Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Kwi 26, 2024 12:52 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: z półsyntetyka na syntetyk pytania
PostWysłany: Nie Cze 03, 2012 6:15 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Gru 09, 2010 5:42 pm
Posty: 270
Miejscowość: Kozy
Pojazd: Ogar 200
Suzuki rg 80 :)
witajcie mam parę pytań odnośnie przechodzenia na syntetyk :

opłaca się przechodzić ?

jeździłem przeważnie na valvoline dura blend albo mobil extra 2 t i zastanawiam się nad motul 710 pełen syntetyk jak na niego przechodzić zwracać na coś uwagę ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: z półsyntetyka na syntetyk pytania
PostWysłany: Nie Cze 03, 2012 9:17 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 20, 2009 7:56 pm
Posty: 770
Miejscowość: okolice Chojnic
Pojazd: Motorynka 50-M-1 (1979r,)
Pojazd 2:Romet Kadet 780 (1984r.)
Pojazd 3:Romet Ogar 200 (1987r.)
Pojazd 4: Simson S51 E (1988r.)
Pojazd 5: Yamaha XS400 12E (1989r.)
Pojazd 6: Nissan Sunny N13 1.7D (1988r.)
Jeśli duży przebieg to nie radzę.

_________________
SIMSON S70 ENDURO
TEMAT:
wasze-sprzety-f31/simson-s70-enduro-1988r-grune-perle-t32919.html
FILM GOPRO!(str. 14)

YAMAHA XS400
wasze-motocykle-f90/yamaha-xs400-12e-dohc-1989r-27km-t35548.html
NOWY LAKIER!(str. 3)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: z półsyntetyka na syntetyk pytania
PostWysłany: Nie Cze 03, 2012 9:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 06, 2010 10:51 pm
Posty: 1005
Miejscowość: Trzebcz/Kraków
Pojazd: Romet Chart 210
Ciągnik SAM, 1 HC 102, Lublin 51, Star 28, Żuk
Audi A4 B5 1,9 TDI '98
Romet Mińsk 125 400A '89
Suzuki GSF Bandit 600N '96
Nie ma to żadnego znaczenia, szczególnie przy oleju w mieszance. Ogólnie rzecz biorąc oleje syntetyczne można mieszać. Można swobodnie i bez żadnych obaw przechodzić z półsyntetyka na syntetyk, z syntetyka 10w40 na 0w40 i nic wielkiego się nie stanie. A do mieszanki powinno się lać syntetyki, w czasie docierania syntetyk. Olej mineralny do dwusuwa to nadaje się do smarowania linek ew. przesmarowania simmeringów przed wbiciem w kartery.

Także zmieniaj i się nie bój ;)

_________________
Bieganie to coś więcej niż pasja, to styl życia, miłość, oddanie...


DIESEL KOPCI, DIESEL CZADZI, DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI takk


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Półsyntetyk/syntetyk, a rozszczelnianie silnika?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

yazimoo

18

5495

Wto Maj 19, 2009 4:43 pm

yazimoo Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Pytania

wojtek

1

1425

Nie Sie 12, 2007 6:53 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 4 pytania ;)

kewin

6

2393

Pon Maj 19, 2008 5:23 pm

motomaniek10 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 2 pytania

kewin

2

1638

Nie Cze 08, 2008 6:20 pm

piroprzemo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Pytania

Matze

10

2920

Czw Lis 26, 2009 4:36 pm

kamil_ziomek Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 27 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 20 Queries | GZIP : Off ]