Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Kwi 24, 2024 7:17 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Zapłon
PostWysłany: Czw Sie 31, 2006 8:20 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Sie 22, 2006 12:05 pm
Posty: 80
Miejscowość: Stalowa Wola
witam
ustawilem sobie zaplon i chce sie spytac czy dobrze...
najpierw odkercilem swiece i dekielek (3 srubki) poluzowalem przerywacz, tlok wysunalem na sama gore (GMP) , przerwe na przerywaczu ustawilem 0,4 mm
glowicy nie sciagalem , ale mam elektroniczna suwmiarke wiec pomyslalem ze nie bede mial problemu cofnalem tlok o 1,95mm przerwe miedzy platynkami ustawilem na 0,4 mm dokrecilem przerywacz i wkrecilem swiece.
platynki sie rozchodza jak tlok jest na GMP ...
pozniej wkrecilem swiece i zakrecilem dekielek i motor odpalil na tyk ;]
czy dobrze wszystko zrobilem??
z gory dzieki <spoko>


Ostatnio edytowany przez marcintbg, Pią Gru 15, 2006 11:39 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 31, 2006 9:13 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
platynki powinne się rozchodzić PRZED GMP a w GMP powinno być zwarcie i wybuch. także przerwa 0,4mm powina byc na 2 mm przed GMP daltego nazywa się to WYPZREDZENIE ZAPŁONU poczytaj na www.przecinak.republika.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 31, 2006 11:47 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Sie 22, 2006 12:05 pm
Posty: 80
Miejscowość: Stalowa Wola
czyli powinienem ustawic tlok 2mm przed GMP ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 31, 2006 1:10 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 04, 2006 10:41 am
Posty: 98
Miejscowość: Chełm
ja jak ustawialem zaplon, to najpierw ustawilem tlok w GMP sprawdzilem przerwe, wynosila ona 0,4mm, wlozylem papierek miedzy styki, potem cofnąłem tlok o 1,9mm, poluzowalem dwie sruby mocujace korpus, przekrecilem korpus na maxa w lewo, styki sie "zwarły", i powoli przekrecalem korpusem w prawo, kartka luzniutko wypadala, wszystko skrecilem i koniec. I wlasnie tu pojawia sie moje pytanie, czy dobrze zinterpretowalem instrukcje, zawarta na tym forum i stronie Artizzza :)

_________________
srutu tu tu


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 31, 2006 7:38 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Sie 22, 2006 12:05 pm
Posty: 80
Miejscowość: Stalowa Wola
aha ok dzieki ja nie przekrecalem korpusu w lewo :] pozdro temet do zamkniecia


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Wrz 02, 2006 3:13 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 04, 2006 10:41 am
Posty: 98
Miejscowość: Chełm
nie nie :P jeszcze nei do zamkniecia, niech ktos z bardziej oblatanych osob, odpowie mi czy dobrze zinterpretowalem rady, zawarte na forum i stronce Artizzza :P a potem mozecie zamykac :) :D::D

_________________
srutu tu tu


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Wrz 02, 2006 8:03 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Mar 30, 2006 7:22 pm
Posty: 136
Miejscowość: Gorzkowice
Zamiast wtykanie papierków do przerywacza znam lepszy sposób by dowiedzieć się kiedy platynki sie rozwierają i zwierają. Przeczytałem w instrukcji od motocykla cezet że najlepiej połączyć górną platynkę z żarówką żarówkę do + z - na obudowę no i jeszcze przydało by się cewki zapłonowe odłączyć by zwarcia nie robiły. I wiadomo jak żarówa świeci platyki zwarte jak nie to nie i nie trzeba zwracać uwagi na to na papierek i tłok bo świecą żarówkę od razu widać a poluzowanego papierka nie <z jezorem>

_________________
Jestem ogarocyklistą :]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 03, 2006 6:57 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Sie 22, 2006 12:05 pm
Posty: 80
Miejscowość: Stalowa Wola
kurcze
mam teraz mega problem!
wczoraj zalalem do mojego ogarka paliwo i chcialem go odpalic po zalaniu, ale nie chcial!!! Iskra byla bo mnie kopalo jak dotknalem kabel od ceki ale nie wiem czy byla na swiecy?
jak dopchal;em go do domu to swieca byla tak zalana ze miala przebicie i iskra wyskakiwala na obudowie wiec swiece podgrzalem palnikiem gazowym.
motor pieknie ladnie odpalil na kopa, ale pochodzil pare sekund i sam zgasl...paliwo napewno dostawal!! Mi sie wydaje ze to jest wina regulacji gaznika albo za duzo powietrza albo paliwa:/ Sasiad mi powiedzial ze te dysze zlote to powinny byc wkrecone do oporu a pzepustnica regulowac tylko, a wujek mi powiedzial ze tak nie moze byc bo po co by byly te dysze jak bym je wkrecil do oporu...Sprobowalem wkrecic te dysze do oporu(tak mialem wczesniej i mi chodzilo) i przepustnice wkrecilem do konca po czym odkrecilem ja 2.5 obrotu. Motor na poczatku zapalil a pozniej ani drgnal chociaz iskra na swiecy byla i wogole nie chce odpalic.
Po tym zabralem sie za ustawianie zaplonu wszystko dobrze robilem az doszedlem do punktu zeby miedzy paltynki wlozyc papiek i odkrecic stojan(2 sruby) i dac go na maxa w lewo a pozniej pawoli w prawo az papierek wypadnie...
ja tak wszytsko robilem dobrze po czym dokrecilem stojan a tu sie okazalo ze kopnik sie zacial bo cos blokuje en stojan!!! ;( boze jaka zalamka teraz to juz nie wiem co robic wogole!!!
POMOCY

