Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Kwi 25, 2024 1:12 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Jaka jest różnica miedzy silnikiem 2-biegowym a 3-biegowym ?
PostWysłany: Nie Lip 02, 2006 7:52 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Kwi 30, 2006 11:59 am
Posty: 302
Miejscowość: Łańcut
Pojazd: 306 1.6
Jak w temacie. Chodzi o to że chciałem do kadeta wsadzić polski silnik 3-biegowy tylko nie wiem czy sie opłaca bo chce to zrobić tylko po to żeby była większa prędkośc.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 02, 2006 10:45 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
Wiesz dobrze zrobiony 2 biegowy ciągnie z 50 a 3 biegowy tak z 60-65

_________________
Dzieciom neostrady mowimy nie!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 03, 2006 6:02 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 09, 2005 9:57 pm
Posty: 601
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: Honda cb 500
mój kumpel miał oba i szczeże niewidać róznicy

_________________
BO JA MAM TYLKO JEDEN ŚWIAT,SŁOŃCE,OGAR,POLA,WIATR,HEJ POLA,WIATR:):)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 03, 2006 11:41 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 08, 2005 6:09 pm
Posty: 1173
Miejscowość: Rybnik-Śląskie
Pojazd: Romet 50T1
3 biegowy ma inny cylinder tłumik gaźnik wał i ma 3 biegi :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 03, 2006 12:53 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Kwi 30, 2006 11:59 am
Posty: 302
Miejscowość: Łańcut
Pojazd: 306 1.6
Ale smieszne, zaraz mi boki rozerwie. Nie umiesz czytać człowieku czy co? Z takim dowcipem idź do maratonu usmiechu. Wracamy do tematu.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 03, 2006 2:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 08, 2005 6:09 pm
Posty: 1173
Miejscowość: Rybnik-Śląskie
Pojazd: Romet 50T1
ja niedowcipowałem tylko powiedziałem co sie rózni w silniku


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 03, 2006 6:36 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Kwi 30, 2006 11:59 am
Posty: 302
Miejscowość: Łańcut
Pojazd: 306 1.6
OK , spoko, niech Ci będzie, ale oprócz tego co wymieniłes są też inne kartery i wałki w silniku. To to ja wiedziałem a pytałem o różnice w predkości.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 04, 2006 6:30 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 08, 2005 6:09 pm
Posty: 1173
Miejscowość: Rybnik-Śląskie
Pojazd: Romet 50T1
dwu biego pociagnie 50 a 3 bieg dobrze zrobiony 60-65


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 04, 2006 6:55 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lut 24, 2006 9:13 pm
Posty: 29
Miejscowość: Z okolic
A ja ci doradzę jak masz duży zapas nerwów kup sobie 3 biegowy.
Miałem ten silnik w drynie kiedyś (teraz mam silnik WSK 125) i nie powiem pięknie chodził dryna jak oszalała jeździła, ale jeden ogromny minus tego silnika to biegi za hu... ich nie ustawisz ja kupiłem nowy aparat tulejki parę choinek i nic nadal wypadały ;( .
Miałem ustawione tak, że 1 nie wypadała 2 to jak zmieniałeś przy wyższych obrotach to wypadała i 3 wchodziło normalnie :P


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 04, 2006 7:00 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 08, 2005 6:09 pm
Posty: 1173
Miejscowość: Rybnik-Śląskie
Pojazd: Romet 50T1
Tak ile dałeś za automat? a jak chcesz to kup z charta 3 biegowy


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 04, 2006 2:18 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Kwi 30, 2006 11:59 am
Posty: 302
Miejscowość: Łańcut
Pojazd: 306 1.6
Czyli że predkośc to bedzie ok 60km/h na 3 biegowym? Bo sa tu różne zdania na ten temat. A czy ktos może miał oba silniki? Bo nie wiem czy mi sie opłaca kupić taki 3biegowy za 100zł.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 05, 2006 10:30 am 
Offline

Rejestracja: Pon Lip 03, 2006 3:08 pm
Posty: 6
Miejscowość: Bytom
u mnie na osiedlu jest ogar 2-biegowy i ogar z silnikiem jawki 3-birgowy i jest tan na starcie te z silnikem jawki jest wiele szybszy (ale tez ma wiekasza zebate)ale juz potem ogar juz go dogania i jada wmiare rowno(ogar ma lekko skrzywiony wal) CISZA


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 05, 2006 1:08 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Kwi 30, 2006 11:59 am
Posty: 302
Miejscowość: Łańcut
Pojazd: 306 1.6
Mi chodzi głównie o polski silnik 3 biegowy, bo z czeskiego od jawki wiem ile mozna wyciągnąc.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lip 05, 2006 6:22 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Śro Mar 08, 2006 6:36 pm
Posty: 19
Miejscowość: Francja
To dobre pytanie ! ja tez sie tym interesuje, nawet chcialem kiedys sprbowac czy jest mozliwe w silniku 2 biegowym zalozyc skrzynka od silnika 3 biegowego. Moglem tylko na zdjeciu zobac kartery od silnika 3 biegowego i nie widze roznice....Kupilem kiedys skrzynke od 3 biegowego ale kartery nie mam takiego.....grr bo tak to juz dawno bym sporbowal to zrobic. Silnik 3 biegowy chodzi po wyzszych obratach niz 2 biegowy wiec trzeba bylo zmienic zembatke....


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 07, 2006 7:36 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Prędkości są podobne, ale przyśpieszenie 3biegowego jest spox. Miałem taki przy 50T-1 największe problemy miałem ze sprzęgłem bo było na dwie tarcze (orginalnie-3). Możesz zainwestować w taki silnik a 2biegowy sprzedać i wyjdziesz na "0"

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Jaka jest różnica między silnikiem Ogara 200 a 205

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

Rupert

35

11930

Nie Sie 27, 2006 2:09 pm

SzyMZek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar200] jaka uszczelka miedzy kartery a cylinder?

mechanik001

4

2595

Pon Wrz 14, 2009 7:53 am

Konrad Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Jaka proporcja jest najlepsza

kuba0078188

13

4298

Sob Kwi 01, 2006 11:15 am

mati590 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jaka jest średnia prędkość Simsona

Kosa12121213

6

2283

Pią Mar 05, 2010 10:34 pm

Michal49 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Odległość między ...

PolakPl

14

3397

Wto Maj 13, 2008 11:00 pm

booddzziioo Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.060s | 21 Queries | GZIP : Off ]