Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Mar 29, 2024 12:27 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 14 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: tłok 2 -pierscieniowy
PostWysłany: Czw Sie 11, 2005 11:50 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 23, 2005 5:28 pm
Posty: 167
Miejscowość: SêpÃłlno
mam pytanie! w swoim ogarze mam 2 pierscieniowy tlok? czy to moze go oslabiac albo wplywac na to ze np zle chodzi zalewa sie i nie wkreca na obroty gdy jest cieply????? prosze o odp. :) pozdro


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 12, 2005 6:57 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2394
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Tłok dwu pierścieniowy byl stosowany w Polskich jawkach i ogara produkowanych w jakis tam latach(pozniej bylo normalnie) tak wynika z moich informacji
lepiej zakladac tlok z 3 pierscieniami masz wtedy wieksza kompresje <faja>

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 12, 2005 7:37 am 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
że go oslabia to raczej tak, bo ma slabsza kompresje mieszanki, a co do reszty to nie wiem... <co?>

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 12, 2005 9:35 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Maj 30, 2005 5:05 pm
Posty: 258
Miejscowość: konin
jesli sie zalewa to raczej nie od tego ma slabsza moc od tłoka a zalewa sie bo masz zle ustawiony pływak iglice albo ..bla bla ............. <stiupid> ...bylo to juz czemu sie zalwa poszukaj sobie ;-)

_________________
O lol:)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 12, 2005 9:38 am 
Offline
Site Admin
Site Admin

Rejestracja: Pią Wrz 23, 2005 7:40 pm
Posty: 236
Miejscowość: Lubartów[LUBELSKIE]
Pojazd: Daewoo Leganza 2.0 16V+LPG
Jestli tlok bedzie mial w nieodpowiednim miejscu zamki na pierscienie to wtedy tez nie bedzie dobrze. Musi byc wszystko dopasowane :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 12, 2005 7:53 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 23, 2005 5:28 pm
Posty: 167
Miejscowość: SêpÃłlno
czyli mowicie ze roznica jest duza ??? :P


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 12, 2005 11:45 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
niedawno usłyszałem, ze do nowego cylindra zakłada się tłok na dwa pierścienie, bo "trójka" szybciej zużywa wtedy docierajacy sie cylinder i ponoć zmniejsza sie wtedy też wrażliwość na regulację położenia iglicy w przepustnicy... nie wiem na ile to prawda, usłyszałem to do gości an chodniku gdy rozmawialismy o moim ogarze... po prostu przypomniało mi się i pomyślałem że może coś na to powiecie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 13, 2005 7:11 am 
Offline
Site Admin
Site Admin

Rejestracja: Pią Wrz 23, 2005 7:40 pm
Posty: 236
Miejscowość: Lubartów[LUBELSKIE]
Pojazd: Daewoo Leganza 2.0 16V+LPG
No wiadomo ze troche sie szybciej zuzywa.. ale ma mniejsza kompresje.. to napewno, ale jak czesi przystowowali cylinder do trojek to raczej jest OK. A w sumie to od czego sa te dwu piercieniowce bo mi sie zdaje ze one sa od ogara 205 ( z silnikiem 3-y biegowym)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 11, 2005 9:29 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Sie 17, 2005 11:38 am
Posty: 183
Miejscowość: Łaziska City
apollan napisał(a):
Tłok dwu pierścieniowy byl stosowany w Polskich jawkach i ogara produkowanych w jakis tam latach(pozniej bylo normalnie) tak wynika z moich informacji
lepiej zakladac tlok z 3 pierscieniami masz wtedy wieksza kompresje <faja>

zgadzam się z wszystkimi. a pozatym tłok dwupierścieniowy był stosowany w silnikach blikowanych. Jak chcesz, żeby śmigał lepiej, załóż trzypierścieniówkę <cfaniak>

_________________
Moja Specjalizacja To Brawurowa Jazda Samochodem CITROEN ZX


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lis 21, 2005 9:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
3 piescieniowy moc i kop Bo ogary 200 z 2 pierscieniowymi tlokami nie maja szans z moim Komarem


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lis 21, 2005 10:41 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
Conqeror napisał(a):
3 piescieniowy moc i kop Bo ogary 200 z 2 pierscieniowymi tlokami nie maja szans z moim Komarem
Ehh czy wy myślicie ze jak złożycie tłok na 3 pierścienie to wam wzrośnie prędkość o 15 km/h ? To samo dotyczy się sportowego tłumika, filtra stożkowego czy chociazby splanowanej głowicy. Różnica w 2 i 3 pierścieniowym tłoku jest niewielka i wątpie zeby wszystie Ogary 200 z tłokiem na 2 pierscienie nie miały szans z twoim Komarem a po zmianie na 3 pierścienia nastąpiłaby jakaś cudowna zmiana...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lis 21, 2005 11:52 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Maj 08, 2005 9:22 pm
Posty: 43
Miejscowość: Katowice
klega mail tlok na 2 pierscionki i lepiej smigal od mojego ,super sie rozpedzal w 2 osoby prawie tak samo jak w jedna i 60 km/h jechalismy w 2 osoby po prostej ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lis 22, 2005 7:29 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lis 03, 2005 5:48 pm
Posty: 238
Miejscowość: Sępólno Kraj.
silnik jawki jest przystosowany do 3 pierścieniowego tłoka ale na 2 też dobrze chodzi... kiedyś znajomy zapakował 3 pierścieniowy tłok do Charta i mu sie zatarł...

_________________
http://images20.fotosik.pl/337/8c14299dad178859.jpg
Tuning, Naprawa, Remonty, Elektryka


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lis 22, 2005 11:17 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 23, 2005 5:28 pm
Posty: 167
Miejscowość: SêpÃłlno
zgadza sie - mozna jezdzic na 2 pierscieniowym i to całkiem dobrze. moj ogar tez jezdzil na 2 pierscieniowym i wymiatał całkiem niezle jak na jego wiek :)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 14 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tłok

sumarek

0

2065

Sob Paź 14, 2006 11:19 pm

sumarek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tłok

Kubik

2

2361

Czw Cze 19, 2008 7:17 pm

Kubik Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Mtx 80] Tłok

MateuszW

2

2431

Pią Paź 17, 2008 8:56 pm

MateuszW Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [027] Tłok

szachcik

4

2477

Czw Sty 22, 2009 3:26 pm

Mikolaj211 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tłok

KABU

9

5076

Nie Sie 19, 2012 8:28 pm

Wojtek666 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 18 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.063s | 21 Queries | GZIP : Off ]