Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 10:43 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 55 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Wasze opinie o silniku WSK ;)
PostWysłany: Nie Wrz 07, 2008 12:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
=XawiD= napisał(a):
Problemu nie ma... Tylko czekam na cylinder, z którego mam się tulei pozbyć.

Nie pozbyć tylko wybić, ale dobra to ja Ci wyśle ten cylinder i zobaczymy czy to zrobisz.

=XawiD= napisał(a):
Ożebrowanie + tuleja we. powłoka stanowią cylinder

Czyli jeśli ożebrowanie jest aluminiowe, a tuleja jest żeliwna to wdł. Ciebie cały cylinder jest żeliwny?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wasze opinie o silniku WSK ;)
PostWysłany: Nie Wrz 07, 2008 12:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
przem578 napisał(a):
Czyli jeśli ożebrowanie jest aluminiowe, a tuleja jest żeliwna to wdł. Ciebie cały cylinder jest żeliwny?



Po tym określa się rodzaj cylindra. Jeżeli jest pokryty nicasilem to mamy cylinder aluminiowy. Jeżeli ma wprasowaną tuleje żeliwną to mamy żeliwny.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wasze opinie o silniku WSK ;)
PostWysłany: Nie Wrz 07, 2008 12:59 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
<hahaha> A jeśli mamy cały cyliner żeliwny to jaki jest? Żeliwno-żeliwny? apollantoking


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wasze opinie o silniku WSK ;)
PostWysłany: Nie Wrz 07, 2008 1:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Nie ma całych cylindrów z żeliwa.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wasze opinie o silniku WSK ;)
PostWysłany: Nie Wrz 07, 2008 1:09 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
Dobra dzieci tulei nie musze wybijać bo w razie czego moge po zrobieniu wszystkiego dać cylek do szlifu i nie ma problemu ;) Jest jakiś sposób na przerobienie silnika tak, aby zyskał troche u góry a nie stracił na dole ;> i jak w końcu z tą membraną jest ;>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wasze opinie o silniku WSK ;)
PostWysłany: Nie Wrz 07, 2008 1:12 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Membrany nie rób - nie ma sensu. Zmieniłbym jedynie w tym silniku gaźnik, delikatna korekcja cylindra i spawany tłumik.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wasze opinie o silniku WSK ;)
PostWysłany: Nie Wrz 07, 2008 1:15 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
=XawiD= napisał(a):
Nie ma całych cylindrów z żeliwa.

Mylisz się.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wasze opinie o silniku WSK ;)
PostWysłany: Nie Wrz 07, 2008 8:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
spawany tłumik = lepsza góra ale niższy dół, też wszystko zalezy od tego jak sie go "ustawi" bo jeśli go zroie na niskie obroty to tragedii nie powinno byc :p O tą korekcje to mi właśnie chodzi tylko dokładnie co ;) Wole to zrobić zimą a na wiosne w 10 st. c docierać ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wasze opinie o silniku WSK ;)
PostWysłany: Nie Wrz 07, 2008 9:14 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Cze 22, 2007 1:23 pm
Posty: 92
Miejscowość: Szczytno
=XawiD= napisał(a):
Nie ma całych cylindrów z żeliwa.

buehehehe, doedukuj sie, jezeli juz cokolwiek chcesz pisac ;]
Daleko przykladu szukac nie trzeba, wezmy np. cylinder od SHL m11. Cylinder jest żeliwny, głowica aluminiowa!

_________________
3x Romet Chart typ 210
Shl m11
Jawa 50 typ 20
Komar 2350
MZ ETZ 251


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Wasze opinie o silniku WSK ;)
PostWysłany: Pon Wrz 08, 2008 7:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
No dobra to powiedzcie mi w końcu co konkretnie zrobić ;) Myślałem o korygowaniu przelotówek, polerowaniu skrzyni korbowej i przelotu, polerce i leciutkim rozwierceniu dolotu (około 1mm) i rozwierceniu o tyle samo gaźnika ;) No i przede wszystkim porządnym złożeniu i dobrym tłoku ;) Da mi to w ogóle jakieś zauważalne efekty ;> Moge też wypolerować głowice, ewentualnie troszke ją obniżyć ale tylko troche ;) Oryginalny silnik ma 6,2 km a ja bym chciał około 7km - czy to co wypisałem starczy mi do osiągniecia takiej mocy ? Aha przelotówki skorygowałbym z karterami ;)

Ps. Co sadzicie o tym tłoku ? Da rade ? W razie czego moge go wygotować w oleju ;) http://www.allegro.pl/item431582766_tlo ... k_125.html


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 55 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Kingway Koliber - Wasze opinie.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

olej7

29

10118

Czw Lip 19, 2007 7:22 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów wasze opinie na temat zestawu naprawczego silnika ogara z al

DoMinator94

5

3214

Czw Lis 17, 2011 6:48 pm

DoMinator94 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Wasze Cacka

[ Idź do stronyIdź do strony: 1 ... 6, 7, 8 ]

PabloUA

117

27186

Pią Lut 01, 2008 10:06 pm

MarciN__ Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Wasze talenty

reisen286

4

2372

Śro Sie 13, 2008 6:18 pm

przemko Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. ile ciągną wasze maszyny?

szymon17

3

2159

Sob Gru 15, 2007 3:14 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 21 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.048s | 20 Queries | GZIP : Off ]