Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Kwi 19, 2024 5:04 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 121 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Poradnik:Romet Chart z 50ccm na 70ccm
PostWysłany: Nie Mar 07, 2010 2:54 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Wrz 26, 2009 5:18 pm
Posty: 18
Miejscowość: Proszowice
Pojazd: Romet Chart 210
Mi właśnie chodzi o moc, przy prędkości do jeżdżenia tak 70-75km/h. Myślisz że sam cyl 70 wystarczy ?
To co by było lepsze: cyl 70 seria, czy charta 50/4 z tłokiem sima tak jak yazimo ? Oczywiście z gaźnikiem 21mm i z org. tłumikiem.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poradnik:Romet Chart z 50ccm na 70ccm
PostWysłany: Nie Mar 07, 2010 3:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Ja bym kupił 70 ale wydechowe dał wyżej tylko tyle. Wtedy 75 jest osiągalne.

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poradnik:Romet Chart z 50ccm na 70ccm
PostWysłany: Nie Mar 07, 2010 3:35 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Wrz 26, 2009 5:18 pm
Posty: 18
Miejscowość: Proszowice
Pojazd: Romet Chart 210
To adas miał w te 80km/h max i 75km/h do jazdy ?
To było jeszcze przed 70/6 i dyfuzorem, nie ? I czy on miał cylinder almot ?
A tłok też almot czy z charta 70 ?
Jeżeli z charta to skąd miał pierścienie, od sima ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poradnik:Romet Chart z 50ccm na 70ccm
PostWysłany: Nie Mar 07, 2010 3:48 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Tłok od charta 70ccm jak i pierścienie.
Adaś po tych przeróbkach prawie 100km/h jezdził, tłok z charta ZMD.
Tak też miał cylinder Almot jak i ja. Ja miałem tłok almot Adaś ZMD

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poradnik:Romet Chart z 50ccm na 70ccm
PostWysłany: Nie Mar 07, 2010 4:02 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Wrz 26, 2009 5:18 pm
Posty: 18
Miejscowość: Proszowice
Pojazd: Romet Chart 210
Ale dobra, ale ja się pytam jak było przed 70/6 i dyfuzorem. Czy by te ok 75 do jazdy było ?

I skąd by wziąć pierścienie do tłoka 70 charta ???


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poradnik:Romet Chart z 50ccm na 70ccm
PostWysłany: Nie Mar 07, 2010 5:14 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Woo chłopie poczytaj cały temat bo mi się nie chce tyle razy pisać. Ja bym proponował jednak dać tłok oryginalny z simsona. Pytał Zaziku lub Sławka.

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poradnik:Romet Chart z 50ccm na 70ccm
PostWysłany: Nie Mar 07, 2010 7:14 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 30, 2007 9:38 pm
Posty: 478
Miejscowość: Zakliczyn
Pojazd: Honda Civic VI EJ9
A wg. mnie nie ładował bym nigdy większej poj jak 60cc do Charta... Z prostego względu - wał...

Podrasować dobrze 60cc z dobrym wydechem i gaziorem i żadne 70 na seryjnym osprzęcie mu nie podskoczy...

_________________
BP - http://bikepics.com/members/Mathius/

PJ - http://www.polskajazda.pl/Profil/16117


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poradnik:Romet Chart z 50ccm na 70ccm
PostWysłany: Nie Mar 07, 2010 7:31 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Ale widzisz kolega chce 70 seria albo 50 po tuningu... I to jeszcze komplikuje.

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poradnik:Romet Chart z 50ccm na 70ccm
PostWysłany: Nie Mar 07, 2010 8:20 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Bajzel w tym temacie się zrobił :/

70cm3 w serii - tak czy siak łożyska na wale będą padać bo wał nie jest wyważony pod ten tłok, będzie mocniejszy, zrywniejszy ale vmaxu dużo mu nie przybędzie, w końcu dużo większych obrotów to nie wykręci bo okna na takiej samej wysokości - moim zdaniem nie warto

Każda pojemność którą teraz napiszę to w serii w ogóle się nie opłaca bo to totalnie nic nie da.

Tyle samo wyciśniesz i na cylku sima i na cylku charta ale i tu i tu trzeba przerabiać. Cyl od sima, trzeba nadspawać płuki lub nadlepić poxiliną i oczywiście potem trzeba jest poszerzyć do płuków simsona, roztoczyć otwór na tuleje w karterach. Co do cyla z charta to gówno z niego wyciśniemy (głównie mi chodzi o vmax) na oryginalnym tłoku, tłok od sima i całkiem inna charakterystyka silnika. Tylko aby włożyć tłok od sima trzeba pod cyla dorobić podkładkę (hmm nie wiem dokładnie ile mm, ja mam 6mm ale cyla planowałem około 1mm aby tłok dochodził perfekcyjnie do końca tulei).

Oczywiście i na jednym i na drugim cylku też gówno z tego będzie jak cylek będzie lipnie zrobiony, nie będzie do tego odpowiedniego wydechu, odpowiedniego gaźnika, odpowiednich przełożeń itd.

