Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Kwi 19, 2024 12:39 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Romet 50 t-1, różnice w produkcji!
PostWysłany: Pią Lut 29, 2008 10:27 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 13, 2008 12:02 pm
Posty: 414
Miejscowość: Rzeczniów
Pojazd: 50-T-1
Witam! Czym różniły się romety 50 t-1 w pierwszych wersjach (1976) z tymi produkowanymi na końcy produkcji (1981r.)?????


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 29, 2008 12:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Wiem że pierwsze modele miały kompletnie całe rozbieralne przednie zawieszenie ;) I chromowane błotniki ;) Z tymi błotnikami mogę sie mylić ale raczej tak było :P

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 29, 2008 3:42 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
Więc tak
Rama była inna... na początkach była inna... stelaż pod siedzenie był z rurek:
Image
a potem jak w ogarze... te starsze ramy są bardzo poszukiwane
Przednie zawieszenie całkowicie rozbieralne... pod lampą taka osłonka z klaksonem, mocowania lamp jak w junaku <hahaha>
Image
Błotniki chrom, i inne mniej znaczące detale...
Oczywiście początkowo był nazywany "Komar 2370"...
Image
Image Image
Image
Tu masz późniejsze T1
Image Image
Tu ciekawostka :
Romet 50-TS-1 (unikat na skalę światową :D :D )
Image Image Image
Pozdro <piwo>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 29, 2008 7:50 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 13, 2008 12:02 pm
Posty: 414
Miejscowość: Rzeczniów
Pojazd: 50-T-1
Ok dzięki. A jak było z silnikami??? Te na początku nie były za dobre i się psyły często skrzynie biegów. A jak z póżniejszymi modelami, poprawili silnik, były poprawki w silniku???


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 29, 2008 7:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Cze 02, 2007 7:10 pm
Posty: 887
Miejscowość: Wielkoposlka
maaaka17 napisał(a):
Ok dzięki. A jak było z silnikami??? Te na początku nie były za dobre i się psyły często skrzynie biegów. A jak z póżniejszymi modelami, poprawili silnik, były poprawki w silniku???
bzdura , mam silnik 019 i jak narazie najlepiej się sprawuje .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 29, 2008 8:08 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 13, 2008 12:02 pm
Posty: 414
Miejscowość: Rzeczniów
Pojazd: 50-T-1
Wojterr napisał(a):
bzdura , mam silnik 019 i jak narazie najlepiej się sprawuje .


Bo może masz te z końca produkcji tak jak ja. Chyba te na początku były gorsze a potem je poprawili.???


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 29, 2008 8:14 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lut 13, 2007 5:41 pm
Posty: 418
Miejscowość: Daniec, opolskie
Jeźdźiłem dzisiaj 50 t1, takim zielonym jak rman zapodał fotki, identyko...


Te skrzynie to porażka...

_________________
Simson is my life!

Simson SR50->Ogar 200->Choperek made by ja->Simson SR50->Suzuki Dr50-> Jincheng Knight 110cm, OGAR 200 i Simson S90 [*]->Simson SR90 Aktualnie Simson SR70!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 29, 2008 8:23 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 13, 2008 12:02 pm
Posty: 414
Miejscowość: Rzeczniów
Pojazd: 50-T-1
bezelek napisał(a):
Te skrzynie to porażka...



