Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Cze 25, 2018 6:49 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: tuning Chart Zmiana silnika :D
PostWysłany: Sob Lis 24, 2012 11:08 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 06, 2010 7:24 pm
Posty: 58
Miejscowość: Lubaczów
Pojazd: Zipp Basic,
Romet Chart 210
Witam wpadłem na taki pomysł aby Sprzedać mój dotychczasowy silnik 027 za ok 200-250 zł i za tą cenę kupić chiński silnik z ogara 900 lachvj Sądze że osiągi powinny być dosyć dobre ok70-80 km/h :D Co o tym sądzicie ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning Chart Zmiana silnika :D
PostWysłany: Nie Lis 25, 2012 12:13 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 19, 2009 9:56 am
Posty: 579
Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Pojazd: .

Jest:
Romet Pony M-1 - 78'
WSK 175 Kobuz - 83'
Jawa 50 Mustang - 78'
Romet Chart 210 Elektronik - 90' (12V/120W)

Był:
Romet Ogar 200 84'
Romet Chart 210 Elektronik [12V/75W] 89' (skradziony)
Osiągi zapewne będą lepsze od 027, tylko pytam się po co pakować chiński silnik do zabytku polskiej, praktycznie nie istniejącej już dzisiaj motoryzacji?

Nie wiem jak to będzie też wyglądać (i czy wystarczy miejsca) z silnikiem, z cylindrem umieszczonym w poziomie.

Twój pojazd, Twoja decyzja :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning Chart Zmiana silnika :D
PostWysłany: Nie Lis 25, 2012 10:11 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 25, 2011 12:32 pm
Posty: 377
Pojazd: Romet Chart 77/5/2/2M
MZ ETZ 250
Moim zdaniem będzie to słabo wyglądało przy oryginalnym błotniku ,silnik najprawdopodobniej się zmieści ale będzie mało miejsca między cylindrem a kołem (jak chcesz to mogę pomierzyć bo mam charta i choppera 50).Było już kilka chartów z silnikami od jawki 50 gdzie silnik ma podobny kształt i nie wyglądało to najlepiej. Jak już chcesz robić swapa to raczej szukaj silnika od simsona albo jakiegoś japońca. Patrząc z drugiej strony to silnik od charta jest dobrym silnikiem i nie ma potrzeby go zmieniać. :D

_________________
http://bikepics.com/members/herobrine/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning Chart Zmiana silnika :D
PostWysłany: Nie Lis 25, 2012 1:20 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 06, 2010 7:24 pm
Posty: 58
Miejscowość: Lubaczów
Pojazd: Zipp Basic,
Romet Chart 210
Zgadzam się z wami szkoda mi charta przerabiać ale po prostu dla mnie te 60 km/h to mała prędkość chciał bym rozwinąć skrzydła, nie chce kupować innego motoroweru ponieważ dla mnie chart ma najlepszy wygląd i w tym wygodę :D

_________________
Kupię gaźnik do charta pisać PW !!!

Chart jest Moim Bogiem, a Zabawa nałogiem :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning Chart Zmiana silnika :D
PostWysłany: Nie Lis 25, 2012 2:00 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 25, 2011 12:32 pm
Posty: 377
Pojazd: Romet Chart 77/5/2/2M
MZ ETZ 250
Oddaj do przeróbki cylinder charta na 50/4 do tego przerób tłumik na sp04 i powinien być szybszy od simsona i lecieć coś ok 75 km/h. Co do komfortu i wyglądu charta to masz racje :D

_________________
http://bikepics.com/members/herobrine/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning Chart Zmiana silnika :D
PostWysłany: Nie Lis 25, 2012 2:41 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lut 12, 2012 9:31 pm
Posty: 411
Miejscowość: Waganiec
Pojazd: Garbus, E34 i stara Polówka. Ponad 20 jednośladów.
Zgodzę się z kolegami, to jest już zabytek a do tego Chartów było dość mało. Przerób sobie 027, masz na tym forum wielu speców którzy to już robili, ja się na tym nie znam :) Możesz zostawić fabryczny wygląd poprawiając osiągi.

_________________
Jeśli masz jakieś wraki motocykli, zbędne cześć, dokumenty- pisz, na pewno się dogadamy ;) (Za części do Ogarów i Komarów dziękuje, mam sporo, mogę sprzedać na kilogramy ;)

Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Zmiana silnika

ufosi

3

777

Pon Lip 02, 2007 4:09 pm

ufosi Zobacz ostatni post

Brak nowych postów zmiana silnika i rejestracja

major122

12

1217

Śro Sie 08, 2007 11:53 am

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Kupno silnika Chart 210

rafik543211

0

569

Pią Wrz 18, 2009 10:46 am

rafik543211 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Chart składanie silnika

Kostryn210

1

789

Wto Sty 25, 2011 5:28 pm

Szczygieł Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Czy się opłaca ? Dół silnika chart

DjDomin16

8

1256

Śro Cze 20, 2012 5:58 pm

Freddie Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.072s | 22 Queries | GZIP : Off ]