Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Mar 29, 2024 11:59 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 194 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Nie Paź 24, 2010 5:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Właśnie głównie odpowiedni kąt w kanale jest ważny, owszem kąt na tulei też ale co to tego kąta masz, mieszanka tak nagle nie odwróci toru jak kanał będzie miał lipny kąt i nagle na tulei będzie dobry. I na tulei i na kanale jest bardzo ważne. I to nie chodzi tylko o to żeby ona doleciała do komory spalania i już, zawirowania mieszanki muszą być odpowiednie, będą złe to będzie źle. Nie umiem tego wytłumaczyć pisząc na forum o co dokładnie chodzi, w realu troszkę inna gadka by była.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Nie Paź 24, 2010 9:59 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 11, 2009 1:34 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kadłubiec/Opolskie
Pojazd: Romet Chart 210 '91
MVVS napisał(a):
Mastakilla121, teraz to ty pojechałeś po bandzie...
Tor "lotu" mieszanki jest ważny, gdyż musi ona w jak największym stopniu wypchnąć spaliny z cylindra przez okno wydechowe. Dlatego też tak ważne są właśnie kąty w tulei, które nakierowują mieszankę w odpowiedni sposób.

No przecież to napisałem:
Mastakilla121 napisał(a):
Ważne są kąty zachowane w tulei, powierzchnia płuków i ich kształt i położenie.

Z tym podciśnieniem to trochę poleciałem, nie wiem czemu tak napisałem, miało być nadciśnienie wepchnie :P
Kamis napisał(a):
Mastakilla121 Chyba właśnie chciał napisać, że te kąty są ważne, lecz bez znaczenia jest jak mieszanka dojdzie do okna.

Właśnie, dobrze to ująłeś.
Kamis napisał(a):
Jest to połowiczna prawda gdyż to czy mieszanka sobie swobodnie doleci czy będzie miała po drodze 100 zakrętów powoduje turbulencje i trudności w swobodnym przepływie.

Zależy, ja uważam, że zakręty nie są dla mieszanki trudnością w swobodnym przepływie, są raczej utrudnieniem, albo skomplikowaniem, zwał jak zwał. Ale nie zmieścisz raczej 100 zakrętów w romecie. Jeśli chodzi o kanał płuczący, to trzymajmy się po prostu zasady: Im krótszy tym lepszy, a zakręty sobie podarujmy.
yazimoo napisał(a):
Właśnie głównie odpowiedni kąt w kanale jest ważny,

Chodzi ci o kąt w miejscu styku kanału z oknem? No masz rację, ten jest ważny.
Ogólnie to nie potrzebny spór wywołany przeze mnie, ale jak widzę takie coś:
adami napisał(a):
Wychodzi na to ze albo zrobi się duże zamieszanie w komorze spalania albo nawet mieszanka ze skrzyni korbowej wróci się do kanału.

To mnie szlag trafia. Jak mieszanka ze skrzyni korbowej ma się niby wracać do kanału? Nie wiem, ale nie kłóćmy się już, lepiej niech DjDanielo wrzuci jakieś foty...

_________________
Zarabiaj ze mną w internecie:
http://www.clixsense.com/?10623716


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Pon Paź 25, 2010 6:07 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Oj niestety może, a wtedy się zajebiste jaja dzieją.

--------- 25 Paź 2010 06:08 Połączono ---------

Tylko, że ten problem głównie rozwiązany jest przez membrane i się tego nie odczuwa.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Pon Paź 25, 2010 8:12 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Fotki będą jak tą zasraną tulej wbije... Się tyle nad nią nasklinałem że postanowiłem zmniejszyć średnice bo jak dobrze mi wiadomo tulej z innego cyla... Proszę o cierpliwość

Pozdrawiam

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Wto Paź 26, 2010 9:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Dobra mam jakieś tam fotki...
Powiem jedno kupiłem sobie nowe frezy tak ładnie się robiło i się zapomniałem frez przeszedł na wylot <lol> Ale wymieszałem poksyline z opiłkami zakleiłem i nie ma szans aby ktoś to zauważył a tym bardziej wyrwał...
http://img638.imageshack.us/i/zdjcie0121k.jpg/
http://img801.imageshack.us/i/zdjcie0123u.jpg/
http://img822.imageshack.us/i/zdjcie0122g.jpg/

Wszystko chyba na max powiększone ;) Powiększyłem o 3mm na strone dolot z membrany ;)

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Śro Paź 27, 2010 11:39 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sie 11, 2009 1:34 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kadłubiec/Opolskie
Pojazd: Romet Chart 210 '91
Mam nadzieje, ze ta Twoja poxilinowa technologia wytrzyma ;) postaraj sie jak najszybciej skonczyc i mi wyslac ten cylinder:)

_________________
Zarabiaj ze mną w internecie:
http://www.clixsense.com/?10623716


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Śro Paź 27, 2010 1:18 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
No spoko ;)
Poksylina sama już dość dobrze trzyma, dałem sporo opiłków alu testowałem to u Siebie i powiem jedno nie da rady aby sama odpadła. Trudno ją szlifować jak i odłupać :)

