Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Kwi 19, 2024 2:01 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Gaźniki Dell'orto i Tec - Kilka pytań
PostWysłany: Sob Sty 16, 2010 12:25 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 11, 2009 1:34 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kadłubiec/Opolskie
Pojazd: Romet Chart 210 '91
Witam! Posiadam 2 gaźniki; jeden Dell'orto 12mm PHVA, Drugi to Tec PHBN 17.5mm. Zauważyłem, że w każdym z nich dyszy głównej nie potrafię dokręcić do końca, tzn. Może z 1-2mm gwintu dyszy nie jest wkręcone. Czy to tak ma być? Poza tym w gaźniku Tec PHBN przy odkręconym kraniku cieknie paliwo z tej dziurki na dole (z rozpylacza) i nie potrafię temu zapobiec, orginalna iglica opuszczona na sam dół nic nie daje.
http://sklep.mieloch.pl/popup_image.php?pID=3338&osCsid=90cdd436a569d3fd3a3a6c8031d58c01
Co mi poradzicie?
Pozdrawiam ;>

_________________
Zarabiaj ze mną w internecie:
http://www.clixsense.com/?10623716


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gaźniki Dell'orto i Tec - Kilka pytań
PostWysłany: Sob Sty 16, 2010 6:08 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Kwi 30, 2006 11:59 am
Posty: 302
Miejscowość: Łańcut
Pojazd: 306 1.6
Według mnie paliwo cieknie dlatego ze pływak jest źle wyregulowany i nie zamyka w odpowiednim momencie. Wygnij go tak, żeby zawór zamykał się wcześniej.

_________________
He said my story was cool then he called me Bro.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gaźniki Dell'orto i Tec - Kilka pytań
PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 8:57 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 11, 2009 1:34 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kadłubiec/Opolskie
Pojazd: Romet Chart 210 '91
Ale w jakim sensie mam go wygiąć? On jest plastikowy, ma zaworek osobno i w sumie nic więcej. A co z tymi dyszami?

_________________
Zarabiaj ze mną w internecie:
http://www.clixsense.com/?10623716


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gaźniki Dell'orto i Tec - Kilka pytań
PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 9:21 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Kwi 30, 2006 11:59 am
Posty: 302
Miejscowość: Łańcut
Pojazd: 306 1.6
U mnie w dellorto pływak jest taki: Image
I mogę sobie ustawić max otwarcie i moment zamknięcia. Jak masz podobny to wyginasz blachę tak, żeby pływaki były niżej w stosunku do iglicy zamykającej.
A jeżeli chodzi o dysze to u mnie jest odwrotnie- dysze wchodzą głębiej w gwint. Ale to nie ma chyba znaczenia.

_________________
He said my story was cool then he called me Bro.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gaźniki Dell'orto i Tec - Kilka pytań
PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 10:06 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 11, 2009 1:34 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kadłubiec/Opolskie
Pojazd: Romet Chart 210 '91
Ja mam taki:
http://sklep.mieloch.pl/popup_image.php ... dd40568691
I nie ma tam możliwości regulacji. Nie rozumiem, jak dysze wchodzą głębiej w gwint??

_________________
Zarabiaj ze mną w internecie:
http://www.clixsense.com/?10623716


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gaźniki Dell'orto i Tec - Kilka pytań
PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 11:46 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Kwi 30, 2006 11:59 am
Posty: 302
Miejscowość: Łańcut
Pojazd: 306 1.6
Napisałeś że u ciebie gwint dyszy wystaje i nie da się wkręcić do końca, a u mnie właśnie jest odwrotnie- dysza wchodzi głęboko. No ale jak pisałem to nie ma żadnego znaczenia i może tak być.
A dlaczego cieknie paliwo może ktoś rozkmini bo ja nie mam pomysłu, jeżeli pływak nie ma regulacji.

_________________
He said my story was cool then he called me Bro.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gaźniki Dell'orto i Tec - Kilka pytań
PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 12:53 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 11, 2009 1:34 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kadłubiec/Opolskie
Pojazd: Romet Chart 210 '91
Według mnie gaźniki są źle zrobione, bo iglica ma się stykać z dziurką w dyszy, gdy przepustnica jest opuszczona, no nie? U mnie nie ma tego "zjawiska", i wydaje mi się, że to właśnie przez to benzyna wycieka na zasadzie wyrównania wysokości cieczy względem baku, i przelatuje obok iglicy, wylatując rozpylaczem. Ja nie mogę wkręcić tej dyszy, bo w środku znajduje się taka chyba miedziana tulejka, przez którą chodzi iglica. Próbowałem ją wbić dalej, poprawiło się nieznacznie, ale to jeszcze nie to, a dalej nie potrafię wbić.