[ Dodano: 3 Wrzesień 2006, 08:00 ]
kurcze na poczatku przepraszam za przydlugawątresc
mam teraz mega problem!
wczoraj zalalem do mojego ogarka paliwo i chcialem go odpalic po zalaniu, ale nie chcial!!! Iskra byla bo mnie kopalo jak dotknalem kabel od cewki.nie wiem czy byla na swiecy?
jak dopchal;em go do domu to swieca byla tak zalana ze miala przebicie i iskra wyskakiwala na obudowie wiec swiece podgrzalem palnikiem gazowym.
motor pieknie ladnie odpalil na kopa, ale pochodzil pare sekund i sam zgasl...paliwo napewno dostawal!! Mi sie wydaje ze to jest wina regulacji gaznika albo za duzo powietrza albo paliwa:/ Sasiad mi powiedzial ze te dysze zlote to powinny byc wkrecone do oporu a pzepustnica regulowac tylko, a wujek mi powiedzial ze tak nie moze byc bo po co by byly te dysze jak bym je wkrecil do oporu...Sprobowalem wkrecic te dysze do oporu(tak mialem wczesniej i mi chodzilo) i przepustnice wkrecilem do konca po czym odkrecilem ja 2.5 obrotu. Motor na poczatku zapalil a pozniej ani drgnal chociaz iskra na swiecy byla i wogole nie chce odpalic.
Po tym zabralem sie za ustawianie zaplonu wszystko dobrze robilem az doszedlem do punktu zeby miedzy paltynki wlozyc papiek i odkrecic stojan(2 sruby) i dac go na maxa w lewo a pozniej pawoli w prawo az papierek wypadnie...
ja tak wszytsko robilem dobrze po czym dokrecilem stojan a tu sie okazalo ze kopnik sie zacial bo cos blokuje ten stojan!!! Jaka zalamka teraz to juz nie wiem co mam robic!!! prosze was o pomoc
POMOCY


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 03, 2006 8:59 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
heh dyszę w jawce mają być wkręcone na maksa! twojemu wujkowi chyba coś się pomyliło a cco do zapłony to jak kopniak mógł ci zablokować stojan? hem??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 03, 2006 9:13 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Sie 22, 2006 12:05 pm
Posty: 80
Miejscowość: Stalowa Wola
jak przekrecalem stojan zeby mi ta bibulka wypadla to jak bylo dobrze to jak skrecilem stojan to nie moge wogole poruszac kopnikiem bo jak by cos go zacieolo!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 03, 2006 9:15 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
a na popych?? jak by się kopniak zaciął to by był w pozycji innej niż pionowa. tak masz??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 03, 2006 9:20 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Sie 22, 2006 12:05 pm
Posty: 80
Miejscowość: Stalowa Wola
na popych go nie bralem ale jak krece walem za pomoca srubokreta toi flok normalnie chodzi a kopnik jest jakby zaciety

[ Dodano: 3 Wrzesień 2006, 10:20 ]
chodzilo mi o tlok

[ Dodano: 3 Wrzesień 2006, 10:24 ]
jezeli odkece stojan to kopnk wtedy porusza caly stojan a nie samym magneto a jak dokrece to wogole nie chce sie ruszyc ja mysle ze chyba go zle zakrecam


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Zapłon

Marti

3

2371

Nie Mar 05, 2006 10:12 am

Garry1 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zapłon

html

1

1303

Pon Cze 04, 2007 5:55 pm

Kermit Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. zapłon

jakub123

2

1592

Sob Lip 07, 2007 7:41 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. zapłon

Wojtek_17.

1

1295

Śro Paź 10, 2007 4:40 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów zapłon

dart117

6

2057

Pon Gru 17, 2007 8:51 pm

dart117 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.050s | 22 Queries | GZIP : Off ]