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Pią Paź 29, 2010 2:18 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sty 17, 2008 4:47 pm
Posty: 52
Miejscowość: Grodków
DjDanielo zrobiłeś właśnie to o czym mówiłem pare postów wyżej (i mogło to nie być zbyt czytelne ale o to chodziło) i nie ma to kompletnie sensu... Kanał zasilany z komory korbowej nie może być połączony z kanałem "centralnym"- zasilanym z pozostałej mieszanki która wraca się do kanału ssącego (po zamknięciu membrany) czyli mówiąc bardziej modnie boost porta. Mastakilla ty kwestie teoretyczne pozostaw komuś bardziej doświadczonemu bo sam się gubisz w tym co piszesz. Następna sprawa to wysokości. Logicznym jest, że ganały centralne umieszcza się deczko niżej lub na tej samej wysokości co najwyższy z płuków zasilanych z komory kobowej gdyż po otwarciu okna ssącego przez otwór w tłoku (który mam nadzieje w twoim projekcie jest, chyba że nie i wtedy ten projekt całkowicie traci sens) komora korbowa zostaje "rozkompresowana" bo podciśnienie wytworzone przes suw tłoka w dół zbiera się także w okolicach membrany a mieszanki z komory korbowej nie ma co wypchać do płuków nad tłok. Tak więc w twoim cylindrze te idiotyczne zespolone okna powinny byc niżej od normalnych okien zasilanych z dołu. Napisałbym jeszcze trochę o napełnianiu ze ssacego prosto do płuków z takim rozwiązaniem ale mi się już nie chce. Ogólnie odwaliliście kawał roboty która nie przyniesie porządanych efektów.

_________________
Jedzie,Jedzie motór wielki, Czarny tłumik i frędzelki...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Sob Paź 30, 2010 9:16 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Powiem tak.
Tak mi kazano tak zrobiłem, nie da się wykonać kanałów tak ja mam w 125 ( kanały od ssącego idą przez wszystkie płuczące) bo po prostu ciężko jest to wykonać na cylindrze simsona a co dopiero w charcie. Jest za mało miejsca. Adam mylisz się co do połączenia bost porta z innymi kanałami bo aktualnie jest to często spotykane w silnikach wyższej klasy np Rotax. Adam jeszcze jedno nie zawsze teoria jest taka jak praktyka, nie znasz wysokości okien nie znasz wymiarów ale już wysuwasz wnioski. Ahh jak ja tego nie lubię, jeśli zrobiłby szlif to bym go odpalił i już wczoraj ukazał jak owy cylinder pracuje. Tak samo kiedyś było mówione że dodatkowe okna nic nie dają brednie. Znam się na tym co robię dlatego wierze w ten projekt, dodałem schemat napełniania więc powinno to rozstrzygnąć spory.
http://img215.imageshack.us/img215/3166/schemat027.jpg

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Nie Paź 31, 2010 6:39 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sty 17, 2008 4:47 pm
Posty: 52
Miejscowość: Grodków
W rotaxie jest inaczej, dobra odpalcie to zobaczymy jak będzie sie spisywało. Jakby co tez jestem z opolskiego to wpadne do Mastakilla-i i zobaczymy jak to chodzi, i porównamy z chartem kolegi (50/5/3m, średnie strojenie seria wydech, 16n3)

_________________
Jedzie,Jedzie motór wielki, Czarny tłumik i frędzelki...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Nie Paź 31, 2010 6:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Adami jest tak samo ;) Chcesz fotki? Tyle że wszystkie płuczące są połączone...

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Nie Paź 31, 2010 10:09 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sty 17, 2008 4:47 pm
Posty: 52
Miejscowość: Grodków
Normalnie, że chcę. Z tymi 3 wydechami to może sie pochwaliłem bo powiekszyłem sporo seryjny i mi sie chyba te 2 małe nie zmieszczą. Ale płuków będzie 5, 2 małe, jeden duzy centralny i 2 średnie prawie jak seryjne.

_________________
Jedzie,Jedzie motór wielki, Czarny tłumik i frędzelki...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Nie Paź 31, 2010 10:18 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
http://i91.photobucket.com/albums/k296/ ... MG1198.jpg

--------- Nie Paź 31, 2010 9:19 pm Połączono ---------

Wygląda to podobnie jak w cylku który zrobiłem lecz tutaj wlot membrany jest wysoko dlatego wygląda to jak osobne kanały.

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Wto Lis 02, 2010 10:29 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sty 17, 2008 4:47 pm
Posty: 52
Miejscowość: Grodków
Przecież to co ty zrobiłeś jest inne, w tym cylindrze jest jeden centralny płuk a reszta płuków połączona ze ssacym.

_________________
Jedzie,Jedzie motór wielki, Czarny tłumik i frędzelki...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Membrana w 027
PostWysłany: Śro Lis 03, 2010 7:08 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Dobra Adami, poczytaj lepiej jeszcze troche zasady działania 2T. Chwalisz się tym co wy zrobiliście i się chcecie ścigać BZDURA. Zrobiłem mu nie wiele większe strojenie od serii pamiętaj że to nie ma zapierdalać i potem mieć megaaaa dziurę przed rezo. Silnik ma ciągnąć od dołu do końca. Dodajmy że nie ma jeszcze spawaka więc i tak wysokie strojenie by nie przeszło...
Powiedz mi na jakiej zasadzie coś się ma rozkompresować? Chodziłeś na lekcje fizyki? Ten cylek nie jest taki jak zrobiłem ale działa podobnie, wgl chciałem ukazać jak by można to było wykonać lecz nie w cylku charta za mało alu jest.

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 194 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Co to membrana ?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

Damianooosik

34

39299

Wto Sie 07, 2012 9:38 pm

Artur1983 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 50/4/3+membrana+g20

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

kubagliw

21

10220

Śro Paź 20, 2010 5:03 pm

BEBAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 50/4 + membrana itp.. w 223

Sopel234

14

6072

Wto Lut 21, 2012 8:36 am

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów membrana gaźnika

[ Idź do stronyIdź do strony: 1 ... 11, 12, 13 ]

MaximusResetus

187

52618

Nie Paź 12, 2008 7:31 pm

leśnik Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Membrana inaczej

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

R-Man

19

10381

Nie Maj 25, 2008 8:14 pm

Z3US Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.057s | 22 Queries | GZIP : Off ]