Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Maj 23, 2018 3:35 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Pon Maj 12, 2014 12:49 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Sie 05, 2012 11:48 am
Posty: 169
Miejscowość: Dębica
Pojazd: .
Poprzednie: WSK 125 B3 ('84)
Golf MkII 1.3 ('90)
Opel Astra F 1992
Aktualne:
Mitsubishi Galant '97 2.0
Cinuz napisał(a):
Za ten hajs to wyłącznie 900 ;) Silnik mocno przestarzały ale 700 przy wyprzedzaniu to pozal sie Boze ;) juz maluch przy 70 sie lepiej zbiera lokurva


hahaha z tym wyprzedzaniem to się uśmiałem :D jak tak patrzę na oferty to za 1400 zł można kupić 900 i nawet nie taką najgorszą...ale wszystkie daleko. W zachodniopomorskim same ochłapy zostały, których ludzie chcą się pozbyć :/ A trochę lipa jechać kawał drogi do innego województwa po cieniasa...no chyba, że byłby w dobrej cenie...

_________________
Live to Ride.


[quote="SzyMZek"]Zalatuje fuszerką, to tak jak na brudną du^pe zakładać czyste majtki :F[/quote]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Pon Maj 12, 2014 1:58 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 8:10 pm
Posty: 2984
Miejscowość: Mińsk Maz.
Pojazd: Harlej
trzeba czekać i się nie napalać. patrz sobie OLX.pl ze swojej okolicy ;)

_________________
126 powodów do dumy :]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Pon Maj 12, 2014 3:23 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Sie 05, 2012 11:48 am
Posty: 169
Miejscowość: Dębica
Pojazd: .
Poprzednie: WSK 125 B3 ('84)
Golf MkII 1.3 ('90)
Opel Astra F 1992
Aktualne:
Mitsubishi Galant '97 2.0
Tylko i wyłącznie OLX, bo na allegro coraz mniej ludzi dodaje ogłoszenia :F no i racja...na Golfa w tamtym roku się napaliłem to pojeździłem nim 2 miesiące :D

_________________
Live to Ride.


[quote="SzyMZek"]Zalatuje fuszerką, to tak jak na brudną du^pe zakładać czyste majtki :F[/quote]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Śro Maj 14, 2014 3:12 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4080
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TRX 850 '98
Honda FMX 650 '08
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
SzyMZek napisał(a):
Czinkol to taki spuchnięty maluch lokurva lepiej dozbieraj kasy i kup coś co można nazwać samochodem :F

Pierdolisz głupoty :F Jeżdżę Seicento i to idealne auto do przemieszczenia się z punktu A do punktu B. Części tanie jak barszcz, budowa prosta... I miejsca jednak sporo więcej niż w Malcu. Czego chcieć więcej ;)

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Honda FMX 650 '08

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Śro Maj 14, 2014 5:58 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Cze 19, 2011 8:27 am
Posty: 1264
Miejscowość: Wałbrzych
Pojazd: Romet 50-t-1
Komar 2330
Romet CHART
Pony 50-m-2
Jawa 50 typ 20
bo seicento to co innego niż cienias grzechu lokurvy


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Śro Maj 14, 2014 11:58 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4080
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TRX 850 '98
Honda FMX 650 '08
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
A co w tym innego? Połowa części ta sama tylko Sej jest bardziej okrągły od Cieniasa...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Honda FMX 650 '08

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Czw Maj 15, 2014 12:46 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Kiedyś zrobiłem trase srajczentem... 560km i nie polecam nikomu takich traumatycznych przeżyć lokurva

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Czw Maj 15, 2014 8:09 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Sie 05, 2012 11:48 am
Posty: 169
Miejscowość: Dębica
Pojazd: .
Poprzednie: WSK 125 B3 ('84)
Golf MkII 1.3 ('90)
Opel Astra F 1992
Aktualne:
Mitsubishi Galant '97 2.0
SzyMZek napisał(a):
Kiedyś zrobiłem trase srajczentem... 560km i nie polecam nikomu takich traumatycznych przeżyć lokurva


no myślę, że jakbyś miał robić trasę Tico lub innym podobnym segmentem z tamtych lat to też by kolorowo nie było. :F One nie miały przeznaczenia na długie trasy, to miały być z założenia miejskie zwinne auta, które wszędzie się zmieszczą. ;)

