wąsosz
Pojazd: Romet;
Kadet,
Ogar 205
oki bo nie długo robie remont mojego ogarka rama pojechała już na malowanko a teraz czas na silnik jak wg ciebie opłacało by sie w sęsie czy dobrze by było kupić wał z wypełniaczami tak jak w 3 i łażyskiem w główce + do tego cylek 60ccm od 3-biegowego.....????? jakie to by miało osiągo ale oczywiście reszta silnika od 2-biega co o tym sądzisz czy może wystarczy 50ccm od 3......... ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 20, 2008 11:08 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Skrzynia z 3 biegowego podobno lubi nawalać i się sypać, przy dużej mocy może to robić często ;)
Wał - nie wiem czy wszystko pasuje bo nigdy takich rzeczy nie robiłem, ogólnie rzecz biorąc to im mniejsza pojemność skrzyni korbowej (czyli wał musi zajmować jak najwięcej miejsca w skrzyni) tym lepiej ;)
Cylinder - bardziej się opłaca kupić tłok np 40mm, zrobić szlif cylindra pod ten tłok i pośmigasz na tym zestawie o wiele dłużej niż na obecnie produkowanych cylindrach ;) Nie mam pojęcia jak wygląda sprawa cylindra z 3 biega do 2 biega, poczekajmy na inne wypowiedzi lub poszukaj na forum o tym bo było ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 20, 2008 11:12 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 04, 2008 11:21 am
Posty: 67
Miejscowość: Wąsosz
Pojazd: Romet;
Kadet,
Ogar 205
ale tylko do wymiany wał ale oryginalnie z wypełniaczami do 2 a za to cylek od 3 wiem że wejdzie bo sie pytałem na forum a skrzyni i tak nie wstawie w kartery 2

[ Dodano: 21 Czerwiec 2008, 00:13 ]
oczywiscie skrzyni 3 w kartery 2


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 21, 2008 2:50 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Michas.22 napisał(a):
le tylko do wymiany wał ale oryginalnie z wypełniaczami do 2

Teoretycznie powinien coś dać, ale ja nie zauważyłem żadnej różnicy w mocy, ale jeśli stary wał masz juz do wymiany to polecam Ci kupić właśnie tego nowego typu razem z łozyskiem igiełkowym ;)
Michas.22 napisał(a):
a za to cylek od 3 wiem że wejdzie bo sie pytałem na forum

Jeśli byś założył oryginalny cylinder od trzybiegowego (rzadkość) to coś tam powinien dać, ale on chyba się różni tylko wysokością okna wydechowego i gwintem na nakrętkę.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 21, 2008 2:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
przem578 napisał(a):
gwintem na nakrętkę.

na wydech... ogólnie całe kolanko jest większe


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 21, 2008 3:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
R-Man napisał(a):
na wydech... ogólnie całe kolanko jest większe

No, a gdzie indziej masz gwint w cylindrze gdzie się zakręca nakrętke? :|
Kolanko jest większe, tłok jest krótszy, było dużo takich mało zauważalnych rzeczy


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. silnik 2 biegowy a 3 biegowy

spider15

1

2426

Pon Gru 17, 2007 7:53 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 3 biegowy polski silnik :P

Kresek25

3

2876

Sob Cze 16, 2007 5:16 pm

Pumba Zobacz ostatni post

Brak nowych postów jak odróżnić silnik 3-biegowy jawy od 2-biegowego dezematu?

ktym123321

7

2720

Pon Gru 13, 2010 10:47 pm

ktym123321 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Ogar 200, Ogar 205 (silnik 3 biegowy)

Barth

10

5103

Pon Lip 12, 2010 1:12 am

bigsoft Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Simson 3 czy 4 biegowy?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Maka_91

20

12095

Pon Cze 30, 2008 7:54 pm

Mati92 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 20 Queries | GZIP : Off ]