Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Mar 29, 2024 8:25 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 59 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: uszczelka pod głowice
PostWysłany: Czw Kwi 10, 2008 1:40 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lip 12, 2007 8:32 am
Posty: 68
Miejscowość: Wisła
Witam. Mam takie pytanie czy w simsonie trzeba mieć uszczelkę pod głowice bo mój simek nie ma i czasami zdaje sie że coś stuka z pod głowicy


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 10, 2008 1:42 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2669
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Akurat w simku musi być, bo tam głowica jest na styk z cylindrem i wszelkie nierówności powodują spadek sprężania :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Kwi 10, 2008 2:24 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5861
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Powinien mieć uszczelkę, a jak jej nie ma to jak najprędzej załóż :).

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Kwi 11, 2008 8:25 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 01, 2007 9:27 pm
Posty: 592
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Peugeot 306 1.8
Simsony nie miały uszczelek pod głowicę. Jeżeli są jakieś nierówności to załóż uszczelke, bo w końcu to spadek spręzania. Drugim rozwiązaniem jest obszlifowanie głowicy papierem ściernym na szkle, aby wyrównać nierówności

_________________
Mechanika samochodowa, usługi lakiernicze. Niskie ceny :) GG:7438448


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Kwi 11, 2008 12:49 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lut 18, 2008 7:06 pm
Posty: 683
Miejscowość: Wieliczka
Pojazd: Honda MTX 80,Romet Ogar 200
Olo napisał(a):
Akurat w simku musi być, bo tam głowica jest na styk z cylindrem i wszelkie nierówności powodują spadek sprężania :)
jak masz prosciotka głowice i cylinder to po co uszczelka jak jest wszystko szczelne? jak jest nie szczelne to sie daje zeby nie uchodzila kompresja itp.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Kwi 11, 2008 7:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Olo napisał(a):
Akurat w simku musi być,



Jacek-J129 napisał(a):
Powinien mieć uszczelkę, a jak jej nie ma to jak najprędzej załóż :) .



A ja powiem tyle... Panowie z cytatów racji nie mają. Nie ma i nie powinno być tam żadnej podkładki/uszczelki. Jeżeli masz już krzywą głowicę (efekt przykręcania "na chama", przykręcania nie na krzyż), to trzeba kupić nową. Jak już kupisz, to przykręcaj ją na krzyż - lewy dół, prawa góra, lewa góra, prawy dół itd. Po trochu aby się nie wygięła. Potem go odpal i na ciepłym silniku dociągnij trochę - tak o 1 obrót.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Kwi 11, 2008 7:57 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2669
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
=XawiD=, spulany wiesz co, wczoraj rozebrałem silnik simka, nie miał on uszczelki i widać było ślady po tym, jak mieszanka i spaliny wyłaziły bokiem, a głowica była dokręcona należycie, krzywa też nie jest :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Kwi 11, 2008 8:12 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Olo napisał(a):
jak mieszanka i spaliny wyłaziły bokiem



Olo napisał(a):
a głowica była dokręcona należycie, krzywa też nie jest :P



Jedno wyklucza 2. W każdym moim simsonie nie było uszczelki pod głowicą i problemu też nie.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Kwi 11, 2008 8:17 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2669
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
No widzisz, a RD miał oryginał cylek i głowicę i miał uszczelkę :P A tak poza tym to spójrzcie na stronę RZT, każdy zestaw ma w komplecie uszczelkę pod głowicę :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Kwi 11, 2008 8:42 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 8:08 pm
Posty: 1070
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Simson S51 Power
=XawiD=, Ja miałem jakoś uszczelke ;]

_________________
.:$im$on:.

MANCHESTERUNITED

www.polskajazda.pl/Simson/S,51/12685


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Kwi 11, 2008 8:53 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5861
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
=XawiD=, spulany dam sobie głowę odciąć że Simson ma uszczelkę :P.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Kwi 11, 2008 8:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 8:08 pm
Posty: 1070
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Simson S51 Power
Jacek-J129, Ja moge sobie dać obciąć jeszcze coś więcej, że jest uszczelka :D

_________________
.:$im$on:.

MANCHESTERUNITED

www.polskajazda.pl/Simson/S,51/12685


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Kwi 11, 2008 9:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lut 18, 2008 7:06 pm
Posty: 683
Miejscowość: Wieliczka
Pojazd: Honda MTX 80,Romet Ogar 200
nie ma żadnej uszczelki...jak kupiliśćię swoje simki od kogoś to ten ktoś dorabiał uszczelkę i dlatego jak masz prosta głowice i cylinder to po co uszczelka? wszystko jest strzelne

_________________
Kobiety są jak motocykle chwila nie uwagi i lądujesz w rowie.

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/MTX,80/41240


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Kwi 11, 2008 9:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5861
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
MateuszW, Uszczelka jest, a to że ktoś jej nie miał to nie znaczy że Simsony uszczelki nie mają ... Ten silnik znam od A do Z.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Kwi 11, 2008 9:19 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2669
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
MateuszW napisał(a):
strzelne
zarobion
A jak w samochodzie masz prostą, to po co tam uszczelka jest?? Na każdym łączeniu dwóch elementów powinna być uszczelka, nie ma rzeczy idealnie gładkich i prostych :)


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 59 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów uszczelka pod głowice...

gorbi

1

1451

Wto Sie 07, 2007 8:35 am

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Króciec ssacy / uszczelka pod głowice!.

royekxd

4

2470

Wto Maj 17, 2011 5:51 am

BEBAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Uszczelki pod głowice [ Jawa 350 TS ]

spider15

0

1315

Śro Kwi 14, 2010 5:00 pm

spider15 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Co to za uszczelka ?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Kry19

22

6164

Pon Mar 17, 2008 10:07 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Uszczelka

pawel3200

1

1360

Sob Lip 11, 2009 6:09 pm

Maka_91 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 20 Queries | GZIP : Off ]