Plany się zmieniły, nie kupię CC do katu. Mogę zmienić miejsce zamieszkania ze wsi do miasta więc wiadomo, że ten pomysł odpada. Przynajmniej więcej pieniędzy zostanie na ładne CC na szosę. Niektórzy powiedzą, żebym kupił jakiś inny samochód zamiast Cienkiego, ale nic nie poradzę, auto mi się podoba :F i mam plany co do niego, które chciałbym zrealizować. Znudzi mi się, to go spuszczę po jakimś czasie. ;)

_________________
Live to Ride.


[quote="SzyMZek"]Zalatuje fuszerką, to tak jak na brudną du^pe zakładać czyste majtki :F[/quote]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Czw Maj 15, 2014 11:24 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 8:10 pm
Posty: 2984
Miejscowość: Mińsk Maz.
Pojazd: Harlej
fszyscy wiedzo że e36 EM PAŁA jest lepsze taak

_________________
126 powodów do dumy :]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Pią Maj 16, 2014 5:34 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Cinuz napisał(a):
fszyscy wiedzo że e36 EM PAŁA jest lepsze taak



Pod warunkiem że masz małego kutasa i chcesz się dowartościować lokurvy

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Pią Maj 16, 2014 8:19 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Sie 05, 2012 11:48 am
Posty: 169
Miejscowość: Dębica
Pojazd: .
Poprzednie: WSK 125 B3 ('84)
Golf MkII 1.3 ('90)
Opel Astra F 1992
Aktualne:
Mitsubishi Galant '97 2.0
SzyMZek napisał(a):
Pod warunkiem że masz małego kutasa i chcesz się dowartościować lokurvy


hahahahahaha :D

_________________
Live to Ride.


[quote="SzyMZek"]Zalatuje fuszerką, to tak jak na brudną du^pe zakładać czyste majtki :F[/quote]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Nie Maj 18, 2014 11:54 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 8:10 pm
Posty: 2984
Miejscowość: Mińsk Maz.
Pojazd: Harlej
SzyMZek napisał(a):
Cinuz napisał(a):
fszyscy wiedzo że e36 EM PAŁA jest lepsze taak



Pod warunkiem że masz małego kutasa i chcesz się dowartościować lokurvy



Efekt raczej wyjdzie niepożądany <spoko> Kupując to auto zdradzasz wszystkim o sobie pewną prawdę lokurva

_________________
126 powodów do dumy :]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Sob Lis 08, 2014 8:59 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Gru 22, 2008 4:26 pm
Posty: 707
Miejscowość: WM 6668A
Pojazd: Peugeot 406 Coupe
PININFARINA 3.0 V6 '99

Chart 210 70cm3 NOWY
Chart 210 50cm3 NOWY
Wierchowina 019 50cm3



Było:


Honda Accord CC7 2.0i ES '94
Więc tak. 700cm3 to rozwojowa wersja kosiarki, ani to nie jedzie, ani mało pali - odradzam.


Wersja z silnikiem 900 cm3, według mnie jest warta największej uwagi. Silnik - bardzo trwała i oszczędna jednostka. Rozrząd na łańcuszku, hydrauliczna regulacja zaworów, przyzwoite osiągi, przy dość umiarkowanym spalaniu. Prosty i niezawodny, tani w utrzymaniu. Te motory lubią zostawiać olej, ale przy znajmości podstaw mechaniki, usuniesz wycieki za 50 zł (koszt sylikonu wysokotemperaturowego pod miskę, nowej uszczelki pod pokrywę zaworów, oraz uszczelniaczy przód-tył silnika). Warto też uszczelnić obudowę rozrzadu, ale to w przypadku wyjętego silnika.

Mam seja 900 cm3 jako drugi samochód, do obijania się po okolicy oraz często jako tani dojazd do pracy.

