Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Mar 29, 2024 9:53 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Romet 2 & Romet 3 biegowy.
PostWysłany: Pią Cze 27, 2008 7:13 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lut 02, 2008 4:43 pm
Posty: 102
Miejscowość: Grudziądz
Pojazd: Romet ogar 205.
Romet 50-t1.
Romet kadet.
Witam.
Zakładam nowy temat w którym chciałbym porównać osiągi silników polskich dwu i trzy biegowych. Co sądzicie o tych silnikach? Który bardziej bezawaryjny, który mocniejszy/szybszy. Zapraszam do wypowiadania się.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 27, 2008 7:18 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
Konkretnie o które silniki ci chodzi?

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 27, 2008 7:43 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lut 02, 2008 4:43 pm
Posty: 102
Miejscowość: Grudziądz
Pojazd: Romet ogar 205.
Romet 50-t1.
Romet kadet.
019/023


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 27, 2008 8:48 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Wrz 27, 2007 5:02 pm
Posty: 340
Miejscowość: Borkowice
Pojazd: MZ ETZ 251 & Ogar 200
Co do silników:
023 - moc 1.7 KM, v-max do 50 km/h, 2 biegi, mniejsza elastyczność niż 019
019 - moc 2.5 KM, v-max do 65 km/h, 3 biegi, większa elastyczność niż 023

Co do awaryjności tutaj przoduje 019 w którym najczęstszą usterką są awarie skrzyni biegów, 023 nie jest zbytnio awaryjny :)

_________________
Moje sprzęciki:
MZ ETZ 251 http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,251/63682
Ogar 200 http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar,200/28345


Ostatnio edytowany przez Kry19, Pią Cze 27, 2008 10:52 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 27, 2008 10:52 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Oba silniki miały gów***ne zmieniacze biegów...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 27, 2008 10:55 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 04, 2008 11:21 am
Posty: 67
Miejscowość: Wąsosz
Pojazd: Romet;
Kadet,
Ogar 205
tak polscy konstruktorzy nie dopracowali tego do końca co innego w jawkach ale to inny temat...... <rotfl>

_________________
Ogar 205 to co lubie .......


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 27, 2008 11:05 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Mar 10, 2008 3:14 pm
Posty: 187
Miejscowość: Pomorskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Romet Ogar 205
Romet Pony 50 M-2 x2
Taa mój kumpel ma 019 ja 023, mój Romet jest szybszy i mocniejszy od jego <hahaha>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 27, 2008 11:06 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
Moby, może jego 019 jest zarżnięte?

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 27, 2008 11:07 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 04, 2008 11:21 am
Posty: 67
Miejscowość: Wąsosz
Pojazd: Romet;
Kadet,
Ogar 205
i wszystkie biegi mu wchodzą....... czy z 3 zrobiły mu sie 2.....????

_________________
Ogar 205 to co lubie .......


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 27, 2008 11:08 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Mar 10, 2008 3:14 pm
Posty: 187
Miejscowość: Pomorskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Romet Ogar 205
Romet Pony 50 M-2 x2
Mvvs napisał(a):
Moby, może jego 019 jest zarżnięte?

Być może ale on kupił Rometa od starszego Pana. Mój Romet jest dobry :P

[ Dodano: 28 Czerwiec 2008, 00:09 ]
Michas.22 napisał(a):
i wszystkie biegi mu wchodzą....... czy z 3 zrobiły mu sie 2.....????

No oczywiście, ma 3 biegi...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 28, 2008 3:37 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Magnum 200 napisał(a):
Oba silniki miały gów***ne zmieniacze biegów...

Automat 023 nie dorównuje 019. 019 ma porządny wg. mnie automat :).
Ale są sposoby na bezawaryjne działanie automatu 2bieg.

Silnik 019 ma gaźnik z gardzielą 13mm, ma większą dyszę niż gaźnik 023. 019 ma inaczej ułożone kanały w cylindrze, krótszy tłok niż 023
Silnik 023 ma gaźnik z gardzielą 12mm, mam mniejszą dyszę niż gaźnik 019. 023 ma dłuższy tłok.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 28, 2008 3:44 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Mar 10, 2008 3:14 pm
Posty: 187
Miejscowość: Pomorskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Romet Ogar 205
Romet Pony 50 M-2 x2
Aaaa ten silnik mojego kumpla ma gaźnik GM12F taki jak ja, być może dlatego jest taki wolny... :-)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 28, 2008 4:00 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Moby, mniejsza dysza + mniejsza gardziel to duża strata na mocy i prędkości :)


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Romet wał 2 biegowy

Matii-x

8

3326

Nie Wrz 18, 2011 9:20 am

Matej Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Romet silnk 019 ( 3 biegowy ) wycena ??

hari123

4

13594

Wto Gru 04, 2012 8:02 pm

hari123 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. silnik 2 biegowy a 3 biegowy

spider15

1

2415

Pon Gru 17, 2007 7:53 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Simson 3 czy 4 biegowy?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Maka_91

20

12013

Pon Cze 30, 2008 7:54 pm

Mati92 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Ogar 205 3-biegowy

belebele

6

3667

Czw Lut 24, 2011 9:40 pm

voyts Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.057s | 21 Queries | GZIP : Off ]