Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Kwi 18, 2024 8:25 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 10, 2008 8:20 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Luzik spokojnie ;) <luzik> panowie nie czepiajcie sie jeden drugiego :PP
chcialem sie dowiedziec jak to uszkadza silnik czy oplaca sie robic taki tuning jak na to niby 60cmm (55) no i co trzeba by jescze wymienic przy tej zmianie ale sadze ze nie 600zl
Wal - 120 zl
Cylek itp - 80 zl
Lozyska - pewnie z 30 zl ( nie wiem)
Simeringi - 10 zl
Olej - 10 zl
Tarcze sprzegla - 15 zl
Nowe srubki - 5 zł <faja>
Razem 270 :P nie wiem co przeoczylem ale sadze ze to chyba wszystko

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 10, 2008 8:32 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Wał chcesz zmieniac ze względu na cylek?

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 10, 2008 10:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Porządny tuning to również zmiana sprzęgła oraz gaźnika, i ja tutaj mówię o porządnych rzeczach a nie badziewiu za 5 zł ;).

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 10, 2008 10:47 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Magnum 200 napisał(a):
Wał chcesz zmieniac ze względu na cylek?
może być i regeneracja, o ile w okolicy znajduje się ktoś, kto się tym zajmuje.
Jacek-J129 napisał(a):
Porządny tuning to również zmiana sprzęgła oraz gaźnika, i ja tutaj mówię o porządnych rzeczach a nie badziewiu za 5 zł
w silniku jawki jedyne co ze sprzęgłem można zrobić to dać nowe tarcze i przekładkę, i podkładki pod zabezpieczenia :P A z gaźnikiem to już inna historia, tu można naprawdę kombinować, gaźniki od WSK, Jawy, Simsona, Bingi itp. można dodatkowo zrobić wszystko na membranie i tu też wybór: albo do cylindra albo do skrzyni korbowej :P BEBAK, poczytaj tematy o profesjonalnym tuningu silnika 223 i o gaźnikach, bo to wszystko ciężko zmieścić w jednym poście :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 10, 2008 10:52 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Olo napisał(a):
tu można naprawdę kombinować, gaźniki od WSK, Jawy, Simsona, Bingi itp.

Dokładnie ale każdy gaźnik kosztuje, więc należy to doliczyć do ceny.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 11, 2008 6:40 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Pewnie ze jak tuning to zmiana walu na sportowy bo juz czytalem ze jak sie ma cylek
60ccm (55) to tamten sie szybko niszczy i trzeba dac wzmacniany. No gaznik tez mozna zmienic koszt max 70 zl to juz mamy 340 :P zreszta nie wiem czy oplaca sie robic tuning a nie lepiej doprowadzac silnik do orginalu kupic solidne czesci takie jak dala fabryka :P
a tak nawiasem to pytam z ciekawosci bo chce wiedziec jak bede mial moto czy wogole jest to oplacalne ;P

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 11, 2008 9:16 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
BEBAK, Jeżeli zostawiasz dla siebie maszynę to pewnie że jest to opłacalne.
BEBAK napisał(a):
a nie lepiej doprowadzac silnik do orginalu kupic solidne czesci takie jak dala fabryka :P

Oczywiście że lepiej ....

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 11, 2008 10:39 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
BEBAK, tego się nie da przeliczyć na zyski i straty: to jest taka mania, ładujesz kasy bez opamiętania, po to by twój moto był coraz szybszy i mocniejszy, także nie da się określić czy to jest opłacalne czy nie, tu już kasa nie gra roli :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 12, 2008 4:15 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
BEBAK napisał(a):
Pewnie ze jak tuning to zmiana walu na sportowy bo juz czytalem ze jak sie ma cylek
60ccm (55) to tamten sie szybko niszczy i trzeba dac wzmacniany.
Do 5ccm więcej chcesz dawać sportowy wał? xD Na tym cylku nie zauwazysz róznicy w prędkości nawet.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 12, 2008 4:22 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Magnum 200 napisał(a):
Na tym cylku nie zauwazysz róznicy w prędkości nawet.
może prędkości nie, ale przyspieszenie i moc na pewno :P wiem po sobie, nawet na oryginalnym cylindrze i tłoku nie ma takiej mocy, jednak różnica jest :) i powiem wam, że jak porównałem kanały płuczące "55" almotu i oryginału to almot ma większe, najwyraźniej pomyśleli i o tym. :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 12, 2008 4:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Cze 02, 2007 7:10 pm
Posty: 887
Miejscowość: Wielkoposlka
Cytuj:
może prędkości nie, ale przyspieszenie i moc na pewno

jak to wzrasta to i musi v-max (moim zdnaniem :D )


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 12, 2008 5:01 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
a niekoniecznie :P bo v-max jest zależny od przełożeń i od obrotów silnika. A obroty po zmianie cylindra raczej nie wzrosną, prędzej po dobrym ustawieniu zapłonu :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 12, 2008 5:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Cze 02, 2007 7:10 pm
Posty: 887
Miejscowość: Wielkoposlka
Olo napisał(a):
a niekoniecznie bo v-max jest zależny od przełożeń i od obrotów silnika, a więcej ten silnik jak 6500 obrotów na standardowym zapłonie nie osiągnie taki myk, wzrostu obrotów po zmianie cylka nie zauważyłem, ale pewnie jak teraz założę moduł to kilkaset więcej pewnie będzie

ok :P , oddaje honor :P ... Magnum 200, ma zapłon bezstykowy ?! ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 12, 2008 5:13 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Wojterr napisał(a):
oddaje honor
nie trzeba, to jest taka ogólna pomyłka :)
Wojterr napisał(a):
Magnum 200, ma zapłon bezstykowy
no chyba, On ma robiony na zamówienie czy coś takiego :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 12, 2008 5:32 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 02, 2008 1:16 pm
Posty: 206
Miejscowość: Damasławek
też mam taki problem czy władować w sinik i leki tuning (kadet) 400 zł czy kupić ogarea

[ Dodano: 12 Marzec 2008, 16:33 ]
*ogara <stiupid>

_________________
jesli ktos chce kupic siedzenie do komara z tych pierwszych modeli spisac na e-maila na priv lub na gg 5% tuning
pomalowane napisy na oponach

dzisiejsze odkrycie http://www.brzozuch.internetdsl.pl/jaco ... tom50.html

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:YT4 ... pl/780.jpg


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Cylinder

DAMIAN

7

4566

Wto Sty 10, 2006 11:10 pm

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów cylinder

-awel-

0

2106

Śro Gru 20, 2006 8:36 pm

-awel- Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cylinder

michu605

10

5208

Śro Maj 21, 2008 6:13 pm

Womax Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [S38] Cylinder

piter24

0

1494

Wto Paź 14, 2008 5:44 am

piter24 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [s38] cylinder.

dawid xd

3

2335

Pon Paź 27, 2008 4:01 pm

pawelz Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 20 Queries | GZIP : Off ]