Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Mar 29, 2024 1:52 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 305 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Wto Mar 17, 2009 9:05 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 15, 2009 1:34 pm
Posty: 8
Pojazd: Ogar 200
No a doda to cos do mocy albo prędkości ?? Jakikolwiek ułamek siły ;P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Wto Mar 17, 2009 10:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
tak poczytaj postukaj było tego wiele na forum :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Śro Mar 18, 2009 2:10 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 15, 2009 1:34 pm
Posty: 8
Pojazd: Ogar 200
Dobra dzięki wilkie :) Jeszcze tylko jedna sprawa, bo mam dylemat. Jak zapewne wiadomo polskie 60cm sa beznadziejne. Teraz nie wiem co zrobić z moim 50cm czeskim. Albo wyszlifowac na 60tke i wsadzić tłok 3p bo nie potrafie znaleźć z 2p i nie dorabiać kanałów, albo przeszlifować do 55 i wsadzić mu tłok 2p bo w polsce da sie go dostać i 4 kanały muz zrobić. Chyba ze ktoś ma kontakty z czeskimi i można jakoś załatwić 60cm3 czeskiego :D Pozdrawiam


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Śro Mar 18, 2009 2:56 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2394
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Czesi nie mają czeskich tłoków 3p na 40mm. Mają tłoki 1p od 39-41 chyba. A na allegro są co jakiś czas zestawy "60ccm" z tłokami 2p.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Śro Mar 18, 2009 3:18 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 15, 2009 1:34 pm
Posty: 8
Pojazd: Ogar 200
Dobra to dzięki wilkie. Pozdrawiam :), a powiedziałby mi ktos jeszcze tylko, jakie szlify trzeba aby taki standart cylek z ogara 200 przerobić na 60cm3 ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Śro Mar 18, 2009 4:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
Najlepiej jest najpierw kupić tłok i pójść z nim i cylindrem do zakładu który się tym zajmie. Mówisz gościowi że chcesz przeszlifować cylek pod dany tłok i tyle :P

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Śro Mar 18, 2009 5:07 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 15, 2009 1:34 pm
Posty: 8
Pojazd: Ogar 200
Na to bym nie wpadł xD dopiero bym dobierał tłoki :D. A to w takim razie już moje ostatnie pytanko, jaki tłok polecacie, czyli na jak przeslifować ten cylek. Pozdrawiam :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Czw Mar 19, 2009 9:07 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Wrz 23, 2008 8:31 am
Posty: 65
Pojazd: TGB/Pegasus R50X/f507
Honda VTRCB 250/400
Ogar 200 '84 <-- w trakcie remontu
Ja opisze tutaj tuning jaki planuje przeprowadzić:
-cylek przeszlifowany na 40 mm, 4 kanały i tłok 1p z simka S60,
-gaźnik Simson 19n1-11,
-nowy wał czeski wzmacniany i nowe łożyska,
-króciec dopasowany pod gaźnik,
-wzmocnione sprzęgło,
-zębatka zdawcza 12z,
-zębatka tylna o 4 zęby mniejsza,
-skrócone kolanko,
-tłumik od sima przerobiony na AoA1,
-splanowana głowica.
i to by było na tyle, co sądzicie o takim tuningu??

_________________
PJ:
http://www.polskajazda.pl/Profil,Romet, ... _200/30440
BP:
http://www.bikepics.com/members/michalm94/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Czw Mar 19, 2009 9:12 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2669
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
michalm94 napisał(a):
tłok 1p z simka S60,

no ciekawe, ale w simku jest mniejszy sworzeń ;]
michalm94 napisał(a):
-splanowana głowica.

z tym odpuść.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Czw Mar 19, 2009 10:08 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
po co zmieniać tylną zębatkę jak można dać z przodu większą?
tłok mi nie pasuje
tłumik policz i pospawaj pod silnik
brakuje membrany (mam na zbyciu jak coś :D)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Pią Mar 20, 2009 3:25 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Wrz 23, 2008 8:31 am
Posty: 65
Pojazd: TGB/Pegasus R50X/f507
Honda VTRCB 250/400
Ogar 200 '84 <-- w trakcie remontu
Konradile chcesz za tą membrane?? i czydużo trzeba przerabiać??

_________________
PJ:
http://www.polskajazda.pl/Profil,Romet, ... _200/30440
BP:
http://www.bikepics.com/members/michalm94/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Pią Mar 20, 2009 4:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 05, 2005 12:41 pm
Posty: 1212
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: OGAR 200
FZR 600
Volvo V70XC
michalm94
tak zebny tu syfu nie robić sprzedam-f13/membrana-romcia-innych-t18285.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Sob Mar 21, 2009 11:07 am 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 15, 2009 1:34 pm
Posty: 8
Pojazd: Ogar 200
Ja w moim ogarku 200 chciałbym zrobić:

* Wsadzić większe dysze do gaźnika, najlepiej o przelocie: 68, 70

*wsadzić mu 60cm3 cylinder (ale tu mam ogromny dylemacik bo z tego co słyszałem to każdy beszta te poslkie 60cm3 co można na allegro kupić [http://allegro.pl/item587526193_cylinder_60cm_jawka_jawa_ogar_super_jakosc.html] <-- np taki, albo mojego przeszlifować na te 60cm i dorobić 4 kanały. tłok 3p bo mniej nie znalazłem na 60 do ogarka

*Wyszlifować krucieć tak aby był jak w gaźniku otwór

*skrócić góna nóżkę tłoka o 1mm

*Wsadzić filter stożkowy, ale własnej roboty który nie przepuszcza tyle powietrza i nie psuje osiagów tkaj ak te z metalową siatka na allegro.pl

*odblokowując dławik w tłumiku

*Wsadzić podkowę do skrzyni korbowej (ale tu kolejny dylemacik: robić czy nie bo niigdize jeszcze nie znaazłem czy to na 100% coś daje ;])

No i narazie to wszystko :). Co sądzicie o takim tuningu ?? Opłaca sie czy nie ? Dodać coś, czy czegoś nie robić ? Czekam na wasze komenty i opinie ! Pozdrawiam i dziękuję z góry ! :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Sob Mar 21, 2009 11:17 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 19, 2008 6:09 pm
Posty: 357
Miejscowość: WROCŁAW-BROCHOW
Pojazd: Yamaha RXS 100 '97 <3
Dysze mozesz wsadzic większa.Cylindra nie kupuj tylko przeszlifuj swój na 55cm3,Króciec mozesz odblokować,nózke od tłoka skróć,tłumik odblokuj.A co do podkowy to daje dość sporo ponieważ wypełnia zbedne miejsce w skrzyni korbowaj

_________________
RXS 100 '97 <3


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Profesjonalny tuning silnika
PostWysłany: Sob Mar 21, 2009 1:12 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 15, 2009 1:34 pm
Posty: 8
Pojazd: Ogar 200
Dobrze sie zapowiada :) Dzięki za opinie. A zna ktos kto by mi zrobił taką podkowe ?? Dałbym kase na materiały i za robocizne :). Pozdrawiam


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 305 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning silnika

Kamis

14

8462

Pon Gru 19, 2005 5:22 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika 019

Wołodja

7

5392

Sob Sty 07, 2006 8:50 am

kuba848 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. tuning silnika S-38

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

jachu09

15

13176

Pią Lut 15, 2008 9:00 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika

hubert723

14

6019

Wto Sie 26, 2008 2:08 pm

romek_s51 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [017] Tuning silnika

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

dj_bialy1988

42

16648

Wto Mar 10, 2009 8:19 am

ślonzok Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.057s | 21 Queries | GZIP : Off ]