Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Sty 24, 2018 1:03 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Kilka pomysłów na usprawnienie WSK 125. Czy aby napewno?
PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 5:45 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Mar 27, 2007 2:27 pm
Posty: 27
Miejscowość: Nidzica
Witam.
Jakiś czas temu kupiłem WSK 125. Jej stan jest jaki jest, chcę ją odremontować. Miałem zamiar iść za oryginałem, ale kumpel mnie przekonuje swoimi pomysłami. Mam co do nich wątpliwości, duże wątpliwości dlatego piszę tutaj.
Mam beznadziejny tłumik (od jawki pusty w środku) i muszę kupić inny, ze względu chociażby na głośność. I tu właśnie problem. On namawia mnie na sportowy słumik do MZ ETZ 150 jaki można kupić na allegro. Mówię mu, że on jest obliczony na ETZ a nie na WSK, a on mi mówi, że i tak będzie lepszy niż oryginał, da więcej mocy, lepszy dźwięk i samo to, że będzie nowy. Sam nie wiem co o tym myśleć.
Gaźnik. Też mówi, żebym kupił od ETZ, będzie się lepiej sprawdzał, i dać dyszę taką jaką jest dla ETZ (więcej paliwa daje chyba), wtedy WSK będzie więcej paliła, ale będzie miała kopa większego. No ok, ale przecież ona nie da rady tego przepalic. Ten polecił mi taki moduł http://www.allegro.pl/item313935368_ele ... _inne.html oraz planowanie głowicy. Co do tego modułu, tak może zdać egzamin, ale co do planowania głowicy od razu powiedziałem nie, wiem z doświadczenia o ile skraca to żywotność silnika.
No i to by było na tyle chyba, co Wy o tym sądzicie?
Pozdrawiam, Neoxis.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 5:56 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Kwi 04, 2006 11:59 pm
Posty: 259
Miejscowość: sejny
tłumik rzeczywiscie jest obliczony na dane moto
ale gaznik po odpowiedniej regulacji moze cos da
głowicy nie planuj,szkoda motorka
modół polecam,iskra w wsk jest zdecydowanie za słaba i taka przeróbka mogła by cos dac

_________________
posiadam na sprzedaz wiele czesci do ruznych motorowerów,motocykli
wykonuje remonty motocykli,motorowerów,gruntownych i innych


Ostatnio edytowany przez ogar2007, Nie Lut 17, 2008 9:59 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 9:00 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4080
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TRX 850 '98
Honda FMX 650 '08
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
ogar2007 napisał(a):
rególacji
spulany
Neoxis napisał(a):
sportowy słumik do MZ ETZ 150 jaki można kupić na allegro. Mówię mu, że on jest obliczony na ETZ a nie na WSK, a on mi mówi, że i tak będzie lepszy niż oryginał, da więcej mocy, lepszy dźwięk
Dźwięk lepszy ale czy mocy doda to wątpie. Zanjomy miał w ETZ 150 i nie zauważył zmiany.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Honda FMX 650 '08

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 18, 2008 2:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
Na tej stronie sa fajne moduły zapłonowe http://digitech.of.pl/
Zobaczcie sobie filmiki bo ta iskra na linku z allegro to mała jest. A dobra iskra znacznie poleszy sprawność tego silnika. Gaźnik też napewno coś da a co do spalania to przy perfekcyjnym ustawieniu to może nawet się zmiejszy bo z wudechu to lipa. Próbuj ten wydech jakoś wytłumić i daj takie coś jak jest w simsonie dwie blaszki z rórkami zespawanymi w połowie.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 18, 2008 4:21 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Mar 27, 2007 2:27 pm
Posty: 27
Miejscowość: Nidzica
Chciałem kupić oryginalny od WSK 125, ale sami zobaczcie jaka oferta na allegro...
Albo aukcje tego typu: http://www.allegro.pl/item312988157_tlu ... ytas_.html Jak może być jeden tłumik do WSK 125 i 175 jak to dwa zupełnie inne silniki?

Co do tych modułów...
Cytuj:
W WSK 125 modyfikacja jest możliwa po przerobieniu układu zapłonowego na akumulatorowy

A z tym to będzie problem. Czytałem o mocowaniu koła magnesowego od jawki czy alternatorze od malucha, ale nie chcę aż tak przerabiać WSKi. Są inne sposoby na zapłon bateryjny?

_________________
Profil na "Polska Jazda"


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 20 Queries | GZIP : Off ]