Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Mar 19, 2024 4:57 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Porada o motorynce
PostWysłany: Pią Lis 12, 2010 2:53 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Paź 26, 2010 9:17 am
Posty: 16
Pojazd: Motorynka Pony M-2 chyba ;D
Witam otóż moja motorynka jest już słaba i z tatą twierdzymy że zrobimy remont na wiosnę mój tata się zna ja był młody miał wszyskie motorowery a teraz ma ogarka 200
Chcemy kupić taki zestaw + w sklepie tryb do skrzyni biegów bo 2 siadła i oczywiście nowy olej cały silnik uszczelniony i hula ;P
chciał bym się zapytać czy taki zestaw się nada::

http://moto.allegro.pl/romet-ogar-motor ... 84860.html

Pozdro.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Porada o motorynce
PostWysłany: Pią Lis 12, 2010 4:40 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lis 02, 2010 4:41 pm
Posty: 38
Pojazd: romet pegaz
oczywiście że się nada


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Porada o motorynce
PostWysłany: Pią Lis 12, 2010 4:45 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lis 12, 2010 4:34 pm
Posty: 46
Pojazd: Ogar 200 Ogar 205 z silnikiem simka(w trakcie przeróbki)

Był/a:
Romet 760 Polo
Gokart WSK 125
Jawa 50 Mustang
SHL 150
CZ 175/477
MZ ES250/2
CZ 350 cross
ja myślę ze tak i to się powinno opłacać bo kupując to wszystko osobno zapłacił byś dużo więcej taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Porada o motorynce
PostWysłany: Pią Lis 12, 2010 5:13 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lis 02, 2010 4:41 pm
Posty: 38
Pojazd: romet pegaz
Boczek250 napisał(a):
ja myślę ze tak i to się powinno opłacać bo kupując to wszystko osobno zapłacił byś dużo więcej taak


właśńie że jak by kupował wszystkie części to wyszło by go tyle samo


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Porada o motorynce
PostWysłany: Pią Lis 12, 2010 6:11 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Paź 26, 2010 9:17 am
Posty: 16
Pojazd: Motorynka Pony M-2 chyba ;D
Dobra dzięki narazie kasy i tak niemam bo zbieram 40 zł już jest ;P
Ale jak uzbieram kasę to napewno to kupię thx za rady


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Porada o motorynce
PostWysłany: Pią Lis 12, 2010 6:41 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 09, 2007 8:08 pm
Posty: 1259
Miejscowość: Wrocław
Pojazd: Motorynka m2
OOOO A4





Rezoholik :]
Zestaw się nada ale jeżeli masz te części po prostu zużyte (jeżeli ich w ogóle brakuje, inna sprawa :D) to lepiej by było je zregenerować (wał zrobić, szlif cylindra i dokupić sam zestaw tłokowy dobrej jakości, gaźnik można potraktować zestawem naprawczym czy kąpielą w occie). Nie wiadomo też co to za łożyska (można kupić oddzielnie jakieś dobre i wiadomo co się ma). Myślę, że mogło by wyjść taniej i lepiej jakościowo tylko trzeba poszukać ;] Powodzenia w remoncie <soczek>

_________________
"Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla i tak się uradował tą doskonałością, że siódmego dnia stworzył do niego Audi" TDI 18:9–6

A Ty gdzie położyłeś swój samochód?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Porada o motorynce
PostWysłany: Pią Lis 12, 2010 6:44 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Paź 26, 2010 9:17 am
Posty: 16
Pojazd: Motorynka Pony M-2 chyba ;D
No tak ale umnie w okolicy nigdzie nierobią już takich żeczy oczywiście mam wszyskie te cześci ale wole kupić nowe może 2 lata pochodzą niejeżdźe ostro nieraz aby na kółeczko poderwe żeby się przed kumpami popisać a tak to wiecie sami


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Porada o motorynce
PostWysłany: Pią Lis 12, 2010 6:47 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 09, 2007 8:08 pm
Posty: 1259
Miejscowość: Wrocław
Pojazd: Motorynka m2
OOOO A4





Rezoholik :]
rób jak chcesz, ja tylko sugeruję lepsze moim zdaniem rozwiązanie. Z tego co mówisz to masz jeszcze czas, żeby przemyśleć zakup, nic na siłę, nie spiesz się ;)

_________________
"Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla i tak się uradował tą doskonałością, że siódmego dnia stworzył do niego Audi" TDI 18:9–6

A Ty gdzie położyłeś swój samochód?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Porada o motorynce
PostWysłany: Pią Lis 12, 2010 8:56 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Paź 26, 2010 9:17 am
Posty: 16
Pojazd: Motorynka Pony M-2 chyba ;D
Nom bo tak na tym myślę to tata mówi że i wał troche krzywy i luzy ma gażnik durzo paliwa żre i wogule rozklekotany łożyska się wymienie itp i będzie spx tak mi się wydaje zresztą będzie kasa będzie pomysł

