Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 9:31 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Silnikowy problem z VW Polo.
PostWysłany: Nie Sty 09, 2011 3:52 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5861
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Na bank jakiś czujnik tylko który ?. Być może położenia wału. Ostatnio będąc u mechanika właśnie z kolesiem który miał podobny problem rozmawiał i mówił coś o czujniku położenia wału, bądź słabe ciśnienie na listwie wtryskowej.
Co do za silnik jaki rok ?

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Silnikowy problem z VW Polo.
PostWysłany: Nie Sty 09, 2011 8:12 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Lis 20, 2010 7:54 pm
Posty: 25
Pojazd: mz tropik
Podobny problem był z poldkiem tylko on do tego dostawał jeszcze samozapłon. gość chciał go zgasić a ten pyrka dalej :D Tu objawem był uszczelka pod głowicą nad którymś tłokiem nie pamiętam którym. Warto sprawdzić chyba że już to zrobilście

_________________
Życie zaczyna się tam gdzie kończy się licznik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnikowy problem z VW Polo.
PostWysłany: Nie Sty 09, 2011 11:45 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2394
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Zapal silnik i polej cewkę zapłonową na podszybiu wodą, jeśli zgaśnie to zmień cewkę, bardzo czesto pękają tam obudowy, jeśli to nie podpowiem dalej.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnikowy problem z VW Polo.
PostWysłany: Nie Sty 09, 2011 12:01 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Sławku ja miałem bardzo podobny problem w swoim 306
Niby wszystko ok, kręci ale nie chce zapalić, na lince zawsze łapał...
U mnie winny był przerwany kabel od czujnika położenia wału przy kostce do łączenia... jak stykał przy szarpnięciu autem było ok, a gdy przestawało łączyć już kaplica

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnikowy problem z VW Polo.
PostWysłany: Pon Sty 10, 2011 11:54 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Kopułka, palec, kable? Tylko wtedy to nawet na pych by nie odpalał...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Silnikowy problem z VW Polo.
PostWysłany: Wto Sty 11, 2011 12:34 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Kwi 09, 2009 11:04 am
Posty: 950
Miejscowość: Mazowieckie.
Pojazd: -
Filtr paliwa, przeczyść listwę wtryskową, ale stawiał bym tak jak Grzechu na świece szczególnie. Sprawdź jeszcze jakie napięcie idzie na cewkę, bo przekaźnik może kończy swój żywot.

_________________
Zgodnie z zapisem Encyklopedii Britannica „Dawka śmiertelna wynosi 4 promile we krwi. Nie dotyczy Polaków i Rosjan”


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Problem z radiem

elwis2

7

4946

Czw Paź 25, 2012 5:51 pm

pawzl Zobacz ostatni post

Brak nowych postów astra 1.7 dti problem

DoMinator94

0

11945

Pon Gru 07, 2015 7:25 pm

DoMinator94 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów problem z ABSem w zime

Jaceq

4

12641

Nie Sty 25, 2015 4:31 pm

DoMinator94 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem - od czego blachy - ????

chartmen

3

3632

Czw Gru 01, 2011 9:46 pm

BEBAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem przy przełączaniu na gaz

html2

6

4546

Czw Maj 24, 2012 9:19 pm

Constantine Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.050s | 21 Queries | GZIP : Off ]