Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Kwi 19, 2024 4:21 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lis 14, 2007 4:58 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 6:14 pm
Posty: 109
Miejscowość: Rybnik
CharcikX napisał(a):
rzyspieszenie ale przy 3 biegu wymienka

enduro mają 4 biegi.

A co z elektryką w obu simach

_________________
raz motór był chory i leżał w łóżeczku, i przyszedł pan doktór
-co jest motóreczku
-a wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i dzwonią zawory


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lis 19, 2007 7:03 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Mi sie bardziej podoba ENDURO lecz zwykly simek tez jest fajny zalezy czy chcesz miec wyglada bradziej w stylu tuningu czy orginalu :)

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lis 19, 2007 9:46 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lis 14, 2007 6:36 pm
Posty: 12
Miejscowość: Elbląg
Są i zwykłe simki 4 biegowe :P były 3 i 4 biegówki, instalacje elektryczne są różnego rodzaju od platynowca na 6V bez dodatków po wersje z elektronicznym zapłonem isntalką 12V i różnego rodzaju ulepszenia np kierunki dla wygody :D

_________________
NtaV Pozdrawia :P
mój simson : http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Sim ... nduro/9226


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lis 19, 2007 10:07 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 06, 2007 7:02 pm
Posty: 53
Miejscowość: Pszczyna
Bez obrazy ale ja bym simka niebrał trudno podobno z częściami zamiennymi wolałbym dozbierać 1000zł i wziąść Yamahe DT 80

_________________
Daj komuś ogień będzie mu ciepło na jeden dzień, podpal kogoś będzie mu ciepło na całe życie...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lis 20, 2007 7:30 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lis 14, 2007 6:36 pm
Posty: 12
Miejscowość: Elbląg
Trudno z częściami, nie rozśmieszaj mnie, wejdź se np na motoallegro, części motocyklowe i niech ci wyszuka części, i zobacz czy ich jest tak mało :P

_________________
NtaV Pozdrawia :P
mój simson : http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Sim ... nduro/9226


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lis 20, 2007 1:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 8:08 pm
Posty: 1070
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Simson S51 Power
Baton, Ty chyba nie miałeś nigdy simka i nie wiesz o nim za dużo mówiąc takie rzeczy. Ja mam simka i z częściami nie mam problemów. Można kupić na giełdzie, albo na różnych stronkach internetowych np. www.agmot.pl, www.simson.strona.pl, www.allegro.pl, www.simson.debno.net, a trudniej byłoby znaleźć części do Yamaha DT 80 ;]

_________________
.:$im$on:.

MANCHESTERUNITED

www.polskajazda.pl/Simson/S,51/12685


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lis 20, 2007 11:30 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 28, 2006 9:14 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kraków
Pojazd: Suzuki RG 80 :*
Ja osobiście posiadam S51 Sport (zwykłego-nie Enduro). Jak się okazało jest to prawdopodobnie wersja e bo mam instalacje 12v, czujnik stopu itd. Moim zdaniem S51 zwykły jest bardziej uniwersalny. Możesz nim wjechać w LEKKI teren i da sobie radę. Na drogi jest idealny. Natomiast Enduro to motor z fabrycznie nadanym przeznaczeniem. Na zwykłych drogach będzie ciężko bo masz bieżnik kostkę i do tego jest wysoki.. Jechałem kiedyś na takim i czułem się dziwnie w zakrętach.Aha..no i rura faktycznie trochę grzeje. Nie mówiąc już o pasażerze, któremu rura w Enduro wybitnie przeszkadza.
Co do wyglądu to sam zdecyduj. Każdemu się podoba co innego.
Co do różnic to tak jak pisano wyżej: Enduro-regulowane amorki,wzmacniana rama, inny tłumik i kolanko itd itd. Dodam tylko że mają inną dźwignie rozrusznika (co nie ma absolutnie żadnego znaczenia).
Jeżeli są jakieś różnice w prędkości i przyspieszeniu to jest to na pewno związane z zębatką. W silniku jako takim różnic nie ma. Ktoś mówił że Enduro jest mocniejszy...bzdety.
Ja bym brał zwykłego. Jakoś tak bardziej mnie rajcuje wygląd zwykłego mota ;-)

