Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Mar 29, 2024 12:51 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Gwint
PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 6:14 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lut 10, 2012 11:33 am
Posty: 90
Pojazd: komar 3
ogar 200
Jawka Mustang 73'
Jawka Mustang 78'
CHART 210 89'
siema. dostałem silnik jawa 223, tylko jest taki problem ze ktoś przy nim grzebał. owinął śrubę od korka oleju w kraterach nitką i przy wkręcaniu cały gwint obrobił tak że nie da się śruby wkręcić. Śrubę można normalnie włożyć w otwór w kraterze. Moje pytanie jest takie czy da się to jeszcze uratować ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gwint
PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 6:36 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Gru 09, 2010 11:25 am
Posty: 396
Pojazd: Jawka 50 Mustang
Ogar 200
Zumico quick 4t
ja bym sobie z tym odpuścił na twoim miejscu i szukał bym 2 karteru.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gwint
PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 6:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
przegwintować i dać większą śrubę. ;] innej opcji niema


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gwint
PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 9:42 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lut 10, 2012 11:33 am
Posty: 90
Pojazd: komar 3
ogar 200
Jawka Mustang 73'
Jawka Mustang 78'
CHART 210 89'
A jak prze gwintuje to gwint nie będzie miękki ? bo tam trzeba trochę mocno dokręcić żeby olej nie ciekł. większa śruba wejdzie w ten otwór ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gwint
PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 9:47 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Cze 19, 2011 8:27 am
Posty: 1264
Miejscowość: Wałbrzych
Pojazd: Romet 50-t-1
Komar 2330
Romet CHART
Pony 50-m-2
Jawa 50 typ 20
będzie tak samo twardy jak był...
i skoro przegwintujesz na większą śrubę to czemu miałaby nie wejść? lokurva


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gwint
PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 9:58 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lut 10, 2012 11:33 am
Posty: 90
Pojazd: komar 3
ogar 200
Jawka Mustang 73'
Jawka Mustang 78'
CHART 210 89'
Tego ja nie wiem ;p . tylko ze tam już jest płasko .... A co powiecie na temat tych nowych zapłonów do jawki ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gwint
PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 11:08 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Gru 09, 2010 11:25 am
Posty: 396
Pojazd: Jawka 50 Mustang
Ogar 200
Zumico quick 4t
ja na temat nowych zapłonów do jawki mam to samo do powiedzenia co do np chińskich skuterów czyli jedno wielkie gówno w opakowaniu i nic więcej :D To jest teraz wszystko tak robione na parę kilometrów a nie na dłuższe trasy.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gwint
PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 11:15 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lut 14, 2012 9:26 am
Posty: 358
Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd: Xsara VTS
korek od wina wciśnij lokurva
a co do nowych zapłonów, hmm Sopel jeździ już dłuższy czas i nic mu się nie dzieje


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gwint
PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 11:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 06, 2010 10:51 pm
Posty: 1005
Miejscowość: Trzebcz/Kraków
Pojazd: Romet Chart 210
Ciągnik SAM, 1 HC 102, Lublin 51, Star 28, Żuk
Audi A4 B5 1,9 TDI '98
Romet Mińsk 125 400A '89
Suzuki GSF Bandit 600N '96
Ta "nitka" to pakuły do uszczelniania rur ojapier

_________________
Bieganie to coś więcej niż pasja, to styl życia, miłość, oddanie...


DIESEL KOPCI, DIESEL CZADZI, DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gwint
PostWysłany: Czw Mar 22, 2012 11:27 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
korek nie musi być jakoś mocno dokręcony, poprostu tak żeby się nie odkręcił. Jak już będzieszz miał gwint zrobiony to kup paste do uszzelniania gwintów(taka czerwona w tubce zazwyczaj) ale nie klej tylko pasta do uszczelniania i daj pod śrube nową podkładke miedzianą, po zastosowaniu tego masz pewnośc ze sięnie odkręci i że nie będzie ciekło .

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Gwint
PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 8:36 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Sob Lut 02, 2008 8:12 pm
Posty: 1175
Pojazd: Sei
Co to za filozofia przegwintować korek spustu oleju? Nic się nie stanie, żadnych past nic, dobra nakrętka i ewentualnie miedziana podkładka pod nakrętkę, nic więcej nie trzeba saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gwint
PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 10:01 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Gru 09, 2010 11:25 am
Posty: 396
Pojazd: Jawka 50 Mustang
Ogar 200
Zumico quick 4t
tam jest fabrycznie chyba 13 śruba to bierz gwintownik np 14 na wiertarkę silnik do góry petami i gwintujesz.Prosta robota :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gwint
PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 5:46 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Sob Lut 02, 2008 8:12 pm
Posty: 1175
Pojazd: Sei
DoMinator94 napisał(a):
tam jest fabrycznie chyba 13 śruba to bierz gwintownik np 14 na wiertarkę silnik do góry petami i gwintujesz.Prosta robota :D




Łeb sobie wiertarką nagwintuj ojapier


Uchwyt do narzynek, i robisz to dokładnie...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gwint
PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 6:08 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Gru 09, 2010 11:25 am
Posty: 396
Pojazd: Jawka 50 Mustang
Ogar 200
Zumico quick 4t
no można i przez uchwyt.Ja robiłem takie rzeczy wiertarką i też jakoś to wychodziło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gwint
PostWysłany: Pią Mar 23, 2012 6:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Kwi 11, 2009 9:31 pm
Posty: 533
Miejscowość: Gdynia [GA]
Pojazd: -
Romet Kadet M-780
Romet Chart 210
DoMinator94 napisał(a):
no można i przez uchwyt.Ja robiłem takie rzeczy wiertarką i też jakoś to wychodziło.

Kolega dobrze gada, tylko jeszcze pamiętaj żeby włączyć udar ;-)













ojapier

A na poważnie to kupujesz http://allegro.pl/pokretlo-do-gwintowni ... 29416.html i jeśli wcześniej tam było 13mm, to na przykład kupujesz teraz http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... ntownik+14 i gwintujesz <ok>


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów gwint w glowicy cos nie tak

Constantine

10

2884

Śro Wrz 10, 2008 2:21 pm

BEBAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Komar] Gwint przodu

Addadko

4

1744

Nie Mar 15, 2009 1:45 pm

Addadko Zobacz ostatni post

Brak nowych postów simson gwint na wydechu

Matej

0

1066

Nie Maj 23, 2010 9:17 pm

Matej Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 20 Queries | GZIP : Off ]