Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Mar 29, 2024 12:49 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Jaki lepszy tłok
PostWysłany: Sob Cze 17, 2006 8:40 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Maj 10, 2006 1:36 pm
Posty: 197
Miejscowość: Złocieniec
Pojazd: Romet ogar 205
chodzi mi konkretniej jaki waszym zdaniem jest lepszy tłok, z 2 pierścieniami czy z 3. Ja nie wiem ile ich mam, może ktoś wie ile pierścieni mają ogary 205 2 biegowe??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 17, 2006 8:54 pm 
W 205 możesz mieć 2 jak i 3 pierścienie, to zależy jaki sobie założysz, ja mam 3 pierścienie i wydaje mi sie że jest lepszy od 2


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 18, 2006 9:12 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Millenium, do ogara 205 są tylko tłoki na 2 pierścienie !!

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 18, 2006 9:18 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
A do 200 najlepsze 2 pierścieniowe

_________________
Dzieciom neostrady mowimy nie!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 18, 2006 9:52 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 31, 2005 10:58 am
Posty: 1182
Miejscowość: Gniezno
Pojazd: Ogar 200
Kawasaki KLF 300
Audi A4 Avant 1,9 TDI

był:
Renault Scenic 1,9 dti
ale dlaczego, DLACZEGO!! każdy tylko pisze że lepszy taki tłok i na tym rozmowa się kończy, natomiast ja i pewnie spora część forumowiczów chcemy argumentów i wyjaśnienia!!
:P :P :P

_________________
[quote="Dawideq"]kurwa spac nie mogiem brak alko we krwi jednak skzodzi :([/quote]

lachvj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 18, 2006 10:32 am 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
ok wyjasniam dlaczego: Jak wiemy dzieki trzypierscieniowemu tlokowi jest lepsze sprezanie, ale do srodkowego pierscienia dochodza znikome ilosci mieszanki, poniewaz na zewnetrznych dwoch pierscieniach sie zatrzymuje wiekszosc.. Mniejsza ilosc mieszanki ---> mniej oleju ---> gorsze smarowanie a dalej to juz mozna samemu sobie dopisac ;)

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 18, 2006 9:19 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 29, 2006 7:25 pm
Posty: 226
Miejscowość: grÃłjec
zdecydowanie 3 jakos to tak było ze w ogarach 200 polacy wkładali 2 pierscieniowe tłoki a w jawkach czesi 3 moze to tez jakas blokada co nie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 19, 2006 2:20 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2394
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Imo najlepsze są dwa pierścienie- mniejsze opory, a kompresja ta sama-mierzyłem.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 21, 2006 2:31 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Cze 17, 2006 3:44 pm
Posty: 65
Miejscowość: Brzeszcze
Może miałeś cylinder zjechany?

Do rzeczy- według mnie to też obojętne założyłem 3 i nie czuje różnicy...

POZDRO

_________________
Romet Ogar 200 - 60ccm
czerwony


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 21, 2006 3:38 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
dokładnie 3 pierścienie duże tarcie i taka sama kompresja 2 pierścienie mniejsze tarcie .. a po za tym czesi nigdy nie montowali 3 pierścieniowych tłoków

_________________
Dzieciom neostrady mowimy nie!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 21, 2006 5:20 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Cze 17, 2006 3:44 pm
Posty: 65
Miejscowość: Brzeszcze
To po co by wymyślali 3 pierścieniowy (koszt tych maszyn itd) musieli mieć jakiś cel?

_________________
Romet Ogar 200 - 60ccm
czerwony


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 21, 2006 5:48 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
jak zawsze kasa :/ na początku penie sprzedawali czeskie części, a żeby zacząć sprzedawać polskie zaczęto robić tłoki 3 pierścieniowe jako zwiększające moc żeby zaczeli ludzie kupować polskie części.

_________________
Dzieciom neostrady mowimy nie!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 21, 2006 6:00 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Maj 10, 2006 1:36 pm
Posty: 197
Miejscowość: Złocieniec
Pojazd: Romet ogar 205
ja wolę miec 2 pierścieniowy tłok żeby było mniejsze tarcie. No i wiadomo jak się będzie wymieniało pierścienie to mniej kasy się wyda na nowe:p hehehe


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Jaki tłok lepszy

Edwardek

5

1934

Nie Wrz 19, 2010 7:28 pm

BEBAK Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. AQ jaki lepszy

Xmass

1

1643

Wto Maj 08, 2007 9:26 pm

SzyMZek Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Jaki tłok?

juhas99

1

1088

Czw Paź 14, 2010 11:55 pm

Grzechu Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jaki tłok do ogara 200

kuba123

4

1778

Wto Lut 27, 2007 1:14 pm

Grzechu Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Ktury lepszy 205,200

Grzesiek12

1

1395

Pią Wrz 28, 2007 4:23 pm

Robcio Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 22 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 20 Queries | GZIP : Off ]