_________________
Teraz czas na RG 80 ;) SuuuuuuuZuuuuuuuuuKiiiiiiii......


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lis 21, 2007 8:32 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 6:14 pm
Posty: 109
Miejscowość: Rybnik
BEBAK napisał(a):
w stylu tuningu czy orginalu :)


hmm. lekki tuning nie zaszkodzi, ale bez przesady

Yarabi napisał(a):
Natomiast Enduro to motor z fabrycznie nadanym przeznaczeniem

No tak jest, bo to taki psełdo crossik :P

Yarabi napisał(a):
Na zwykłych drogach będzie ciężko bo masz bieżnik kostkę
No właśnie mam dylemat, czy to jakoś przeszkadza?? czy łatwiej o wywrotkę np. przy prędkości 70 czy 80 km/h?

Yarabi napisał(a):
Nie mówiąc już o pasażerze, któremu rura w Enduro wybitnie przeszkadza.
No zgadzam się bo sam kiedyś jechałem za pasażera i jak jeździliśmy po dziurach tak że trzeba było co chwilę nogę dawać na podłoże to mnie noga tak bolała (prawa szczególnie) bo miałem ścięgno naciągnięte.

Yarabi napisał(a):
Dodam tylko że mają inną dźwignie rozrusznika


Moim zdaniem ma. Taka dźwignie która ma kształt półokręgu najwidoczniej mi przeszkadza, bo jak jechałem S51 N 3 biegowym to przy zmianie biegów naciskałem na tą dźwignię :| i tak jakby "chrobotało" tak samo jak przy odpalaniu

A które zawieszenie jest miękciejsze?? W enduro czy w zwykłym S51

_________________
raz motór był chory i leżał w łóżeczku, i przyszedł pan doktór
-co jest motóreczku
-a wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i dzwonią zawory


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lis 22, 2007 3:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 8:08 pm
Posty: 1070
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Simson S51 Power
Chodzi ci o to, że jak bardziej miększe to jest lepsze?
Jak tak to zależy od rocznika i od stanu. Ale ja mam S51 i jest u mnie dobre zawieszenie :P

_________________
.:$im$on:.

MANCHESTERUNITED

www.polskajazda.pl/Simson/S,51/12685


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lis 22, 2007 5:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Nie ma takich słów jak miękciejsze, ani bardziej miekksze, tylko bardziej miękkie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lis 22, 2007 5:46 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lis 14, 2007 6:36 pm
Posty: 12
Miejscowość: Elbląg
W lagach przednich Enduro jest 16 zwoji, takie same są w ETZ 150 :P i tam wystarczają. To do sima mają nie wystarczyć ?? Z tyłu tak samo jak w ETce też regulowane itd :P Jak se ustawisz tak masz :P Ja jak jestem w terenie to daje na twarde, może z lekka dupa boli ale nie urwiesz koła na hopie. A tak normalnie to na miękkich w mieście. Opony kostki na asfalt się nie nadają, nie trudno o glebę przy skręcaniu. I przy większych prędkościach, co do kopniaka to masz zwykły prosty, podobny jakie są w Rometach 205 :P Podczas jazdy nie powinno się naciskać kopniaka bo piłuje wałek :P

_________________
NtaV Pozdrawia :P
mój simson : http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Sim ... nduro/9226


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 04, 2008 7:35 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Mar 01, 2008 5:47 pm
Posty: 25
Miejscowość: Niegowonice
ja mam zwyklego s51zwyklego i jezdze po polach itp.. bierz s51 zwykle ;d


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Simson s51 enduro - opłaca sie?, opinie

shark141

10

8881

Nie Wrz 14, 2008 11:53 am

Gabi Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Ogar 900 czy Simson ?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

baciar1

28

11968

Śro Paź 17, 2007 7:02 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów yamaha vs. simson

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Abardus

17

7031

Czw Maj 22, 2008 7:23 am

TaTarka! Zobacz ostatni post

Brak nowych postów komar/simson

TaTarka!

8

4812

Wto Maj 27, 2008 9:47 am

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Silnik do motoroweru simson

Sliwek

1

2693

Śro Lis 22, 2006 1:30 pm

SzyMZek Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 20 Queries | GZIP : Off ]