Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 7:10 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Przeróbka iskrownika z 6V na 12V - Romet Chart Elektronik
PostWysłany: Sob Lut 21, 2009 10:02 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
W jakim celu przewijałeś cewki? no i jakim drutem i ile zwojów? :]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka iskrownika z 6V na 12V - Romet Chart Elektronik
PostWysłany: Sob Lut 21, 2009 10:24 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Wszystko ok ale nie chce mi się wierzyć, że cewki ładowania nawet w iskrowniku 6V dają aż 26V, przecież w charcie nie ma regulatora napięcia to akumulator by przeładowywało...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka iskrownika z 6V na 12V - Romet Chart Elektronik
PostWysłany: Sob Lut 21, 2009 10:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 18, 2007 3:30 pm
Posty: 842
Miejscowość: Nakło
Pojazd: GOLF III TDI , Polonez Caro 1.4GLI,
Simson SR50, WSK 125, Chart, CZ Cross 250
Tu się zgadza, bez obciążenia, to na cewkach aku u mnie jest ponad 30v nawet.

_________________
Simson SR50 PolskaJazda.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka iskrownika z 6V na 12V - Romet Chart Elektronik
PostWysłany: Nie Lut 22, 2009 11:32 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
A no sorki, nie doczytałem, że bez obciążenia cewek ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka iskrownika z 6V na 12V - Romet Chart Elektronik
PostWysłany: Nie Lut 22, 2009 2:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 01, 2007 9:27 pm
Posty: 592
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Peugeot 306 1.8
Miernik zawsze ci bedzie świrował albo tak pokazywał. Napięcie mierzy sie na zaciskach aku ;]

_________________
Mechanika samochodowa, usługi lakiernicze. Niskie ceny :) GG:7438448


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka iskrownika z 6V na 12V - Romet Chart Elektronik
PostWysłany: Nie Lut 22, 2009 9:43 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
A jaką masz pewność? A próbowałeś podłączyć pod to żarówkę np. 6V10W czy ją spali?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka iskrownika z 6V na 12V - Romet Chart Elektronik
PostWysłany: Pon Lut 23, 2009 2:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
I myślisz że ten ekran z foli aluminowej wystarczy obok dużych napięć i pól elektromagnetycznych. Podepnij chociaż żarówke z licznika 12V 2W i zmierz wtedy.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka iskrownika z 6V na 12V - Romet Chart Elektronik
PostWysłany: Pon Lut 23, 2009 3:42 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Ej no podaj jakim drutem i ile zwojów bo też bym chciał takie coś zrobić, mam aku 12v 5ah i nie mam ładowania. :(

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka iskrownika z 6V na 12V - Romet Chart Elektronik
PostWysłany: Śro Lut 25, 2009 8:18 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
To jest w miare oczywiste bo to co wpływa na napięcie tej "prądnicy prądu przemienego" to obroty , siła magnesów i długość drutu na cewkach.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka iskrownika z 6V na 12V - Romet Chart Elektronik
PostWysłany: Pią Lut 27, 2009 11:46 pm 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Cze 01, 2007 10:38 pm
Posty: 542
Miejscowość: Łódź
Pojazd: CBR 600, LowWagen Golf II
slawek90 napisał(a):
6V 15/15/W mało nie rozsadziło, choć jej nie spaliło.

U mnie normalnie 6V się przepala :| A ja u siebie teraz mam 12V 35/35 taką na wolnych obrotach świeci troche słabej ale podczas jazdy świeci bardzo dobrze.

_________________
Image
Romet Chart 210 70ccm na Polska Jazda
Romet Chart 210 70ccm na Bike Pics


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka iskrownika z 6V na 12V - Romet Chart Elektronik
PostWysłany: Pon Mar 02, 2009 12:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
Ale zależy nad jakim regulatorem myślałeś.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka iskrownika z 6V na 12V - Romet Chart Elektronik
PostWysłany: Pią Mar 06, 2009 9:45 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 18, 2007 9:02 pm
Posty: 541
Miejscowość: żyraków
Po opisie sądze że masz schemat a z tego co pamiętam to na schemacie był też mostek pr. i cewki. Najpierw mostek później regulator bezpiecznik i AQ. Ale ten schemat jest lepszy http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e87 ... 0a0d8.html" target="_blank .
Nie zapomnij o dość dużym radiatorze i ewentualnie jakimś wiatraczku z kompa.

P.S. Myśle że kolega się nie obrazi że użyłem jego schematu.

Praktycznie w każdym Twoim poście jest przynajmniej jeden błąd ortograficzny! Sprawdzaj post przed wysłaniem!


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Sprawdzanie sprawności iskrownika i modułu - Romet Chart 210

Dyjak

8

32653

Nie Kwi 24, 2011 4:16 pm

tucznik Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Załącznik(i) Romet Chart Typ 210 elektronik dziwny problem

adrianosik5

8

3233

Nie Mar 14, 2010 4:50 pm

bigsoft Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Próba wyciągniecie mocy z iskrownika chart/simson??

Czarcik

1

1683

Czw Sty 27, 2011 4:13 pm

piolek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Chart] Podstawa iskrownika simsona,magneto w silniku 023

adamiix

6

3615

Nie Wrz 12, 2010 3:12 pm

adamiix Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Chart 210 Elektronik] Nie wchodzi na obroty

I.T.I

10

3958

Sob Kwi 18, 2009 10:36 am

yazimoo Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.058s | 22 Queries | GZIP : Off ]