_________________
Zarabiaj ze mną w internecie:
http://www.clixsense.com/?10623716


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gaźniki Dell'orto i Tec - Kilka pytań
PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 7:55 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 11, 2009 1:34 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kadłubiec/Opolskie
Pojazd: Romet Chart 210 '91
No dobra, ale żeby to się działo w obu gaźnikach? Dellorto kupiłem używanego, ale Tec był nowy z mielocha i w nim mam to samo.

_________________
Zarabiaj ze mną w internecie:
http://www.clixsense.com/?10623716


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gaźniki Dell'orto i Tec - Kilka pytań
PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 9:25 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Kwi 30, 2006 11:59 am
Posty: 302
Miejscowość: Łańcut
Pojazd: 306 1.6
Żeby nie było że wymyślam, to kiedyś bawiłem się pływakiem żeby zwiekszyć poziom paliwa w komorze pływakowej i kiedy przedobrzyłem to właśnie permanentnie kapało mi paliwo z wnętrza gaźnika.
Jak na moje to iglica nie powinna zamykać dokładnie wylotu z rozpylacza a przynajmniej nie robi tego na tyle dokładnie żeby zapobiec wyciekom paliwa. A po drugie to przecież nawet bez przepustnicy nie powinno lać. Na logikę- jeżeli rozpylacz jest ponad zaworkiem pływaka a mimo to leje z niego to znaczy że paliwo jest ponad zaworkiem czyli zaworek nie zamyka. Tak bym to widział.

_________________
He said my story was cool then he called me Bro.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gaźniki Dell'orto i Tec - Kilka pytań
PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 9:03 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 11, 2009 1:34 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kadłubiec/Opolskie
Pojazd: Romet Chart 210 '91
Doosio Widzę to podobnie jak Ty. Dzisiaj spróbuje to jakoś poprawić, choć nie wiem jak to zrobię. Co najwyżej mogę się pobawić w przekrzywianie gaźnika względem grawitacji, czyli takim przekrzywianiem na boki. Jako, że pływak jest prostopadle ustawiony do kanału ssącego, a gaźniki minnarelli pozwalają mi na dowolne przykręcenie go (nawet do góry nogami), to wtedy pływak będzie się szybciej lub wolniej zamykał. Myślę, że w tym tkwi rzecz.

_________________
Zarabiaj ze mną w internecie:
http://www.clixsense.com/?10623716


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gaźniki Dell'orto i Tec - Kilka pytań
PostWysłany: Czw Sty 21, 2010 7:05 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Sty 10, 2009 10:15 pm
Posty: 274
Miejscowość: Głuszyca
Pojazd: Renault Clio c1ph1 1.4kat "Energy" 80Km 92r aka "Malinka"
Prawdopodobnie z tym cieknącym paliwem tak ma właśnie być. Pamiętam jak u kolegi w rm125 coś robiłem i zauważyłem te samo zjawisko. Po podłączeniu wszystkich wężyków jeden właśnie odprowadzał paliwo pod motor aby na nic się nie lało. Występowało to tylko na zgaszonym moto i odkręconym kranie.

_________________
Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Gaźniki Dell'orto i Tec - Kilka pytań
PostWysłany: Śro Sty 27, 2010 9:04 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 11, 2009 1:34 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kadłubiec/Opolskie
Pojazd: Romet Chart 210 '91
Chyba właśnie w tym tkwiła rzecz; przekręciłam gaźnik w bok i jest o wiele lepiej, choć paliwo nadal cieknie. Ale wielkie dzięki, wnoszę o zamknięcie tematu :D

_________________
Zarabiaj ze mną w internecie:
http://www.clixsense.com/?10623716


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Mam kilka pytań...

tracer4520

1

2895

Pon Sty 17, 2011 9:16 pm

apollan Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Qingqi 4t] Kilka pytań

Sosek

0

1590

Śro Wrz 23, 2009 4:40 pm

Sosek Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Karta - Kilka pytań

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Biafraa

24

8558

Wto Lis 30, 2010 8:32 pm

Cinuz Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Skuter, Karta - Kilka pytań

fresh

3

2583

Nie Paź 10, 2010 8:34 am

SeboGrzyb Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Kilka pytań odnośnie silnika 139QMB

bang

0

1692

Pią Maj 07, 2010 6:21 pm

bang Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 20 Queries | GZIP : Off ]