Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Kwi 24, 2024 4:48 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Romet 50-T-1] Tuning Cylindra
PostWysłany: Pią Cze 05, 2009 9:09 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Kwi 05, 2009 1:46 pm
Posty: 13
Pojazd: Romeciak
Witam czy dało by mi coś jak bym powiększył te dziurki??

http://img504.imageshack.us/my.php?image=cylinder.jpg" target="_blank" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Romet 50-T-1]Tuning Cylindra
PostWysłany: Pią Cze 05, 2009 9:10 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
nie.......


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Romet 50-T-1]Tuning Cylindra
PostWysłany: Pią Cze 05, 2009 9:15 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Kwi 05, 2009 1:46 pm
Posty: 13
Pojazd: Romeciak
Na innych forach piszą ze DA!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Romet 50-T-1]Tuning Cylindra
PostWysłany: Pią Cze 05, 2009 9:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
To niech ci wyjaśnią dlaczego i w jaki sposób i to napisz tu to uwierze

---- Połączono -----

Powiększenie kanałów przelotowych da zwiększenia szkodliwej pojemności skrzyni korbowej co zaowocuje zmniejszonym ciśnieniem sprężania mieszanki na tłok i mniejszą mocą. Powiększenia dolotu da zaś niepotrzebne zawirowania mieszanki i dzięki zwiększeniu przekroju kanału większe cofanie się mieszanki na wolnych obrotach czyli mniejszy moment obrotowy na tychże obrotach.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Romet 50-T-1]Tuning Cylindra
PostWysłany: Sob Cze 06, 2009 7:27 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
W teorii na pewno, ale praktyka to już co innego. Mniejsze opory ssania i przepłukiwania poprzez powiększenie kanałów zaowocują przyrostem mocy, jednak wystąpią też takie uboczne efekty o których pisał przem578 ale nie będą one grały zasadniczej roli. Jednym słowem wypróbuj a wszyscy się przekonamy. Jeśli zrobisz to dokładnie to na pewno coś się tam polepszy ale nie licz na jakiś ogromny przyrost.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Romet 50-T-1]Tuning Cylindra
PostWysłany: Sob Cze 06, 2009 8:56 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Nic to nie da. A tak w ogóle jak już powiększysz płuki w cylku to w karterach też musisz bo tak to już w ogóle nic nie da.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Romet 50-T-1] Tuning Cylindra
PostWysłany: Nie Cze 07, 2009 3:27 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
jak zgrasz pluki z karterami to niby coś tam daje . ale efekt tak mizerny że jego nie widać .

A poza tym po co masz powiększać krociec ssacy jak zostawiasz stary gaźnik ?

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning cylindra

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

DaN

26

11360

Pon Gru 12, 2005 12:02 am

Kseon Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [223] Tuning cylindra

mikaogar

11

3993

Śro Lip 28, 2010 8:17 pm

Alek20 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning cylindra podstawa

marcintroc01

2

1743

Nie Sie 16, 2009 4:21 pm

marcintroc01 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Ekstremalny tuning cylindra-silnik jawka

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4 ]

matemarek

51

37282

Sob Mar 08, 2008 1:32 pm

Grzechu Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Romet 50-T-1] ZMD czy tuning?

Adamas1

12

6536

Nie Cze 07, 2009 5:23 pm

fred2522 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.050s | 20 Queries | GZIP : Off ]