Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 5:58 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Wto Lis 25, 2008 10:41 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lis 18, 2008 11:07 pm
Posty: 36
Pojazd: ogar 200
Tylko ze 2 to raczej nie idzie zamontowac bo kanaly dolotowe sa pod katem.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Wto Lis 25, 2008 10:43 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
Taki z ciebie profesjonalny tuner, a króćca sobie dorobić nie potrafisz? Przecież powinieneś potrafić nawet cały cylinder zrobić... Taki dobry jesteś przecież... :|

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Wto Lis 25, 2008 10:48 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lis 18, 2008 11:07 pm
Posty: 36
Pojazd: ogar 200
Ja się nie uważam za niewiadomo kogo. Chciałem założyć 2 zespolone gaźniki ale to strasznie dużo roboty.Bym musiał cały króciec robić od podstaw.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Śro Lis 26, 2008 2:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Mbebe napisał(a):
Tylko ze 2 to raczej nie idzie zamontowac bo kanaly dolotowe sa pod katem.



Tuner od siedmiu boleści... Nauka czytania ze zrozumieniem się kładnia. W tuningu nie ma rzeczy niemożliwych - jedynie są nieopłacalne.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Czw Lis 27, 2008 4:49 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lis 18, 2008 11:07 pm
Posty: 36
Pojazd: ogar 200
No to sobie zamontuj jak ci się zmieszczą 2 gaźniki obok siebie:P Powodzenia...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Czw Lis 27, 2008 6:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Jaw ... port/14246 nie da się "tjunerze"?

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Czw Lis 27, 2008 6:35 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
się chce to się wszystko da xD troszkę wyobraźni


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Czw Lis 27, 2008 7:39 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
Co mają dać te 2 gaźniki bo w sumie to nie wiem ?

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Czw Lis 27, 2008 8:42 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Lepsze napełnienie cylindra mieszanką.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Czw Lis 27, 2008 9:45 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
Spalanie aby nie wzrośnie 2-krotnie?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Czw Lis 27, 2008 10:07 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 27, 2007 12:01 am
Posty: 185
Miejscowość: Lidzbark Welski
Z jakiego powodu?

_________________
Simson.
bikepics


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Czw Lis 27, 2008 10:40 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
2 większe gaźniory :>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Pią Lis 28, 2008 6:04 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
Moim zdaniem wygląda to trochę inaczej , lepsze napełnianie cylindra mieszanką można uzyskać w dużo łatwiejszy sposób tzn. dobierając dyszę główną o odpowiedniej wydajności . Ktoś wspomniał o membranie fajna sprawa ale pod warunkiem że pociągnie za sobą szereg innych przeróbek , sama membrana i to jeszcze montowana na króćcu ssącym to "skórka za wyprawkę" . Jeśli jednak bardzo chcemy zmienić tego oryginalnego Jikova można rozglądać się za jakimiś japońcami trudno mi teraz przybliżyć jaki byłby odpowiedni bo nigdy nie miałem zamiaru dokonywać takiej przeróbki tak więc się nie orientuje. Jeśli chodzi o 2 gaźniki to tak naprawdę głupotą było by montować je w Jawie , czemu ? Pierwsza sprawa to synchronizacja gaźników po drugie koszt zakupu dwóch najlepiej w przybliżonym stanie technicznym i po trzecie cała ta zabawa z dorabianiem króćców itd. Po chwili zastanowienia nad cyklem pracy silnika Jawoskiego można wywnioskować , że cykle pracy w poszczególnych cylindrach są odwrotne tzn. gaźnik podaje paliwo do lewego cylindra następnie okno się zamyka w prawym cylindrze okno się otwiera i gaźnik podaje paliwo do prawego cylindra , do obydwu podawana jest taka sama ilość mieszanki i zależy to tak jak już wyżej napisałem tylko od średnicy gardzieli i dyszy główniej a nie od tego ile jest gaźników .

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Pią Lis 28, 2008 6:34 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
Tak jak mówiłem membrana + dorobienie płuków, uważam, że w takim cylku są ogromne możliwości.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350 TS] tuning na moc
PostWysłany: Czw Gru 11, 2008 7:36 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lis 18, 2008 11:07 pm
Posty: 36
Pojazd: ogar 200
Ja nie widzę potrzeby montowania 2 gaźników bo cylindry są napełniane na przemian wiec jeden gaźnik je obsłuży, chyba ze ktoś ma na 2 razem zrobiony silnik. A tak swoją drogą to nie te forum żeby o jawach 350 dyskutować :P


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning silnika Jawa 250

Jasio125

5

16161

Pon Gru 06, 2010 5:45 pm

Jasio125 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning WSK 125

maciekksto1340

10

20752

Wto Maj 27, 2008 8:13 pm

Krzysiek14141 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [WSK 125] Tuning silnika

melor

7

24795

Pon Kwi 13, 2009 12:01 pm

kamil_ziomek Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. tuning MBX/MTX ----->>> CR80/85

Jasio125

10

18796

Sob Lut 06, 2010 5:44 pm

Jasio125 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów MZ TS 250 Tuning tyłu (oświetlenie)

Sixer

0

12797

Pią Mar 02, 2012 11:55 am

Sixer Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 21 Queries | GZIP : Off ]