Nieprawda!! Napewno nie wszystkie są do dupy. Te produkowane na początku były do dupy ale potem chyba je poprawili i pod koniec produkcji wychodzily lepsze bo ja mam z 1981 ( ostatni rok produkcji) i jakoś nie mam problemów ze skrzynią poza tym że problem ze znalezieniem luzu jest!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 29, 2008 8:26 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 20, 2007 6:54 pm
Posty: 1208
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pojazd: Romet 50t-1
Jawa 350 TS
Audi 80 B3 1.8S
Ford Escort 1.6
Ja mam romka 50-t-1 z 1980r. Mam rozebrany silnik akurat bo wymiana łozysk itd. Skrzyna stan idealny zero oznak zuzycia. Jak mówił poprzednik problem to znalezienie luzu(bieg 0), ale jak sie troche nim pojezdzi to sie idzie przyzwyczic i nie ma juz problemów. ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lut 29, 2008 8:30 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 13, 2008 12:02 pm
Posty: 414
Miejscowość: Rzeczniów
Pojazd: 50-T-1
Cytuj:
ale jak sie troche nim pojezdzi to sie idzie przyzwyczic


Zgadza się, trzeba mieć wyczucie. To motor nie dla idiotów ;)

[ Dodano: 29 Luty 2008, 19:45 ]
slawek90 napisał(a):
Były :)
Czyli jesnak były poprawki w silniku??? Co konkretnie poprawiono jak ktos wie???


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 01, 2008 7:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 20, 2007 6:54 pm
Posty: 1208
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pojazd: Romet 50t-1
Jawa 350 TS
Audi 80 B3 1.8S
Ford Escort 1.6
Dzisiaj złozyłem silnik w moim romku z 1980r. Wiekszosc twierdziła ze biegi sie bardzo trudno w nim reguluje a mi zajeło to moze 30 sekund. Przykreciłem wodzik patrze a tam 1,0,2,3 wszystko smiga.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 01, 2008 7:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Cze 02, 2007 7:10 pm
Posty: 887
Miejscowość: Wielkoposlka
no to teraz ja się spytam ;] <Czytaj>
czemu nie które modele mają schowki od komara a inne takie jak w ogarze 205 i 200 ? <Czytaj> .
P.S biegu jałowego trudni było wyczuć bo był "za krótki" :D (ponieważ silnik modelowo był przystosowany do 2 biegów [tak uważam;] ] ) .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 01, 2008 7:47 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 20, 2007 6:54 pm
Posty: 1208
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pojazd: Romet 50t-1
Jawa 350 TS
Audi 80 B3 1.8S
Ford Escort 1.6
Ja własnie sam tego niewem i tez sie nad tym zastanawiam. ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 01, 2008 8:58 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lut 13, 2007 5:41 pm
Posty: 418
Miejscowość: Daniec, opolskie
No u kumpla chodzi i nawet luz umiałem znaleźć, ale tak dziwnie to chodzi ta skrzynia...

Tak "dziko"...

_________________
Simson is my life!

Simson SR50->Ogar 200->Choperek made by ja->Simson SR50->Suzuki Dr50-> Jincheng Knight 110cm, OGAR 200 i Simson S90 [*]->Simson SR90 Aktualnie Simson SR70!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 02, 2008 6:05 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 13, 2008 12:02 pm
Posty: 414
Miejscowość: Rzeczniów
Pojazd: 50-T-1
Z tymi schowkami to było różnie ale pierwsze wersje chyba miały schowki takie jak w ogarach bo była na [początku troche inna rama a potem byly juz standardowe schowki. Ja mam 50 t-1 z 81 roku i mam schowek od komara. ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Romet 200 czy 205 ? różnice,problemy

guzik1244

4

2728

Nie Maj 09, 2010 2:13 pm

Zepik19 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Różnice w częściach romet

WorseBoy

5

2749

Śro Lis 30, 2011 1:13 pm

młody1996 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Romet 2375 i Ogar 200 - różnice w częściach

Kevin93

1

12336

Czw Maj 16, 2013 10:28 pm

Patryk82 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów WSK Koniec Produkcji

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

SeboGrzyb

39

10894

Pią Gru 31, 2010 10:49 am

SeboGrzyb Zobacz ostatni post

Brak nowych postów MZ ETZ 250 a 251- różnice

maś18

8

6285

Czw Sty 10, 2008 11:05 am

SzyMZek Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.059s | 21 Queries | GZIP : Off ]