Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 8:30 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: motorynka 50-m-1
PostWysłany: Pon Maj 12, 2008 4:51 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Maj 11, 2008 5:54 pm
Posty: 9
Miejscowość: Kolno
Oto moja motoryna z 1981r prawdopodobnie jest to pierwsza wersja którą wyprodukowano. Nie wiem tylko dlaczego oryginalnie wyposażono ja w błotnik z serii m-2.Dodam tylko że mam zamiar zmienic jej kolor na oryginalny(zielony).Silnik działa bez zarzutu, pali z kopniaka, posiada światła :D
Image Image Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 12, 2008 8:15 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
Ubisunt napisał(a):
pierwsza wersja

nie... ostatnia seria m1
Ubisunt napisał(a):
1981r

to w 81 jeszcze były m1? :|
Ubisunt napisał(a):
Nie wiem tylko dlaczego oryginalnie wyposażono ja w błotnik z serii m-2

jest to druga seria m1... tzw przejściowa... miała już "zmodernizowany" tył, który później przyjął się w seriach m2, m3, m301
Ubisunt napisał(a):
kolor na oryginalny(zielony)

zielony to nie jedyny kolor m1 :P ... ale widać ze ta była zielona

Co do stanu twojej to:

błotnik masz źle założony
ma okropny lakier :(


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 6:06 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 20, 2007 8:20 am
Posty: 1664
Miejscowość: WARSZAWA Bielany [WD]
Pojazd: Mazda 6 2.0 KAT Sedan '03
Polonez Caro 1.8GLI 16V L-98
Polonez Caro 1.8GLI 16V L-90
Romet Chart 210 ,,Nowy" '89
Romet Chart 210 ,,Czarny" '89
Romet Chart 211 ,,211-nastka" '89
Romet Ogar 200 ,,Nowy" '89
Romet Ogar 200 '89
Romet Pegaz 710 Automatic '75
Romet Kadet M780 '88
Romet Kadet M780 '85
Romet Kadet 110 Automatic '90
WSK 125 M06B3 '83
WSK 125 M06B3 '83
WSK 125 M06B2 '76
WSK 125 M06B1 '68
WSK 125 M06B3 ,,Bąk" '75
WFM 125 M06 '59
MZ ETZ 250 '88
Ładna jest :) ale z tego co kojarze to te M-1 miały silniki od komara, czy 017 Dezamet z biegami w ręku?? kierownica błotnik przód i siodełko sie zgadza :D ogólnie ładną motoryne dorwałes, mozesz ją zrobic na oryginał i bedziesz miał żadki ,,okaz" :D

_________________
Pozdrawiam Maciek


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 1:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5861
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Ja bym ją pomalował bo wygląda nie najlepiej.... ogółem Motorynka dobry sprzęt :).

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 7:39 pm 
Offline

Rejestracja: Czw Sty 31, 2008 9:27 pm
Posty: 3
Miejscowość: Wołomin
R-Man napisał(a):
jest to druga seria m1... tzw przejściowa... miała już "zmodernizowany" tył, który później przyjął się w seriach m2, m3, m301

Tak zgadza sie . Pierwsze wersje miały metalowe bagażniki

zazikupl napisał(a):
Ładna jest :) ale z tego co kojarze to te M-1 miały silniki od komara, czy 017 Dezamet z biegami w ręku??

M1 miały silnik 017


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 8:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
Cytuj:
M1 miały silnik 017

nie... M1 miały dezamety 022 :P a w odróżnieniu od 017 to:
inne nr silnika (022xxxxxxxxxxx) zamiast (017xxxxxxxxxx) i inny filtr pow. 017 jest na gumowy króciec i tłumik szmerów ssania zastępuje rama, a 022 ma puszkę :)
patryxV17 napisał(a):
Pierwsze wersje miały metalowe bagażniki

