Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Maj 25, 2018 11:39 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: tuning MBX/MTX ----->>> CR80/85
PostWysłany: Czw Lut 04, 2010 11:11 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
elo,chciał bym zapytać czy była by możliwa taka przeróbka:przełożenie części z CR 80/85 takich jak cylinder,głowica,tłok,wał itp do MTX/MBX 80? Cr-ka ma dwa razy większą moc a silnik wygląda podobnie do Mtx ;>80ccm mający 30 kucy to niezła stajnia :-) co o tym myślicie?

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning MBX/MTX ----->>> CR80/85
PostWysłany: Czw Lut 04, 2010 11:51 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
Skok tłoka jest taki sam? Możliwe że trzeba by kombinować z kanałami płuczącymi, bo CRka może mieć większe i trzeba by w karterach nadspawać materiału żeby dziura nie wyleciała przy powiększaniu :)

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning MBX/MTX ----->>> CR80/85
PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 2:00 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Nie przełożysz, musiałbyś cały silnik. Daj sobie spokój, to jest silnik z hard 2T, spalanie pewnie powyżej 10l.... Utrzymanie drogie, bez sensu całkowicie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning MBX/MTX ----->>> CR80/85
PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 6:38 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
tuning zazwyczaj jest nieopłacalny <cfaniak> wydaje mi się że korba jest taka sama więc z tłokiem nie powinno być problemu

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning MBX/MTX ----->>> CR80/85
PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 6:44 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Wziąłeś pod uwagę skok tłoka, rozstaw i średnica szpilek, to, czy "dół" cylindra, średnica tulei jest ta sama? Nie warto moim zdaniem. Pośmigaj i kup 125 :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning MBX/MTX ----->>> CR80/85
PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 6:56 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Gru 13, 2009 4:13 pm
Posty: 75
Miejscowość: Lubelskie
Pojazd: jawka kaczka , jawa 250 353 ,
simson 80ccm formula
Jasio125 Jak Ci będzie potrzeba wymiar rozstawu szpilek to pisz , bo ja mam cr 80 2002 ;-)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning MBX/MTX ----->>> CR80/85
PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 9:45 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
no spoko ;> na razie pośmigam na oryginalnym silniku ;] w następną zimę jak sie nazbiera kasy to może zrobie tą przeróbkę,bo części do CR-ki są bardzo drogie... :/

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning MBX/MTX ----->>> CR80/85
PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 11:45 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
Człowieku, tak jak już ci inni piszą, lepiej swapa całego silnika zrobić, bo silnik MTX na pewno jest mniej przystosowany do mocy generowanej przez CR'kę :)

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning MBX/MTX ----->>> CR80/85
PostWysłany: Sob Lut 06, 2010 1:25 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
a czy zapłon z MTX podejdzie do CR-ki? bo stator i kółko wyglądają podobnie... ;]

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning MBX/MTX ----->>> CR80/85
PostWysłany: Sob Lut 06, 2010 5:20 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Wg mnie to wszystko to jedno wielkie nabijanie postów.... Działa Ci zapłon? Jak tak to nie zawracaj sobie głowy. Mało kto ma takie informacje. Ja już więcej nie pomogę. "Dziękuję, dobranoc" ojapier


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: tuning MBX/MTX ----->>> CR80/85
PostWysłany: Sob Lut 06, 2010 5:44 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
no dobra. <cfaniak> "koniec imprezy" lokurva

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 11 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning WSK 125

maciekksto1340

10

8674

Wto Maj 27, 2008 8:13 pm

Krzysiek14141 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [Jawa 350 TS] tuning na moc

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4 ]

KRYSTI

46

22876

Wto Gru 22, 2009 9:49 pm

adam21w2s2 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [WSK 125] Tuning silnika

melor

7

12298

Pon Kwi 13, 2009 12:01 pm

kamil_ziomek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning silnika Jawa 250

Jasio125

5

5564

Pon Gru 06, 2010 5:45 pm

Jasio125 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów MZ TS 250 Tuning tyłu (oświetlenie)

Sixer

0

3679

Pią Mar 02, 2012 11:55 am

Sixer Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.063s | 21 Queries | GZIP : Off ]