Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Kwi 28, 2024 1:14 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: pseudosport
PostWysłany: Śro Gru 31, 2008 2:06 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 09, 2007 11:18 am
Posty: 403
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
A co sadzicie o takim schemacie? W miare dobry jest? W pole dot. czasu otwarcia okna wydechowego wstawilem troche wieksza wartosc niz dla cylka 60ccm. Pierwszy "factor" jest wpisany, by tlumik mogl miec rzeczywista dlugosc. Calosc ma ok. 81cm., czyli wynik w miare rzeczywisty. Dane ze schematu pokrywaja sie mniej-więcej z danymi z tabeli <lol> .

---- Połączono -----

http://www.bikepics.com/pictures/1525236/

_________________
Ogarzysta


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: pseudosport
PostWysłany: Śro Gru 31, 2008 3:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
No ciekawy jestem czy zrobisz tak krótkie kolanko :P Po drugie kanał wydechowy jest chyba trochę krótszy jak 8cm, po trzecie Maximum power rpm dużo za wysoko jak do tego kata, a po czwarte to przecież nie masz pełnych 60ccm ;P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: pseudosport
PostWysłany: Śro Gru 31, 2008 3:54 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 09, 2007 11:18 am
Posty: 403
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Z tymi obrotami to chodzi do jakich silnik kreci, czy przy jakich uzyskuje moc max? Mierzylem jeszcze raz. Od krawedzi okna wydechowego w tulei do krawedzi wylotu jest 79-80mmm, przyczyna jest zapewne tuleja.

---- Połączono -----

Pojemnosc powinna byc 55ccm?

---- Połączono -----

Zobacze jak bedzie z kolankiem po wprowadzeniu zmian <cfaniak> .

---- Połączono -----

Cytuj:
Mierzylem jeszcze raz. Od krawedzi okna wydechowego w tulei do krawedzi wylotu jest 79-80mmm, przyczyna jest zapewne tuleja.

Lub to, ze zle mierze.

_________________
Ogarzysta


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: pseudosport
PostWysłany: Śro Gru 31, 2008 3:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Ogarzysta napisał(a):
Z tymi obrotami to chodzi do jakich silnik kreci, czy przy jakich uzyskuje moc max?

przy jakich mam mieć moc max
Ogarzysta napisał(a):
Mierzylem jeszcze raz. Od krawedzi okna wydechowego w tulei do krawedzi wylotu jest 79-80mmm, przyczyna jest zapewne tuleja.

Jeśli masz redukcję na zerwany gwint to może tyle być
Ogarzysta napisał(a):
Pojemnosc powinna byc 55ccm?

A jakiej średnicy masz tłok?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: pseudosport
PostWysłany: Śro Gru 31, 2008 4:23 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 09, 2007 11:18 am
Posty: 403
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Cylek będę rozwiercał na "60ccm" pod tłok nominalny 1P MZA od p. Kniaźa. Przy jakich obrotach będę uzyskiwał moc max? Tak jak już zaznaczałem chciałbym mieć moc w miare możliwości we wszystkich partiach obrotów. P.S. Ile rmp to powinno wyciskać? Dojdzie do tych 11000?

_________________
Ogarzysta


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: pseudosport
PostWysłany: Czw Sty 01, 2009 4:51 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
To tak.
http://www.sendspace.pl/file/7a6vVrJ6/
Kąty otwarcia okna wydechowego dla poszczególnych wysokosci są zmierzyć i podać dane to możemy działać z wydechem.
Zwróć uwagę na długości 3 pierwszych stożków i ich katy w bellu dla pojemnosci 50-80 cm3 mają one mieć następujace wartości 4,6,8 kluczowo nie trzeba ich się trzymać, dążycie do prawidłowych proporcji wydechu przynajmniej zbliżonych.
Następnie walec środkowy około 75-85 przeważnie wychodzi z wzoru.
Ostatni stożek daj na 12.
Co do kolanka krótkie kolanko hmmm w wysoko obrotowcach jak najbardziej, ale nie tutaj rób tak kolanko na około 210-250 [mm] jak na seri kolanku nie rozszeżajacym się i tak bezie sporo kombinowania na zagięciu.
Pozdrawiam pumba, szczególnie koks modów <faja>