Ja na full manetce też spalanie mam jakieś 5l/100km jak nie lepiej lokurva Bo tym też trzeba umieć jeździć, mulenie takim silnikiem całkowicie odpada bo spali i 10l/100km choćby u mnie na 3b przy prędkości 45-50km/h nie zbyt się da jechać, manetka prawie na full i nie rozpędza się w ogóle tylko się męczy, 60km/h bardzo ładnie idzie, 65km/h z groszem to jest lekka dziura przed rezo tak sobie idzie, od 70km/h jest rezo i wtedy można już puścić manetkę i jedziemy jakieś 75km/h z manetką praktycznie nie otwartą, idzie jak z górki wtedy spalanie jest nie więcej jak 3l/100km.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poradnik:Romet Chart z 50ccm na 70ccm
PostWysłany: Nie Mar 07, 2010 9:15 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Wrz 26, 2009 5:18 pm
Posty: 18
Miejscowość: Proszowice
Pojazd: Romet Chart 210
Proszę o usunięcie poprzednich postów moderatora, bo naprawdę się niezły bajzel zrobił i trochę podchodzi pod oftop.

Więc chyba będzie tak że cyl charta 50/4 i ten tłok od sima. yazimo ty gdzie go kupiłeś i za ile. I czy wejdzie bez szlifu czy trzeba zrobić ?? Oczywiście mówię że będzie to z gaźnikiem 21mm i tłumik org.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poradnik:Romet Chart z 50ccm na 70ccm
PostWysłany: Nie Mar 07, 2010 9:26 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
50 z gaznikiem 21? Zalewać Ci go będzie...
Masz bana na google i allegro? Tłok kupujesz na taki rozmiar jaki jest tuleja w cylu. Cyl wymaga szlifu to go robisz i kupujesz nadwymiarowy tłok proste. Na oryg. tłumiku będzie straszna hujni*.

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poradnik:Romet Chart z 50ccm na 70ccm
PostWysłany: Nie Mar 07, 2010 10:18 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Seria wydech - zero rezo i gówno nie jazda. Gaźnik 21mm wcale nie będzie zalewać 50cm3, tak w ogóle to nie jest tak że ooo sobie powiesz daje 19mm czy 21mm. Jak cylek będzie miał płuki, dolot i ogólnie przystosowany do gaźnika 21mm to się daje 21mm, jak do 19 to 19mm itd. Albo przynajmniej mniej więcej. Tłok kupiłem u p. Kniazia za chyba 30zł już nie pamiętam. Po zrobieniu 50/4 czyli też wybijaniu tulei jak najbardziej przydałby się szlif gdyż tuleja od grzania i wybijania zawsze się lekko odkształci, a potem jaja są.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poradnik:Romet Chart z 50ccm na 70ccm
PostWysłany: Nie Mar 07, 2010 10:26 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Ja szlifu nie robiłem i jest ok. Prawdą jest że musiałem tulej z wewnątrz wyczyścić ale to norma. Yazim zależy sporo także od dyszy, mi np. na 19mm zalewało więc poszerzyłem płuki już jako tako jest ok, ale to trzeba sobie wszystko wyliczyć na spokojnie zaprojektować okna i działać a nie biorę wiertarkę tu sobie wiertnę i tutaj i gotowe.

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poradnik:Romet Chart z 50ccm na 70ccm
PostWysłany: Pon Mar 08, 2010 5:24 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Dokładnie chociaż nie zawsze tak wszystko robione profesjonalnie jest lepsze. Stary set co miałem był typową prowizorą, byle jak wiertarką wszystko na oko, a dopierdzielało jak głupie, katingi przechodziło ogromne i nigdy nie przytarte. Teraz wszystko robiłem profesjonalnie itd. i wcale to lepiej nie jeździ do tego już zdążyłem przytrzeć, a ciekawe ile razy mi się to jeszcze zdarzy.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poradnik:Romet Chart z 50ccm na 70ccm
PostWysłany: Czw Cze 28, 2012 8:24 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Kwi 09, 2012 5:28 pm
Posty: 13
Pojazd: Romet Ogar 205
ten poradnik to istna zajebioza :D

_________________
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu
przeżywasz więcej w ciągu 5 minut
niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."

Burt Munro

Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę-Bo Halogen W Motorze Mym Tkwi


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 121 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Przeróbka cylindra 50ccm na 70ccm

DJMETRIX

10

5488

Nie Mar 28, 2010 4:14 pm

DJMETRIX Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Chart] Cylinder 70ccm a kartery ?

dambo12

4

4099

Pią Sty 22, 2010 11:53 pm

yazimoo Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Oryginał cylek 70ccm Chart i motorydwan

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4 ]

Hubu999

46

19711

Wto Lip 13, 2010 9:43 am

sylwek93 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 70ccm Vs 60/4

dzaro95

8

3821

Sob Gru 25, 2010 4:23 pm

dzaro95 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Poradnik] Czyszczenie cylindra

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

knypek

44

38497

Sob Cze 25, 2011 1:23 pm

LeśnikCMG Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.058s | 21 Queries | GZIP : Off ]