Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 12:02 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Tuning ekstremalny-tuleja.
PostWysłany: Wto Sie 22, 2006 8:27 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Cze 19, 2006 8:52 pm
Posty: 299
Miejscowość: Opolskie
Ostatnio zająłem się problematyką ekstremalnego zwiększenia pojemności cylindra. Doszedłem do wniosku, że największą możliwą pojemnością jest 70ccm(69,9). Jedynym problemem przy takim tuningu jest część tuleji wchodząca w silnik(część wychodząca z cylindra). Chcąc zwiększyć pojemność na większą niż 58ccm, musiałbym zrezygnować z tej właśnie części tuleji.

Pytanie czy cylinder będzie się natyle stabilnie trzymał silnika ( standardowe mocowanie będzie oczywiście zastąpione porządnym wzmocnionym)?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 22, 2006 8:54 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
wcale nie musisz rezygnowac z tej czesci trzeba tylko wiecej poszezyc kartery a co do tej czesci ( sory za powtorzenie:) ) tulei to jest potrzeba gdyz tam tlok dochodzi i moglo by byc nie przyjemnie jak by ci sie piersxcienie zablokowaly. Ja takze planuje zmnienic tuleje mysle ze bedzie to ciekawy efekt:)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 22, 2006 8:59 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
no to ja myśle że będzie miał wtedy jaki 6 KM :P silnik się rozleci po 100 km :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sie 22, 2006 9:40 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
czemu ma sie rozleciec??


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 23, 2006 9:23 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
bo nie wytrzyma raczej takich przeciążeń. Szczególnie wał.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 23, 2006 9:41 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Cze 19, 2006 8:52 pm
Posty: 299
Miejscowość: Opolskie
O tym to akurat pomyślałem i doszedłem do wniosku, że tą sprawę powinno rozwiązać instalacja kilku blokad(kanały cylindra o standardowych wymiarach, mały gaźnik itd.)

Szkart: Ja z mojej strony niemam zamiaru zmieniać tuleji, tylko projektuje cylinder od podstaw( większa obudowa dla lepszego chłodzenia, średnica tłoka na 70ccm wynosi 45mm, dziury na mocowania muszą być przewiertane przez ściany tuleji( bo po pierwsze będzie bardziej stabilne, a po drugie inaczej się nieda) Ogólnie mówiąc to mam zajęcie na całą zimę. Pierścienie niepowinny zablokować bo chcę zrobić tłok z płaskim denkiem na dwa pierścionki(a może i na jeden-to się jeszcze okaże).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 23, 2006 10:30 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
no nie wiem mysle ze jatwiej jest wymienic tuleje i dospawac zeberka a ten sam efekt


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 23, 2006 10:38 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Mar 30, 2006 7:22 pm
Posty: 136
Miejscowość: Gorzkowice
Jeśli usuniesz tą część cylindra co wchodzi w kartery to zmieni się pojemność komory korbowej i tym samym ciśnienie w niej. A mniejsze ciśnienie tam to mniejsze obroty.

_________________
Jestem ogarocyklistą :]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 24, 2006 1:36 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
a poza tym jakbyscie nie zauważyli to ten element tulei który wczodzi w kartery jest cholernie potrzebny. załóżcie cylinder przy rozpołowinym silniku wsadźcie wał z tłokiem i zobaczycie. przecież tłok wychodzi z aluminowego ożebrowania i porusza się w tej wałąsnie częsci kiedy jest w DMP. czyli jak nie będzie tulei to tłok wypadnie z cylindra i .... nie musze mówić co będzie dalej


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 24, 2006 8:18 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Cze 19, 2006 8:52 pm
Posty: 299
Miejscowość: Opolskie
Czyli nici z tego. Więc pozostajemi jeszcze tylko konwencjonalny tuning do zrealizowania.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 26, 2006 12:34 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
ja zabieram sie za wymiane tulei w jaweczce jak skoncze dam foto


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lis 25, 2006 9:38 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
ja tak was słucham i mi sie wydaje ze wszyscy są tu fenomenami! cylinder który projektanci robili przeztyle czasu....matematyczne obliczenia, kąty otwarcia okien, ciśnienie spręzania....czasy otwacia oknien ,wydechu... a wy nagle: O zrobie se tuleje i bedzie miec 6 km .... jedno tylko powiem, czuje respekt, życze powodzenia... <spoko>


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning czy nowy silnik i tuning? :D

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

MaciejH92

16

4076

Nie Maj 18, 2008 12:31 pm

Ziuton Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Tuning wsk

jons14

1

1767

Czw Kwi 27, 2006 4:01 pm

Dawideq Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning ?

karolsss

10

2731

Śro Mar 07, 2007 12:44 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. tuning

artur15101992

1

1128

Pią Wrz 28, 2007 4:44 pm

Robcio Zobacz ostatni post

Brak nowych postów WT(wiejski tuning)

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

karolsss

43

12076

Nie Wrz 23, 2007 2:56 pm

Wojterr Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 21 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 20 Queries | GZIP : Off ]