:]

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: pseudosport
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 2:21 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Sty 02, 2009 10:08 am
Posty: 31
Pojazd: ???
Propozycje ode mnie z płukami seria na 36 [mm] nie wiem na ile ktoś ci tam robi wydech tak 28 [mm] podnieś jak to seria 60cm3,szoda liczyć wydech do serii.Nie wiem jak liczyłeś ta odległość wydechu u mnie w cylu 50cm3 No name 55 do początku okna od strony tłoka w 50 cm3 można dac mniej jak to do 60cm3 ma być.Jak mi dasz reszte informacji porzadnie zmierzonych a nie linijką, ktora cię oszukuje chyba o 20 [mm], to można dokładniej policzyć. Do mojego wydechu skrócisz nóżkę od strony ssania w tłoku, ale wolał bym opuszczone ssące z 2 [mm].
Co do tego to masz propozycje odemnie. Przesadziłem może z obrotami ale tak 8500-8200 powinno już byc gitara.
Liczone do 60cm3 z podniesionym tylko oknem wydechowym na 28 [mm]
Image
W tym z rozszerzającym się kolankiem deko można by jszcze skrócić kolanko i wydłużyć reszte wydechu.Zwymiaruj cyl to Ci może co policze jeszcze.

_________________
OI !


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: pseudosport
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 3:52 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 09, 2007 11:18 am
Posty: 403
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Chyba źle liczę tą odległość wydechu. Policzyłem ją od krawędzi okna w tulei do końcówki tulei. Jeśli źle to zrobiłem to jak mam to zrobić?
Odległość od góry tulei do początku okna wydechowego - 28mm
j.w. kanału płuczącego - 36,5m
j.w. kanału "krućcowego" - 56mm

Zakładając, że tłok 1P MZA ma średnicę 40,67, a skok tłoka wynosii 44 to mam pojemność 57,98. Jeśli chodzi o podpiłowywanie, podnoszenie itp. to raczej zostawię o w spokoju. Jeśli chodzi o kolanko, wolałbym pozostawić seryjne :) .

Mierzyłem to wszystko przy średnicy tulei ok. 38, zakładam, że po przeszlifowaniu nic się nie zmieni.

_________________
Ogarzysta


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: pseudosport
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 4:28 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Sty 02, 2009 10:08 am
Posty: 31
Pojazd: ???
To masz jakiś polski chyba cyl bo w DDR było 36 mm płuki, co do kolanka seryjnego to masz wylicozny tłumik prawie dobry tylko zaniżyc moc max na 8300 gdzies i wmiare wydech, musiał byś pisać na GG nie lubią mnie tutaj i ograniczam pisanie.

_________________
OI !


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: pseudosport
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 5:00 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 09, 2007 11:18 am
Posty: 403
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Tylko podaj GG i nie ma sprawy :) . Co do wysokości płuków-mierzyłem papierkiem poprzez zaginanie i raz wychodzilo blizej 36, a raz blizej 37 :| , mwiec wziolem kompromis. Tak czy siak cylek jest DDR, więc
Cytuj:
w DDR było 36 mm płuki

_________________
Ogarzysta


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: pseudosport
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 5:33 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Sty 02, 2009 10:08 am
Posty: 31
Pojazd: ???
Popraw sobie wydech na 8300 gdzieś tam i powinno być ok i tryzmaj się proporcji podnaych policz ile mozesz kolanko skrócić aby dał osięwydech zamocować i przyspawać bo tak najłątwiej jest, czasami potrzebne jest kilka cennych milimetrów na których mocouje się wydech.

GG byle kto nie ma jak zdobędziesz pogadamy.

_________________
OI !


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: pseudosport
PostWysłany: Pią Sty 02, 2009 5:44 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
napisz do mnie na GG to ci moge podac :] 9070649 :]

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 20 Queries | GZIP : Off ]