--------- Sob Lis 13, 2010 9:28 am Połączono ---------

A mam jeszcze jedno pytanie ile kosztuje szlif cilindra ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Porada o motorynce
PostWysłany: Sob Lis 13, 2010 11:38 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 15, 2010 8:22 pm
Posty: 1843
Miejscowość: Wieluń [EWI]
Pojazd: Romet Chart 210 Elektronik '88
Piaggio Sfera NSL 50 '92
Honda Civic VI EJ9 '01
Był: Simson SR50/1 C "skuter" '88
Romet Pony 50-M-2 '87
Romet Komar 2330 '70
Opel Vectra A Irmscher CD Diamant 91'
Szlif, to zależy gdzie, ale ok. 50zł taak Jak masz ZMD (zakłady metalowe dezamet), to lepiej do szlifu, ale jak masz ten nowy szajs, to albo kup ZMD i zrób szlif, albo szlifuj ten, co jest raczej mało opłacalne :)

_________________
łan cyl, tu stroke :F
Apollan napisał(a):
GNICIE I BRODA TO NASZA WYGODA lachvj
taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Porada o motorynce
PostWysłany: Sob Lis 13, 2010 6:32 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Paź 26, 2010 9:17 am
Posty: 16
Pojazd: Motorynka Pony M-2 chyba ;D
No widzisz może i szajs ale tutaj się opłaca bo są łozyska simeringi itp nawet gaźnik wzmacniany wał i cylinder 60 cmm czyli że lepszy mój tata takie coś kupił i 2 lata jeździ jawko 50 i nienażek a umnie nigdzie w okolicy szlifu nierobią kiedyś robili ale już skasowali to firmę umnie i dupa


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Porada o motorynce
PostWysłany: Sob Lis 13, 2010 7:41 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 15, 2010 8:22 pm
Posty: 1843
Miejscowość: Wieluń [EWI]
Pojazd: Romet Chart 210 Elektronik '88
Piaggio Sfera NSL 50 '92
Honda Civic VI EJ9 '01
Był: Simson SR50/1 C "skuter" '88
Romet Pony 50-M-2 '87
Romet Komar 2330 '70
Opel Vectra A Irmscher CD Diamant 91'
Powiem Ci, że sam mam w motorynce cylinder NO NAME, ale ją kupiłem niedawno (inna sprawa). Szlif wykonują ludzie z forum, wystarczy zajrzeć do działu usługi :) Ten gaźnik jest pewnie siebie warty, a jak już ktoś napisał, nie wiadomo jakiej jakości są te łożyska. Lepiej za tą kasę zrób szlif, możesz kupić zestaw naprawczy do gaźnika, porządne łożyska i simmeringi, uszczelki, jeżeli potrzeba to wał i oczywiście tłok z pierścionkami. Ten stożek nic ci nie da. Najlepiej cały remoncik zrobić na nowych częściach ZMD <spoko>
Aha, a ten cylinder 60ccm, to tak naprawdę 55cmm i nie wiele daje, a wykonanie tych cylków jest mizerne i wcale nie jest lepszy taak

_________________
łan cyl, tu stroke :F
Apollan napisał(a):
GNICIE I BRODA TO NASZA WYGODA lachvj
taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Porada o motorynce
PostWysłany: Nie Lis 14, 2010 11:29 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lis 02, 2010 4:41 pm
Posty: 38
Pojazd: romet pegaz
szlif w mojej okolicy kosztuje 30 zł


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Porada o motorynce
PostWysłany: Nie Lis 14, 2010 11:48 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Paź 26, 2010 9:17 am
Posty: 16
Pojazd: Motorynka Pony M-2 chyba ;D
he he dobra postawnowiłem że kupuje ten zestaw bo mi jeszcze kpl sprzęgło trzeba a u kolesia za 35zł jest nowe itp manetka i wszysko za jedną wysyłką będzie zawsze mocniejsza będzie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Porada o motorynce
PostWysłany: Nie Lis 14, 2010 11:54 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 15, 2010 8:22 pm
Posty: 1843
Miejscowość: Wieluń [EWI]
Pojazd: Romet Chart 210 Elektronik '88
Piaggio Sfera NSL 50 '92
Honda Civic VI EJ9 '01
Był: Simson SR50/1 C "skuter" '88
Romet Pony 50-M-2 '87
Romet Komar 2330 '70
Opel Vectra A Irmscher CD Diamant 91'
Pojeździsz na nim, ale rewelacji nie będzie taak Podobno cylinder nie jest najgorszy, gorzej z tłokiem- puchnie.

_________________
łan cyl, tu stroke :F
Apollan napisał(a):
GNICIE I BRODA TO NASZA WYGODA lachvj
taak


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.046s | 20 Queries | GZIP : Off ]