i lampy tylne od wsk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 8:20 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Gru 21, 2007 6:57 pm
Posty: 6
Miejscowość: Targowa Górka
motorynka spoko, pewnie fajnie jest miec taki rarytas w garazu, ja ci proponuje pomalować ja autorenolakiem meksykańska czerwień ;]
R-Man, podziwiam cie za taka wiedze o motorynkach <piwo>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 13, 2008 8:49 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Maj 11, 2008 5:54 pm
Posty: 9
Miejscowość: Kolno
Witam. Motorynka ta była kupiona dla mojego wujka i na pewno jest z 1981 roku bo tak mam w papierach. Sam sie zastanawiałem nad tym co zauważył R-man bo produkcje m-1 zakończono bodajże w 79? kolor sam zmieniłem jak byłem młodszy teraz zamierzam ja przemalować na zieloną.w piątek idzie do lakierowania.
R-Man napisał(a):
Cytat:
M1 miały silnik 017

nie... M1 miały dezamety 022 a w odróżnieniu od 017 to:
inne nr silnika (022xxxxxxxxxxx) zamiast (017xxxxxxxxxx) i inny filtr pow. 017 jest na gumowy króciec i tłumik szmerów ssania zastępuje rama, a 022 ma puszkę

Moja ma numery silnika zaczynające sie od 017 oraz oczywiście biegi w rączce [center]Image[/center]
kiedyś ktoś pospawał widelec i odwrotnie przykrecił błotnik przedni i nie chciało mi sie go przekładać :-)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 14, 2008 5:17 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
błotnik po prostu jest zamocowany tył-na-przód :P
a co do zakończenia prod. M1 to zakończyły się z rokiem 1980... (wtedy wypuścili pierwszą, mało ilościową serię m2 w 1980r... mam taką jedną (ostatnio zdobyłem))... prawdopodobnie masz zmieniany silnik... tu masz opisane
http://www.brzozuch.internetdsl.pl/jaco ... _50m1.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 14, 2008 7:26 am 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Maj 11, 2008 5:54 pm
Posty: 9
Miejscowość: Kolno
Na pewno silnik jest oryginalny niezmieniany, jestem pewien bo ma takie numery silnika w dowodzie :D wiem że był zamocowany tył na przód. a z reszta już nie jest bo jest cała rozmontowana szykowana do remontu:D Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 14, 2008 7:29 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
Ubisunt napisał(a):
jestem pewien bo ma takie numery silnika w dowodzie :D
To wcale nic nie znaczy. Ktoś po prostu mógł zgłosić fakt, że zmienił silnik póki jeszcze silnik nie był uznawany za część wymienną (Wtedy żeby legalnie zamontować silnik trzeba było przy zakupie spisać umowę kupna/sprzedaży).

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 14, 2008 12:12 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
nom... silnik jako część zamienna obowiązuje od kilku lat... kiedyś właśnie jak zmieniałeś silnik musiałeś zmienić i dowód... chyba że ktoś jeździł na 2 dowody... i od ramy i od silnika... ale rzadko kiedy, bo mając 2 dowody łatwo było jeden z nich zgubić :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 14, 2008 2:11 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Maj 11, 2008 5:54 pm
Posty: 9
Miejscowość: Kolno
Jestem pewien że nie był zmieniany. rozmawiałem z wujem kupiona była jako nowa nie był zmieniany ani dowód ani silnik. Myśle że mogło tak być że w magazynach za komuny mogły zalegać stare silniki i z tego że róznica jest mała w stosunku do 022 wkręcono taki typ silnika zamiast 022 <co?> ?


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Motorynka!!

swider

3

3422

Nie Sie 19, 2007 7:29 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Motorynka 50 M 1

Pumba

12

7786

Sob Wrz 19, 2009 10:49 pm

krzysztofer00 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Motorynka

Ubisunt

14

6178

Pon Cze 23, 2008 10:26 am

Driver Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Motorynka m1

Hanus

9

5493

Śro Lip 29, 2009 9:07 pm

Addadko Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Motorynka M-3 z 1981r............

nirox

11

4968

Pią Maj 04, 2007 1:04 pm

przemek_93 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.050s | 21 Queries | GZIP : Off ]