Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 20, 2024 1:04 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: 50/4/3+membrana+g20
PostWysłany: Wto Lip 20, 2010 12:33 pm 
Offline

Rejestracja: Wto Mar 16, 2010 7:32 pm
Posty: 8
Pojazd: jawka mustang custom
no dobra , może i by sie dało ale nie wiem jak chciałbyś to zrobić w domu, znaczy czym?;p


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 50/4/3+membrana+g20
PostWysłany: Czw Lip 22, 2010 12:38 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Cze 06, 2008 10:00 am
Posty: 189
Miejscowość: Jędrzejów->Brzegi->Kielce
Pojazd: Romet 50-T-1 -Sprzedany
Pony 50-M-1 -Sprzedana
Romet 2375 -Sprzedany
Romet Ogar 205 -Powrót do stanu fabrycznego
Wsk 125 -Sprzedana
Simson SR50 B4 -POWER
Kawasaki KL 250A
Najlepiej na tokarce jeśli ją posiadasz w domu.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 50/4/3+membrana+g20
PostWysłany: Czw Lip 22, 2010 7:12 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Nowa tulej w firmie lub na tokarce, okna mini szlifierka i pilniki, kanały świedry i kamienie.

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 50/4/3+membrana+g20
PostWysłany: Pią Lip 23, 2010 12:24 pm 
Offline

Rejestracja: Wto Mar 16, 2010 7:32 pm
Posty: 8
Pojazd: jawka mustang custom
no dobra wiecej z tym roboty , a pewnie za słabe by było zasilanie z gaznika;/, lepiej juz zrobic 70ccm , nowa tuleja, przeszlifowac cylka na 70 i tyle.;/ potem z tym mozna kombinowac;/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 50/4/3+membrana+g20
PostWysłany: Pią Lip 23, 2010 6:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Na to samo wychodzi... (Koszty)

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 50/4/3+membrana+g20
PostWysłany: Wto Paź 19, 2010 7:47 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Paź 09, 2010 8:00 pm
Posty: 7
Pojazd: MZ
Moim zdaniem membrana to shit. 50/4/3 polecam

--------- Wto Paź 19, 2010 8:49 pm Połączono ---------

w tej pojemności. bo rozumiem w 80-90 gdzie dolne obroty przy wys strojeniu są słabe

Gówno wiesz. Odkop. :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: 50/4/3+membrana+g20
PostWysłany: Śro Paź 20, 2010 5:03 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Dlaczego uważasz, że membrana to gówno? Jest całkiem na odwrót jak piszesz...Właśnie większa pojemność = lepsze dolne obroty. A przy wysokim strojeniu nie dolne obroty są problemem, a średnie. Dokładnie to końcówka średnich zaraz przed rezo czyli tzw. dziura przed rezo (dziura w obrotach, gdzie motor ledwo jedzie) która jest coraz większa im wyższe strojenie i im większa powierzchnia okna wydechowego.

Dlaczego 50/4/3? Uważasz, że im więcej cyferek tym lepiej? Właśnie tak nie jest, a moim zdaniem w 50cm3 3 wydechy to jest lipa, owszem rezo lepsze ale przecież prędkości na tym nie zyskasz, a dziura przed rezo dużo większa, przy tak małej pojemności jest problem.

Znów membrana niby dobra bo tak jest, ale dziura w obrotach jest większa tylko nie ma problemu zalewania z dołu, dajesz gaz i od razu się wkręca bez trtrytyrtyr wuuuuummm. Oczywiście z membraną też są większe możliwości.

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 20 Queries | GZIP : Off ]