Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Kwi 24, 2024 5:40 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Czeski czy polski - jak poznać tłoka
PostWysłany: Pią Lip 21, 2006 3:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 4:28 pm
Posty: 618
Miejscowość: WaWa
Jak poznać czy mam czeski orginał czy polski ??


Ostatnio edytowany przez vorbis, Pon Kwi 30, 2007 6:59 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 21, 2006 4:38 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 29, 2006 7:25 pm
Posty: 226
Miejscowość: grÃłjec
ale co chcesz poznac


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 21, 2006 5:26 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 4:28 pm
Posty: 618
Miejscowość: WaWa
czy mam dławiony silnik czy ten czeski orginalny


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 21, 2006 5:29 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
jeżeli jest to silnik w ogarze to masz zdławiony chyba ze ktos przerobił lub zmienił, jeśli w jawkach to patrzysz na krociec i naa liczbę pierścieni na tłoku(powinny być dwa, a nie trzy jak niektórzy sądzą)

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 21, 2006 7:50 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 31, 2005 10:58 am
Posty: 1181
Miejscowość: Gniezno
Pojazd: Ogar 200
Kawasaki KLF 300
Audi A4 Avant 1,9 TDI

był:
Renault Scenic 1,9 dti
trochę rozwaliłeś mnie tym pytaniem <hahaha> no oczywiście że po tym że moto jest wolny i słaby <hahaha>

_________________
[quote="Dawideq"]kurwa spac nie mogiem brak alko we krwi jednak skzodzi :([/quote]

lachvj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 21, 2006 9:17 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 04, 2006 8:24 am
Posty: 119
Miejscowość: wawa
dlaczego powinny byc dwa pierscienie a nie trzy ? sorry za bzdurne pytanie, ale zawsze mi sie wydawalo ze to jest zaleta jawy ze ma trzy pierscionki...

_________________
kupiê skuterek 50ccm !


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 21, 2006 11:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Wiesz Jawa oryginalnie posiada 2 piescienie chociaż na początku myślałem że 3 ale to złudzenie także poznasz to po pierścieniach no i po sile

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 22, 2006 10:14 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 04, 2006 8:24 am
Posty: 119
Miejscowość: wawa
kto i po co w takim razie dolozyl ten trzeci pierscien? kilka roznych jawek rozlozylem w zyciu i zawsze byly trzy pierscionki...

_________________
kupiê skuterek 50ccm !


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 22, 2006 7:35 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Cze 19, 2006 8:52 pm
Posty: 299
Miejscowość: Opolskie
Pierwsze wersje zakładane do jawek miały 2 ale później im się coś ubzdurało na 3. Co do tego 3 to jakoś nic niemam, w swoim mam taki włożony: czeski tłoczek i pierścionki(widać różnicę do tanich polskich). Kompresja jest pierwsza klasa. <spoko> Wydaje mi się, że kiedy są trzy pierścienie to się tak szybko nie niszczą.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 22, 2006 11:23 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Ale ja bym tego nie był taki pewien miałem Jawke z roku 1979 no i miała faktycznie 2 pierścienie a to były jedne z nowszych wersji ja na początku też myślałem że oryginał ma 3 bo sam kilka silników rozbierałem ale to nie prawda :(

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 23, 2006 6:56 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 09, 2005 9:57 pm
Posty: 601
Miejscowość: Leżajsk
Pojazd: Honda cb 500
ja na polskim tłoczku prawie pod 80km/h podchodziłem ale był idealnie dotarty poxniej miałem czeski tłok a teraz z powrotem polski i polskie peirscienie i niewidac różnicy. róznica miedzy 2 pierścieniowym a 3 pierscieniowym jest taka ze 3 pierscieniowy troche bardziej sie grzał. i tyle

_________________
BO JA MAM TYLKO JEDEN ŚWIAT,SŁOŃCE,OGAR,POLA,WIATR,HEJ POLA,WIATR:):)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 23, 2006 10:33 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Wiecie jak to jest większe ryzyko że któryś z pierścieni się rozpadnie także wole zdecydowanie 2 pierscionki <faja>

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 25, 2006 7:26 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
no dobra tłoki tłokami ale jak sprawdzic czy inne podzespoly sa oryginalne?? np. cylinder, wał itp.?

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [223] Cylinder polski a czeski

cross2900

4

3186

Pią Kwi 24, 2009 9:48 am

smyk Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Po czym poznać rocznik motorku?

marzio

5

2262

Nie Sie 05, 2007 5:01 pm

marzio Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [simson]Po czym poznac, ze cylek jest DDR-owy?

Ogarzysta

5

2042

Pią Lis 21, 2008 5:31 pm

Pumba Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Czeski tłok

mimizhl

3

2087

Pią Lip 08, 2011 8:51 am

Hanus Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tłok czeski?

Sopel234

4

2462

Sob Mar 03, 2012 7:12 pm

ArcWolFF Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 21 Queries | GZIP : Off ]