Natomiast wersja 1100 cm3, może i faktycznie jest żwawa, ale pali duuuużo. Do tego brak hydrauliki na zaworach (tylko te nieszczęśliwe okrągłe "płytki" których nie można nigdzie dostać), oraz rozrząd na pasku czyni ten silnik odbiegający bezawaryjnością od 900. Do tego częste wydmuchy uszczelki pod głowicą, oraz standardowo wycieki...

Chcesz tanio i dość żwawo latać, to jednak wybierz 900. Powodzenia!
P.S
Tico to jeżdzący tojtoj, i ociosany pustak, naprawdę sej wygląda mniej pizdowato według mnie ;)
Ja zawsze zrzucam że to samochód mojej panny więc mam spokój saalutuj

_________________
Peugeot 406 Coupe 3 liter V6 Power taak

http://www.youtube.com/watch?v=_TGoAGAy ... re=related


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Nie Lis 09, 2014 12:57 am 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4080
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TRX 850 '98
Honda FMX 650 '08
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Szczygieł napisał(a):
Natomiast wersja 1100 cm3, może i faktycznie jest żwawa, ale pali duuuużo. Do tego brak hydrauliki na zaworach (tylko te nieszczęśliwe okrągłe "płytki" których nie można nigdzie dostać), oraz rozrząd na pasku czyni ten silnik odbiegający bezawaryjnością od 900. Do tego częste wydmuchy uszczelki pod głowicą, oraz standardowo wycieki...

Odgrzałeś trochę zapomnianego kotleta, ale piszesz rzeczy z którymi się nie zgodzę. Mam Seicento 1.1 od października zeszłego roku. Po pierwsze, ile pali Tobie 900, że piszesz o "duuuużym" spalaniu w 1.1, bo w moim odczuciu i porównaniu do innych 900 palą w podobnych granicach... Brak hydrauliki jest dla mnie akurat plusem bo w połowie aut klepie to jak diesel, a płytki do 1.1 są bez problemu dostępne w necie, ale nie spotkałem się jeszcze z koniecznością kupowania ich... Rozrząd na pasku nie dość że z pompą wody kosztuje mniej niż 100zł to jest do tego bezkolizyjny. Fakt, trzeba go wymieniać częściej niż rozrząd na łańcuchu, ale nie róbmy z tego powodu dramatu i opinii, że jest bardziej awaryjny od 1.1. Uszczelka pod głowicą to problem tak samo 900 jak i 1.1, a powód jest prosty - brak wskaźnika temperatury. Jest kontrolka informująca o przekroczonej temperaturze, ale zapala się ona w momencie gdy woda już dawno się gotuje. Wycieki z silnika (szczególnie z pokrywy zaworów) to normalka we Fiacie...

Sam byłem bliski kupna 900, ale trafił się Sporting w lepszej cenie i nie żałuję absolutnie. Świetny samochód na moje potrzeby przemieszczenia się z punktu A do punktu B.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Honda FMX 650 '08

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Nie Lis 09, 2014 1:12 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Gru 22, 2008 4:26 pm
Posty: 707
Miejscowość: WM 6668A
Pojazd: Peugeot 406 Coupe
PININFARINA 3.0 V6 '99

Chart 210 70cm3 NOWY
Chart 210 50cm3 NOWY
Wierchowina 019 50cm3



Było:


Honda Accord CC7 2.0i ES '94
Widocznie trafiłem zły egzemplarz 1100 cm3 ;)
Uogólniłem dość mocno. Różnica w spalaniu pomiędzy dwoma moimi sc to 2 litry na stooo km, w cyklu mieszanym. Dla mnie to sporo, zważywszy że dużo jeździmy, i nie mam LPG.

U mnie, mimo wymiany uszczelki, regulacji zaworów, wymiany sondy, filtrów - wraz palił za dużo.
Więc sprzedałem, i nabyłem 900.

Chcąc nie chcąc, 700 wypada najgorzej, a reszta to już kwestia co kto woli.

_________________
Peugeot 406 Coupe 3 liter V6 Power taak

http://www.youtube.com/watch?v=_TGoAGAy ... re=related


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów cinquecento 900

duduś

1

2617

Sob Lis 08, 2014 8:50 pm

Szczygieł Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.064s | 22 Queries | GZIP : Off ]