Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Kwi 25, 2024 10:10 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [S38, ŻAK MR2] Problem z odpalaniem
PostWysłany: Wto Lut 16, 2010 4:04 pm 
Offline

Rejestracja: Śro Gru 30, 2009 9:34 pm
Posty: 6
Pojazd: ŻAK MR2
Witam kolegów.
Mam problem z silnikiem S38 i bardzo proszę o wasze sugestie. Ostatnio rozebrałem silnik ze swojego Żaka aby dokonać kpl remontu. Po zmontowaniu całości i ustawieniu zapłonu pojawił mi się następujący problem. Po zalaniu gażnika, najpierw nie chciał mi odpalić a, jak już to zrobił to pracował nie równo. Po kilku regulacjach gaźnika praca się ustabilizowała i palił bez problemu, do puki nie przykręciłem mu kolanka z tłumikiem. Jak dostał opór na wydechu za cholerę nie odpali, a jak ściągnę to z biedą odpala <sciana> i bądź tu mądry? Nawet jak ręką przysłonie trochę wydech to silnik gaśnie na wolnych obrotach odrazu. Moje przypuszczenie kieruje na cylinder i tłok, które są w nie specjalnie rewelacyjne. Tłok ma małe uszczerbienie w dolnej części, a cylinder ma już małe ryski. Czy waszym zdaniem tutaj leży cały problem?
Proszę o wasze zdanie na ten temat.
pozdrawiam
Krzysiek


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Problem z odpalaniem ŻAK MR2
PostWysłany: Wto Lut 16, 2010 4:53 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
Nie bądź śmieszny jak można zamontować uszczerbiony tłok do dwusuwa ? W tych silnikach to tłok steruje napełnianiem cylindra czy też opróżnianiem go ze spalin . Zrób silnik porządnie to i problemów nie będzie , koszt remontu takich motocykli jest groszową sprawą .

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Problem z odpalaniem ŻAK MR2
PostWysłany: Wto Lut 16, 2010 6:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Zrobiłeś kapitalny remont i masz pęknięty tłok :D To fajne remonty robisz :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Problem z odpalaniem ŻAK MR2
PostWysłany: Wto Lut 16, 2010 10:34 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lip 06, 2009 9:14 pm
Posty: 213
Miejscowość: Gdynia
Pojazd: Romet Kadet M780
A może ten tłok nie jest tak bardzo zużyty ale może pierścienie zużyte są problemem.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Problem z odpalaniem ŻAK MR2
PostWysłany: Wto Lut 16, 2010 10:53 pm 
Offline

Rejestracja: Śro Gru 30, 2009 9:34 pm
Posty: 6
Pojazd: ŻAK MR2
No to koledzy mnie teraz zmieszali z błotem.....przyznam że wczesniej tego uszczerbienia nie widziałem, remont skupił się bardziej na wymianie łożysk, simeringów, oringów i przesówki i uszczelek. Pozostałe elementy po wstepnych oględzinach nie wskazywały na zużycie. Na swoje usprawiedliwienie dodam że nie wiem co się działo wczesiej z tym silnikiem ponieważ zakupiłem całego Żaka rozebranego w częściach. A tłok nie jest pęknięty(jak kolega napisał) tylko lekko uszczerbiony, mimo to też się skłaniam ku sugesti kolegi że to tłok jest tu całym problemem. Na chwilę obecną cylinder jest w szlifie...jak poskładam to napisze czy sprawa została rozwiazana!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Problem z odpalaniem ŻAK MR2
PostWysłany: Śro Lut 17, 2010 11:02 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lip 06, 2009 9:14 pm
Posty: 213
Miejscowość: Gdynia
Pojazd: Romet Kadet M780
Warto jeszcze sprawdzić ustawienie zapłonu czy iskra jest w odpowiednim momeńcie położenia tłoka.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Problem z odpalaniem ŻAK MR2
PostWysłany: Śro Lut 17, 2010 7:48 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
Mogło to tak zabrzmieć ale chciałem tylko uświadomić wagę problemu :) Ogólnie podstawą do jakichkolwiek regulacji jest silnik po dobrze wykonanym remoncie i nie ma tutaj co się bawić w zgadywanie , kombinowanie i stratę czasu kiedy problem może mieć przyczynę inną niż regulacja poszczególnych podzespołów .

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów problem z odpalaniem

becszym

3

2155

Sob Cze 02, 2007 11:21 pm

MaximusResetus Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem z odpalaniem

Martinus

7

2497

Sob Lip 14, 2007 4:13 pm

Pumba Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem odpalaniem

mimik

10

3531

Czw Lut 21, 2008 7:59 pm

kamilosOgar Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem z odpalaniem

Bada

2

1553

Wto Maj 25, 2010 3:16 pm

Constantine Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [S38] Problem z odpalaniem

Didex

5

1904

Pon Sie 08, 2011 10:29 am

Didex Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 22 Queries | GZIP : Off ]