Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 5:43 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 8:28 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lis 18, 2008 11:07 pm
Posty: 36
Pojazd: ogar 200
Nie ma sensu zakładać gaźnika 24 mm gdyż oryginalny jest większy i lepiej na nim będzie chodzić. U jawy to wystarczy tylko usprawnić silnik,czyli wyrównać wszystkie kanały w cylindrach(łącznie z płuczącymi-najcięższa robota).Ponadto należy spasować cylindry z karterami a potem do cylindrów dopasować tłoki.Można trochę wypolerować kanały,glowice i denka tłoków.Odradzam zwiększanie stopnia sprężania gdyż wał szybko pada. No chyba ze ktoś lubi wymieniać wał co parę tys km:).Tak się składa ze mam jawę 350. Jedyny tuning jaki zamierzam zrobić to założyć tłumiki od MZ 250 i gaźnik 30 mm podciśnieniowy od suzuki gsx 250. Pierwsze próby już przeprowadziłem :] Ładniejszy ma dźwięk na mztowskich tłumikach i chętniej się wkręca na wysokie obroty. A żeby gaźnik założyć muszę trochę przerobić puszkę od filtra.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 8:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
Jakby tak dorobić dodatkowe płuki?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 9:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Mbebe napisał(a):
Nie ma sensu zakładać gaźnika 24 mm


Czytaj uważnie... 2 gaźniki i na każdy gar 24mm. Wtedy jest sens. A o tłumiki od czegoś... mnie np. nie rajcują. Wolę policzyć sobie dyfuzor i pospawać z nierdzewki.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 9:58 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
Mbebe napisał(a):
a potem do cylindrów dopasować tłoki.Można trochę wypolerować kanały,glowice i denka tłoków.Odradzam zwiększanie stopnia sprężania gdyż wał szybko pada. No chyba ze ktoś lubi wymieniać wał co parę tys km:)

Jak masz zamiar dopasować te tłoki do cylindrów ?
Polerowanie ? chodzi ci o estetykę bo mocy to ci nie doda .
Zwiększenie stopnia sprężania ? Proszę Cię opisz mi jak sobie to wyobrażasz , w jaki sposób tego dokonasz ? Miałeś kiedyś nowy wał bądź chociaż zregenerowany w Jawie skoro mówisz że nie wytrzyma ? Najpierw zrób porządny remont potem dopiero zajmij się tuningowaniem swojej Jawy !

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Sob Lis 22, 2008 11:49 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
1angel ale Mbebe to jest miszcz tuningu 2t w całej Polsce i on ma na to swoje tajne teorie, więc nie radził bym się z nim kłócić <hahaha>

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Nie Lis 23, 2008 11:23 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
Skoro tak to przepraszam :] Widocznie ja się tu nie znam <faja>

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Nie Lis 23, 2008 10:39 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lis 18, 2008 11:07 pm
Posty: 36
Pojazd: ogar 200
Mam właśnie nowy wal w swojej jawie,cylindry po 4 szlifie oraz pełne czoło wału i dopiero 500 km od remontu:) Tak sobie to wyobrażam ze trzeba wyjąc cylindry i tłoki. Potem trzeba sprawdzić zgodność wciec na tłokach i na cylindrach i skorygować niedokładności pilnikiem. Wcześniej należny dopasować cylindry do karterów. Można wyciąć uszczelkę odznaczona na cylindrze i sprawdzić ile trzeba spilowac karteru bądź cylindra.Lepiej nie potrafię tego wytłumaczyć jeśli ktoś się nie zna to trudno.

