Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Mar 29, 2024 3:32 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: MZ ETZ 250 i stan techniczny??
PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 4:09 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Mar 15, 2008 3:43 pm
Posty: 1
Miejscowość: Stobierna k/Rzeszowa
Witam jestem Szczęśliwym posiadaczem wsk125 ale już od dawna chce kupić MZ ETZ 250 i mam problem bo nie mam o MZ większego pojęcia technicznego. Dlatego proszę o pomoc szczęśliwych posiadaczy i osób znających się na tym sprzęcie o napisanie na co muszę zwrócić uwagę (stan techniczny) podczas kupna dwukołowca. WSK się troszkę różni od MZ ETZ a kota w worku nie chce. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 4:36 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Sprawdzasz to co zawsze czyli:
-numery ramy
-elektryke
-czy nie ma śladów jakiś wypadków itp.
-czy zawieszenie przednie dobrze pracuje i czy nie ma wycieków z pod uszczelniaczy (częsta przypadłość wszystkich ETZ)
-działanie przedniego układu hamulcowego bo większość pomp cieknie ale za pare zł można to naprawić ale zbić cene na nową pompe :D
-w silniku trzeba nasłuchiwać stuków itd oraz sprawdzić działanie sprzęgła bo w 250 lubą być z tym problemy....

Podczas jazdy sprawdż czy nie ściąga na bok i nie "bije" przednie koło ;)

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 4:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 25, 2007 10:56 am
Posty: 986
Miejscowość: Papieskie okolice
Pojazd: buty
O tak, radze sprawdzić oring uszczelniający pompe hamulca. Oprócz tego szczelność gaźnika bo zwłaszcza starszych rocznikach lubią byc z nią problemy.

Sprawdź czy dzialają wszystkie elementy układu elektrycznego.

O numerach ramy i sprawdzeniu czy motor nie robi 2 sladow powinienes wiedziec ;)

_________________
Pelas napisał(a):
ale to też możesz diagnoscie coś postawić i będzie dobrze. kumpel roxem którym gosciu w niemczech wygrywał zawodu na 1,4mili był na przeglądzie i diagnoste prawie w pion postawiło jak z rolek zjeżdzał xd oczywiscie pieczątka została wbita

ojapier


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Kwi 18, 2008 10:24 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Mar 26, 2008 7:45 pm
Posty: 259
Miejscowość: Koronowo
Pojazd: Romet Ogar 200, marzę o MZ 150
1. najważniejsze żeby hamulce, światła działały,
2. żeby numery ramy zgadzały się z tymi w papierach,
3. no i oczywiście żeby silnik działał.

_________________
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;Ogar 200;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Kwi 25, 2008 4:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 20, 2007 8:20 am
Posty: 1664
Miejscowość: WARSZAWA Bielany [WD]
Pojazd: Mazda 6 2.0 KAT Sedan '03
Polonez Caro 1.8GLI 16V L-98
Polonez Caro 1.8GLI 16V L-90
Romet Chart 210 ,,Nowy" '89
Romet Chart 210 ,,Czarny" '89
Romet Chart 211 ,,211-nastka" '89
Romet Ogar 200 ,,Nowy" '89
Romet Ogar 200 '89
Romet Pegaz 710 Automatic '75
Romet Kadet M780 '88
Romet Kadet M780 '85
Romet Kadet 110 Automatic '90
WSK 125 M06B3 '83
WSK 125 M06B3 '83
WSK 125 M06B2 '76
WSK 125 M06B1 '68
WSK 125 M06B3 ,,Bąk" '75
WFM 125 M06 '59
MZ ETZ 250 '88
jezeli chodzi o kondycje silnika to poznasz po tym czy w czasie jazdy z silnika idzie cos w rodzaju świstu, gwizdu ;) jezeli jest to silnik KOSA :D

_________________
Pozdrawiam Maciek


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Kwi 25, 2008 6:35 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 25, 2007 10:56 am
Posty: 986
Miejscowość: Papieskie okolice
Pojazd: buty
zazikupl napisał(a):
jezeli chodzi o kondycje silnika to poznasz po tym czy w czasie jazdy z silnika idzie cos w rodzaju świstu, gwizdu ;) jezeli jest to silnik KOSA :D


Wystarczy że założysz łożyska z koszyczkiem teflonowym to też masz taki świst...

_________________
Pelas napisał(a):
ale to też możesz diagnoscie coś postawić i będzie dobrze. kumpel roxem którym gosciu w niemczech wygrywał zawodu na 1,4mili był na przeglądzie i diagnoste prawie w pion postawiło jak z rolek zjeżdzał xd oczywiscie pieczątka została wbita

ojapier


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Kwi 26, 2008 9:50 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lip 06, 2007 1:39 pm
Posty: 96
Miejscowość: Puszca Marjańska
co to jest koszyk teflonowy??

_________________
szczała


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Jak sprawdzić stan oleju

seba8121

2

2678

Śro Sty 20, 2010 4:10 pm

Driver Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Przegląd techniczny

huligans12

7

3889

Śro Maj 19, 2010 1:48 pm

housemdt Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 22 Queries | GZIP : Off ]