Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Kwi 18, 2024 7:58 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 12:03 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Dlaczego z polski? Z Czech.... Jawki były produkowane w Czechach, nie? Więc jak te silniki mogą być z Polski? Nielogiczne to co piszesz..... :|


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 12:06 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 15, 2008 8:26 pm
Posty: 55
Miejscowość: Włocławek
romek_s51 napisał(a):
Po prostu przywozili identyczne silniki z Czechosłowacji, zakładali inny króciec i inne blokady( nie wiem dokladnie bo nie mam i mnie to wali ;) ) i wkladali do ramy. Tyle.


Kilka postów nad twoim...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 2:40 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 06, 2007 1:39 pm
Posty: 96
Miejscowość: Puszca Marjańska
Produkowane były w Czechosłowacji, a w Polsce wmontowywane do Rometowskiej ramy i blokowane. Blokady były na króćcu, kolanku, zapłonie (inne przyspieszenie) i montowane były mniejsze dysze w gaźniku

_________________
szczała


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 2:46 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
matyss napisał(a):
zapłonie (inne przyspieszenie)
Niby jak??

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 4:23 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Lut 01, 2007 8:18 pm
Posty: 175
Miejscowość: kotlin
no właśnie mnie też to ciekawi pierwszy raz słyszę że ogary były blokowane na zapłonie

_________________
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mercedes/W123/91539
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mercedes/W123/91539
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/SHL/M11/33264
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar_200/6365


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 4:25 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
bo były... miały przestawiony zapłon... Nawet w jakiejś książce pisze...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 4:58 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 06, 2007 1:39 pm
Posty: 96
Miejscowość: Puszca Marjańska
Czy w książce to nieiwem, ale w artykułach o tuningu ogara kilka razy sie spotkałem że miały chyba zapłon na 2mm przed GMP a odblokowane 1,2mm przed GMP czy jakos to tak było

_________________
szczała


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 5:05 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Kwi 04, 2006 11:59 pm
Posty: 259
Miejscowość: sejny
najwyzej 1.8 przed gmp kolego
ruzniły sie tym ze miały te blokady które wymieniliscie i niczym wiecej,po odblokowaniu były identyczne

_________________
posiadam na sprzedaz wiele czesci do ruznych motorowerów,motocykli
wykonuje remonty motocykli,motorowerów,gruntownych i innych


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lut 17, 2008 9:19 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
ja bym jeszcze do tych blokad dołożył cylindry... na polskim cylku i teraźniejszym silniczek zakręci max 7 tyś obr... co daje prędkość około 60 km/h po odblokowaniu na króćcu of koz. Na czeskim cylku nie wiem ile jest w stanie obrotów zakręcić ale pewnie coś koło 8 tyś więc sporo wyżej, co pozwala już się mierzyć na prędkość z simsonami :D

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Ogar 200, Ogar 205 (silnik 3 biegowy)

Barth

10

5087

Pon Lip 12, 2010 1:12 am

bigsoft Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ogar 205] silnik

Toomi

3

2392

Pią Maj 01, 2009 8:37 pm

Konrad Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [OGAR 200] SILNIK

marcin1992

3

2397

Nie Mar 20, 2011 2:52 pm

Heliox Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Silnik simson i Ogar 205

karolsss

1

1491

Śro Wrz 19, 2007 8:00 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [ogar 205] jak odpalić silnik [027]

red&black

5

2409

Wto Sie 25, 2009 1:38 pm

reso Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 20 Queries | GZIP : Off ]