Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Lis 21, 2018 9:35 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Zanim załozysz temat sprawdz czy nie ma odpowiedzi
PostWysłany: Śro Maj 31, 2006 9:50 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 03, 2005 12:57 pm
Posty: 140
Miejscowość: Opolskie
SILNIK NIE ROZWIJA PEŁNEJ MOCY
-niewłaściwa regulacja gaźnika
-zanieczyszczona dysza gaźnika
-niewłaściwe ustawienie zapłonu
-zatkany układ tłumika ssania
-zanieczyszczony nagarem tiurnik wydechu, komora spalania i kanały cylindra
-niewystarczający dopływ paliwa
-nieszczelności pomiędzy głowicą a cylindrem, między gażni-kiem a króćcem ssania, króćcem ssania a cylindrem lub mie­dzy obudowami silnika
-pęknięcie lub zakleszczenia pierścieni tłokowych; zapieczone pierścienie tłoka
-nadmierne zużycie gładzi cylindra i pierścieni tłokowych
-hamulce pojazdu blokują podczas jazdy

SILNIK „STRZELA" W GAŹNIK
-świeca zapłonowa ma niewłaściwą wartość cieplną
-uszkodzona świeca zapłonowa
-nieodpowiedni odstęp elektrod świecy zapłonowej
-uszkodzona cewka zapłonowa
-uszkodzona izolacja przewodu wysokiego napięcia
-luźna nasadka na świecy zapłonowej
-chwilowe „mostkowanie" świecy zapłonowej
-zanieczyszczona dysza gaźnika
-niewłaściwie ustawiony zapłon
-dopływ paliwa utrudniony z powodu zanieczyszczenia kurka
paliwa lub gaźnika

NADMIERNE ZUŻYCIE PALIWA
-zbiornik paliwa, kranik lub przewód paliwa nieszczelny
-za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej
-nieszczelności gaźnika
-uszkodzenie uszczelki komory pływakowej gaźnika
-niewłaściwa regulacja gaźnika

SILNIK GRZEJE SIĘ NADMIERNIE
-nieprawidłowo ustawiony zapłon
-niewłaściwa regulacja gaźnika (mieszanka za uboga lub za bogata)
-zanieczyszczony filtr powietrza lub tłumik ssania; nieodpowiedni skłacl mieszanki paliwowej (za mało, względ­nie za dużo oleju w mieszance); silnik zanieczyszczony nagarem
-tłumik i rura wydechowa zanieczyszczone osadem węglowym; nadmierny poślizg sprzęgła
-niewłaściwa wartość cieplna świecy zapłonowej; niewłaściwa eksploatacja silnika (przeciążenie, zbyt długa jazda na wysokich obrotach na danym biegu, zbyt późna zmiana biegów na wzniesieniach lub w trudnym terenie); hamulce blokują podczas jazdy

NIE MOŻNA URUCHOMIĆ SILNIKA
-brak paliwa w zbiorniku; kurek paliwa niedrozny lub zamknięty
-niedrożny przewód paliwa; zanieczyszczona dysza gażnika
-zatkany otwór odpowietrzający w korku wlewowym zbior­nika paliwa
-niedrożny zespól tłumika szmerów ssania (umieszczonego w podwoziu motoroweru)
-silnik „zalany" paliwem na skutek zbyt długiego zata­piania pływaka, szczególnie przy gorącym silniku
-nieszczelny pływak gażnika;
-nieszczelne połączenie gażnika z króćcem ssania cylindra
lub króćca ssania z cylindrem,
-śruba regulacyjna obrotów biegu jałowego
-w gażniku zbyt mało wykręcona
-nie włączony zapłon w stacyjce motoroweru
-brak odstępu na elektrodach świecy zapłonowej
-uszkodzona cewka zapłonowa
-uszkodzony moduł elektroniczny
-uszkodzenie opornika w nasadce świecy zapłonowej
-uszkodzenie izolacji przewodu wysokiego napięcia
-pęknięty izolator świecy zapłonowej
-rozmagnesowane magnesy iskrownika
-Ścięty klin ustawczy pod kołem magnesowym iskrownika
-wadliwie ustawiony zapłon
-brak prawidłowego ,,styku" w kostkach łączących przewody
-instalacji elektrycznej
-zatkany układ wydechowy
-zablokowane łożysko kulkowe wału korbowego lub złożenie
igiełkowe
-zatarty tłok

