Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Kwi 25, 2024 11:46 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Splanowanie głowicy w Polini Sport 70 AC
PostWysłany: Nie Sie 24, 2008 2:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
Źle myślisz. To właśnie mhr replica jest słabszym cylkiem jeśli chodzi o moc ;) Porting to przeróbki karterów i cylindra np. rozwiercanie karterów. Chodzi o lepsze spasowanie a dzieki temu osiąga się więcej ;) Hebo manston replica to też dobry wybór, dzielony wydech i dobre wykonanie ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Splanowanie głowicy w Polini Sport 70 AC
PostWysłany: Nie Sie 24, 2008 6:02 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Sie 21, 2008 8:11 pm
Posty: 12
Pojazd: Gilera Stalker 2005r
...dokładnie mi tez sie wydaje że Manston R będzie dobry. Wysokoobrotowiec powinien byc spoko tym bardziej ze wsadzam S6HPC... wiec niech sie kreci!!! Dziekówka za wtajemniczenie z tym portingiem i w ogóle.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Splanowanie głowicy w Polini Sport 70 AC
PostWysłany: Nie Sie 24, 2008 7:30 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
No właśnie wysokoobrotowiec więc przydałby się i taki wydech. Ale myślę, że i tak przy fr3 będziesz w miare zadowolony. Coś pokroju C20 było by niezłe.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Splanowanie głowicy w Polini Sport 70 AC
PostWysłany: Nie Sie 24, 2008 8:19 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Sie 21, 2008 8:11 pm
Posty: 12
Pojazd: Gilera Stalker 2005r
Słuchaj... bo może Ty będziesz wiedział?! Mi zależy na kontrolowanej mocy od niskich obrotów do najwyższych. Jak zapewne Wiesz...Stalkerek to taki niby offroadowy skut... i też tak go używam:D Śmigam mniej więcej tyle samo po asfalcie co po drogach polnych, leśnych, szutrach itp itd. Sporo używam skuta w umiarkowanym terenie. Zależy mi na dobrej kontroli mocy przenoszonej na koło bo w terenie nie da sie jechać cały czas szybko. Czasem trzeba delikatnie, szczególnie na trawie, glinie gdy jest mokro. Chcę by mój skuterek pewnie ciągnął już od małych obrotów mogąc jednocześnie użyć całej mocy gdy zajdzie potrzeba. Wiem ciężko będzie to pogodzić z wyrywaniem na koło ale cóż:|Wydaje mi się że sprzęgło będzie trzeba ustawić miękko w miarę by łapało od niskich obrotów, centralną jak najtwardszą ( zamówiłem czerwoną Hebo ) i rolki jakieś leciutkie by móc w każdej chwili skorzystać z całej mocy...??? Zresztą... tak szczerze to nie spodziewam sie dużej różnicy między Polini Sport 70 a Manstonem R... ale mam cichą nadzieje że sie mylę:P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Splanowanie głowicy w Polini Sport 70 AC
PostWysłany: Pon Sie 25, 2008 7:33 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
Jeśli tak to fr3 będzie optymalnym wydechem, da jeszcze rade na wysokich (oczywiście nie wykręcisz duzej mocy ale nie będzie to już dno :P) a jest też w miare dobry na niskich w porównaniu do wydechów typu C20, które lubią obroty. Róznice na pewo po dobrym zestrojeniu odczujesz ;) Strojeie to indywidualna sprawa dla każdego silnika ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Splanowanie głowicy w Polini Sport 70 AC
PostWysłany: Śro Sie 27, 2008 7:59 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Sie 21, 2008 8:11 pm
Posty: 12
Pojazd: Gilera Stalker 2005r
...dziś sie okazało że miałem za dużą dysze główną:|...110była i niby spoko ale na małych obrotach byla tragedia. Dziś sobie przypomniałem że mam dysze 85 więc założyłem ale za mała była wiec rozwiercałem po troszke i testowałem az do momentu gdy było okej. Mam taki pilniczek malutki do dysz wiec luuuz:D Jaka teraz jest to nie mam pojecia ale gdzies kolo 100 mysle... Teraz jazda na malych obrotach nie stanowi problemu i juz nie musze z hukiem smigac przez miasto(PFR3) bo moge cichutko jechac na malych obrotach i nie wzbydzać podejrzeń niebieskich. Co prawda teraz od nowa bede musiał ustawic wszystko ale cóż:D Dziś przyszła mi centralna czerwona Hebo :D jutro wsadzam. Manston i S6HPC bedą do tygodnia.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Router sport 50] Blokady

mlody81gl

4

11718

Sob Mar 27, 2010 2:08 pm

GNYSU Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 20 Queries | GZIP : Off ]