---- Połączono -----

=XawiD= napisał(a):
Mbebe napisał(a):
Nie ma sensu zakładać gaźnika 24 mm


Czytaj uważnie... 2 gaźniki i na każdy gar 24mm. Wtedy jest sens. A o tłumiki od czegoś... mnie np. nie rajcują. Wolę policzyć sobie dyfuzor i pospawać z nierdzewki.



a jak 2 to spoko tylko i tak za małe bo w jawie 175 jest gaźnik 26. Powinny być 2 po 28 mm wg mnie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Pon Lis 24, 2008 4:14 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
Ja proponuje wsadzić 2 gaźniki od MZ ETZ 251 ;-)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Pon Lis 24, 2008 6:03 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lis 18, 2008 11:07 pm
Posty: 36
Pojazd: ogar 200
Podobno na jednym od mz dobrze chodzi:)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Pon Lis 24, 2008 6:14 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
Mbebe
Skoro masz dopiero 500km na nowym wale to czemu twierdzisz że nie wytrzyma ? Moim zdaniem te wały są w stanie znieść naprawdę wiele . Chcesz skorygować tłoki i cylindry pilnikiem gratuluje pomysłu :) , moim zdaniem należy dążyć do tego żeby ta powierzchnia była jak najdokładniejsza (pilnikiem na pewno tego nie uzyskasz ) no ale są też tacy fachowcy którzy planują głowice szlifierką kątową ... Stopień sprężana ok zwiększysz , ale po co ? Żeby uzyskać zjawisko stuku ? Stopień sprężania w Jawie jest optymalny dla paliwa na którym pracują te silniki , zwiększając ciśnienie w komorze spalania tylko pogorszysz pracę silnika .
Podsumowując zabiegi które wymieniłeś to typowe internetowe banialuki które każdy po każdym przepisuje grając przy tym fachowca od tuningu :) Jeżeli już cokolwiek by to dało to może choć w minimalnym stopniu poprawi kulturę pracy silnika za co dziękowałbym bogu jeśli okazało by się to prawdą po tylko godzinach zmarnowanych na zrobieniu tego.

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Wto Lis 25, 2008 3:30 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Mbebe napisał(a):
Wcześniej należny dopasować cylindry do karterów



Nie no tym tekstem mnie już rozjebałeś <hahaha> <brawo>


Mbebe napisał(a):
a jak 2 to spoko tylko i tak za małe bo w jawie 175 jest gaźnik 26. Powinny być 2 po 28 mm wg mnie



Od razu 30mm daj... Tunerze...

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Wto Lis 25, 2008 3:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
=XawiD=
nie tunerze tylko Tjunerze :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Wto Lis 25, 2008 3:49 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
No przepraszam... Na miaro tunera trzeba sobie zasłużyć.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Wto Lis 25, 2008 10:26 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lis 18, 2008 11:07 pm
Posty: 36
Pojazd: ogar 200
Właśnie 30 zamierzam zamontować w swojej:) .A wracając do stopnia sprężania to ja nie polecałem.Widzę,ze tylko z 1angel można się dogadać na tym forum. Może pilnikiem nie tak dokładnie ale jak się zdejmie cylindry i się zobaczy kanały płuczące to jest się w szoku ze tak niedolanie są zrobione.
Jaki jest sens zakładania mniejszych gaźników, chyba zeby moto sobie zblokować-super tunning nie ma co.
=XawiD= gratuluje pomysłu. Może lepiej załóż bvf 16mm od simsona, tuning na maxa <hahaha>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Wto Lis 25, 2008 10:27 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
Mbebe, nie zauważyłeś, że chodzi o 2 gaźniki zamiast 1? :|

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning silnika Jawa 250

Jasio125

5

16161

Pon Gru 06, 2010 5:45 pm

Jasio125 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning WSK 125

maciekksto1340

10

20752

Wto Maj 27, 2008 8:13 pm

Krzysiek14141 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [WSK 125] Tuning silnika

melor

7

24795

Pon Kwi 13, 2009 12:01 pm

kamil_ziomek Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. tuning MBX/MTX ----->>> CR80/85

Jasio125

10

18796

Sob Lut 06, 2010 5:44 pm

Jasio125 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów MZ TS 250 Tuning tyłu (oświetlenie)

Sixer

0

12797

Pią Mar 02, 2012 11:55 am

Sixer Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 23 Queries | GZIP : Off ]