SILNIK PRACUJE NIEREGULARNIE
-zanieczyszczony filtr powietrza
-niewłaściwa regulacja gażnika, dysza paliwowa zbyt duża
-iglica pływaka uszkodzona lub zacina się
-uszkodzony pływak
-niewłaściwy skład mieszanki paliwowej (zbyt dużo oleju)
-niewłaściwie ustawiony zapłon
-nieszczelności między gażnikiem i króćcem ssania lub mię­dzy króćcem i cylindrem
-zatkanie otworka odpowietrzającego w korku wlewowym do zbiornika paliwa; woda w paliwie
-świeca zapłonowa zanieczyszczona lub uszkodzona; przewód wysokiego napięcia luźny w złączach lub ma prze­bicia
-niewłaściwy odstęp między elektrodami śwtecy zapłonowej
-zatkany tłumik wydechu; zbyt zimny silnik
-niewłaściwa wartość cieplna świecy zapłonowej
-uszkodzony pierścień uszczelniający typu Simmera na wale korbowym
-brak właściwego połączenia przewodów instalacji elektrycz­nej (luźne połączenia konektorowe w kostkach zaciskowych przewodów)
-brak właściwego połączenia między nasadką świecy zapłono­wej, a końcówką świecy zapłonowej {słaby docisk sprężynki)

SILNIK NAGLE PRZERWAŁ PRACĘ
-uszkodzenie świecy zapłonowej
-brak paliwa w zbiorniku
-przewód paliwa, kurek lub gaJnik zanieczyszczony
-spadła lub obluzowała się nasadka świecy zapłonowej
-uszkodzenie cewki wysokiego napięcia
-uszkodzony moduł elektroniczny
-przepalenie się opornika nasadki świecy zapłonowej
-poluzowanie się połączeń przewodów w kostkach łączących

SILNIK „STUKA" LUB „DZWONI"
-niewłaściwie ustawiony zapłon
-niewłaściwa wartość cieplna świecy
-zbyt uboga mieszanka paliwowa (zanieczyszczony przewód paliwa lub gaźnik, niewłaściwa regulacja gaźntka, nieszczel­ności)
-zanieczyszczony silnik i układ wydechowy
-zabrudzone użebrowanie cylindra i głowicy
-zastosowanie niewłaściwego gatunku paliwa
-zbyt duże obciążenie pojazdu
-jazda na zbyt wysokim biegu przy zbyt niskich obrotach
-nadmierny luz między tłokiem a cylindrem
-zużycie korbowodu (wypracowanie się tulejki główki kor-bowodu, sworznia tłokowego lub łożyska stopy korbowodu)
-zbyt duży luz między przepustnicą a korpusem gażnika

SILNIK PRACUJE POMIMO WYŁĄCZONEGO ZAPŁONU
-przerwany lub odłączony od masy przewód gaszenia
-zamknąć dopływ paliwa i po zatrzymaniu silnika sprawi dzić przyczynę: usunąć zanieczyszczenia z elektrod świ< denka tłoka lub głowicy

JEZELI CHCECIE OPIS DANEJ ZECZY JAK ZROBIC PISAC NA PW

ten temat jest z innego forum tylko ja jestem autorem to go skopiowalem


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 01, 2006 5:49 am 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
noo good work. Przyklejamy

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 01, 2006 11:32 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
hmm jesteś autorem książki serwisowej rometa :D

_________________
Dzieciom neostrady mowimy nie!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 01, 2006 1:02 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Maj 30, 2005 5:05 pm
Posty: 258
Miejscowość: konin
Gdy silnik nie rozwija pelnej mocy moze tez byc zla mieszanka beny z olejem(zbyt duzo oleju)

_________________
O lol:)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Informacje na temat jawy 350ts

o_O

0

1058

Czw Gru 09, 2010 9:49 pm

o_O Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.058s | 20 Queries | GZIP : Off ]