Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Kwi 26, 2024 7:24 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 57 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 20, 2007 2:09 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Sk@tty1 napisał(a):
ale dalej uważam że chart może tylepojechaćtylko że trzeba by wiele zmienić w silniku


Z tym się zgodze...Ale czy warto się tak trudzić dla tych max 10km/h więcej?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 20, 2007 4:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
no właśnie nie już lepiej kupić sobie jakiś inny silnik-nie koniecznie od simsona są tez inne zagraniczne 50-tki z lat 80-ych czy 90-ych które miał więcej mocy np. jakaś YamahA

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 20, 2007 4:48 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
No tak tylko części do takiego silnika Yamaha albo czegośatkego są drogie i ciężkodostępne.
Sk@tty1 jeżeli chodzi Ci o tuning to w prztpadku silnika od Simsona masz bardzo dużo możliwośći. W Niemczech z silnka od s51 wyciągająnawet 15KM ale to już jest drastyczny tuning (cylinder 95ccm cztero albo sześcio kanałowy, gaźnik AMAL 21, wydech LV, skrzynia 5biegów albo 6, no i oczyicie polerka, powiększanie kanałów, wypełniacze itd.)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 20, 2007 10:48 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
też bym to zrobił ale ich na to stać a ja wydał bym na to całe fundusze jakie mam na cokolwiek innego :P

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 20, 2007 10:49 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lip 26, 2007 9:22 pm
Posty: 87
Miejscowość: Grodzisk
skrzynie 5 to bez problemu na allegro mozna dostać (ok 500zł) oczywiście do simka

a jak zamontować silnik od simka do charta?chodzi mi o to że w charcie łańcuch jest z lewej strony a w simku z prawej


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 20, 2007 11:29 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
nic prostszego normalnie przekładasz koło na odwrót a co do hamulca to można przecinsnąć pręt hamulca przez otwór na normalny pręt i załozyć tam tuleje z łożyskami,ja już mam wszystko kupione, obliczone i przygotowne mozna wmontować tylko nie mam jeszcze silnika :P

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 12:17 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lip 26, 2007 9:22 pm
Posty: 87
Miejscowość: Grodzisk
więc mam prośbę jak ktoś to wykona/ł proszę o foto


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 10:42 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
No proste to to napewno nie jest, bo trzeba powiększać otwór na ośke w wahaczu, poza tym potem jest problem z dwuśladowością motoru. Trzeba rónież dorobić tulejki do mocowania silnia i pomyśleć nad uchwytem górnym (trzeba dać jakieś blaszki albo coś takiego). No i trzeba jeszcze pomyśleć nad łańcuchem napędowym, tzn. zębatka przednia musi być w tej samej płaszczyźnie co i tylnia (jest troche zabawy), no i trzeba z przodu dać największą zębatke jaką się da (a i tak będzie miał zapas mocy, a V-max nie rewelacyjny). No i troche zabawy jest z hamulcem tylnim. Aha, jeszcze oryginalny łańcuch u mnie okazałsię za krutki, więć kupiłem łańcuch od ogara (118ogniw). Następnie pojawia się problem z elektryką (no z tym jeszcze walczę) no i z cięgnami sterującymi. Dodam jeszcze ze trzeba dać kolanko od simsona i najlepiej tłumik również. I tu od tego pod jakim kątem ustawimy silnik będzie zależało czy tłumik będzie wisiał na dół (tak jak u mnie) albo z kolei będzie zachaczało nóżkę kierowcy.
Tak więc jak widać jest duużo roboty ale szczerze polecam taką przeróbkę.

[ Dodano: 21 Sierpień 2007, 10:43 ]
A foto moge wrzucić jutro jak pożycze cyfrówke od kumpla albo zrobie zdjęcia telefonem.

[ Dodano: 21 Sierpień 2007, 11:58 ]
Zdjęcia:::

[ Dodano: 21 Sierpień 2007, 12:01 ]
---

[ Dodano: 21 Sierpień 2007, 12:03 ]
Sory za jakość ale to są zdjęcia z komórki

[ Dodano: 21 Sierpień 2007, 12:06 ]
Silnik jest 4biegowy tylko ma dekiel od trójki. Na zdjęciu nie ma kopajki.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 12:40 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
dozu lepiej się z tym jeździ??

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 1:05 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lip 26, 2007 9:22 pm
Posty: 87
Miejscowość: Grodzisk
4 biegi i inna moc myślę że lepiej


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 1:27 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Chcecie 4 biegu w charcie, to załatwcie sobie skrzynię od Chara 70ccm.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 1:34 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
a jest takie coś??

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 1:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Tak jest... Nawet apollan ma na sprzedaż (jak już nie sprzedał) cylinder i głowicę od niego. Na allegro ostatnio były od niego kartery, więc i skrzynia by się pewnie znalazła.

Z wyglądu różnił się tylko niklowanymi boczkami.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 2:34 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Różnica jest ogromna. V-max 10-15km/h, przyśpieszenie około 2razy lepsze. Tyle że ten mój silnik ma delikatny tuning, i jedzie lepiej od zwykłego simsona.

[ Dodano: 21 Sierpień 2007, 14:45 ]
Mam takie pytanie do zanwców tematu, czy ten błotniczek przedni co mam zamontwany to jest taki jaki był w oryginale ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 3:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
nie to jest oryginał tyle to tylny błotnik obcięty, prawdziwy powinien wyglądać tak jak na obrazku u mnie lub u =XawiDa=

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 57 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Bak od charta

harry299

5

2128

Pon Wrz 10, 2007 5:14 pm

Dawideq Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Ile dać za Charta??

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

Sieku

37

9471

Czw Kwi 03, 2008 4:26 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Ile dać za Charta ?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

przemko

34

8958

Czw Sie 14, 2008 9:50 am

przemko Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Błotnik S51 do charta

R-Man

6

2564

Wto Maj 29, 2007 3:09 pm

norek23 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jak odpalać Charta?

Mikolaj211

6

2120

Wto Cze 26, 2007 10:58 pm

Mikolaj211 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.057s | 20 Queries | GZIP : Off ]