witam
zainteresowałem sie troche tym moim skuterkiem na zasadzie jak to działa więc zasypie was masą pytań ( jedna prośba nie wiesz nie jesteś pewny ?-nie pisz głupot nie wprowadzaj w błąd )
Więc na wstępie jest to skuter yukimoto pioneer (jeśli komuś to cokolwiek mówi D.gif ). Z tego co wygogloowałem wynika że ma ten sam silnik co żbiki, sowy itp (silnik baotiana chyba, w instrukcji pisze nazwa silnika: qingqi producent jinan qingqi motorcycle co ltd
Tutaj jest link z jakimś chyba ,,numerem silnika'' może ktoś rozszyfruje
http://img183.imageshack.us/img183/337/img0922.jpg" target="_blank
Teraz z seri co to jest D.gif
http://img6.imageshack.us/img6/1068/img09133333.jpg" target="_blank
1.jakiś węzyk idzie do krócca przy samym cylindrze do czego to jest ??
2. czy po wyglądzie krócca można poznać czy jest zablokowany czy nie ??
3. Pompka paliwa czy elektromagnes od ssania ??
Teraz kolejne Pytania
4. W jaki sposób sie taki gaźnik reguluje ?? on ma jakieś regulacje czy moźna tylko zmieniać dysze ??
http://img34.imageshack.us/img34/4240/img0914y.jpg" target="_blank
5. Co to jest to domontowane do rury wydechowej srebrnego koloru z czego wychodzi gumowy wąż idący do rurki od filtra powietrza ?? Gdzieś znalazłem że to służy żeby częsć spalin wracała do cylindra icon_eek.gif To prawda czy fałsz ??
http://img401.imageshack.us/img401/9504/img0916i.jpg" target="_blank
6. Po co jest ten gumowy wąż idący od obudowy przeniesienia napędu jakieś odpowietrzenie czy co ??
http://img524.imageshack.us/img524/8428/img09200000.jpg" target="_blank
to jest mój moduł zapłonowy i teraz 2 pytania
7.Skoro nie mam słynnego ,,różowego kabelka'' tzn że skuter nie jest blokowany na module czy może być wgrana odpowiednia mapa zapłonu żeby nie przekraczał pewnych obrotów ??
8. Jest ktoś w stanie na oko ocenić ile ten akumulator ma Ah ?? jak go wyciągnąć ??
i kilka pytań na koniec
9. żeby wyregulować zawory trzeba wyciągać silnik z ramy czy nie ??
10. tam w przekładni jest jakiś olej ??
11. ile oleju wchodzi do silnika ?? w instrukcji pisze 0.9 ale jak tyle wlałem to było tak dużo że ledwo bagnet wkręciłem.... On ma normalne smarowanie ciśnieniowe z pompą oleju jak w samochodzie czy jakoś innaczej jest to rozwiązane ?? może sie coś uszkodzić jak oleju jest za dużo ??
ogólnie jestem zadowolony z niego ale ciekawi mnie jak działa D.gif pozatym mam fatalny partacki serwis nic kompletnie nie zrobią zmienią olej jeszcze za dużo wleją skasują 90 zł ( na początku po 500 km nie zmienili wcale) nic ich nie obchodzi na moją sugestie żeby sprawdzić luz zaworowy mechanik spojrzał na mnie jak na idiote i mówi po co ?? jak zacząłem coś mówić o oleju w skrzyni to mówi że tam nie ma oleju.......a on ma już 1900-coś km i jeździ miał jedną awarie i w zasadzie cały czas ma D.gif ale jeździ i chciałbym żeby jeździł dalej
z góry dzięki za odp
pozdrawiam