Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Kwi 19, 2024 3:56 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Mamooo!! Czemu nie mam iskry?
PostWysłany: Sob Lip 23, 2005 6:32 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Witam.
Nie mam iskry w ogarze 200. juz mnie szlag trafia bo:
Cewkę kondensator druga cewke przełożyłem z innego jezdzącego i nic. mysle se-kupie przerywacz-kupiłem i dalej nic. poniewaz w elektryce jestem noga prosiłbym o porady dla tumana( <stiupid> ) jak krok po kroku spiąć "na krótko" ogarka np. ten kabel bierzesz i do tego ta srubka ma masy dotykac a ta nie <lol> wiec prosze jakiegos mastera o pomoc bo wiadomo lato jest i jeździć sie chce. pozdr

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 23, 2005 8:55 pm 
Offline
Site Admin
Site Admin

Rejestracja: Pią Wrz 23, 2005 7:40 pm
Posty: 233
Miejscowość: Lubartów[LUBELSKIE]
Pojazd: Daewoo Leganza 2.0 16V+LPG
A schematow instalacji nie chce sie czytac ?? :P No to tak.. masz cewke do zaplonu (przy iskrowniku) jeden kabel z cewki podlaczasz do mloteczka... a drugi z cewki powinien byc podlutowany pod srube (MASA) :) standardowo :) potem do mloteczka podlaczasz kondensator... i jeszcze wyjscie na cewke tam gdzie iskra :) drugi z cewki tam gdzie iskra na mase... a 3 wiadomo - swieca... posprawdzaj tez przerwy miedzy mloteczkiem a kowadelkiem i ustawienie zaplonu :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 24, 2005 1:36 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
hmm jutro zobacze czy wszystko jest tak jak napisałeś ale z tego co pamiętam to tak ;(

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lip 25, 2005 6:10 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
dobra jest nowa cewka zapłonowa w silniku(16zł) i kondensator dałem z malucha i iskra jest niebieska taka ma być? jeszcze nie paliłem bo zakładam gaźnik jikov 2912 dc z ssaniem <cfaniak> myslalem zalozyc z komara ale wolniejszy był. a gaźnik zmieniam bo na tamtym cosik nie bardzo chodził. ten gaźnik co go chce zalozyc to go wczoraj za trzy wina od takiego goscia co miał kadeta automatica kupiłem :-) gaznik jest fabrycznie nowy:) co wy na to?

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 30, 2005 5:45 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lip 29, 2005 9:42 am
Posty: 33
Miejscowość: Pisz
Hehe Mam ten sam problem wogule nie mam iskry :) i tak mnie h strzel ze sobie nie wyobrazasz :D hehehe ale kondensator wymieniłem wiec teraz czas na cefke :) no a jak potem nie bedzie wymienie w h cały iskrownik pozdro ;]

_________________
======/OgAr 200 TunInG v.max,75 km/========


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 30, 2005 8:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Lepiej najpier sprawdz czy swieca jest dobra albo przeczysc platynki


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Lip 31, 2005 4:30 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lip 29, 2005 9:42 am
Posty: 33
Miejscowość: Pisz
hehe nieucz ojca dzieci robic :) :D a tak na marginesie ta ja troche sie znam na mechanice nie poto chądzę do szkoły mechanicznej :Dhhehe <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<POZdrO>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

_________________
======/OgAr 200 TunInG v.max,75 km/========


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 01, 2005 9:05 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 24, 2005 3:43 pm
Posty: 215
Miejscowość: Zabłocie
jeśli masz swiecącą fajke to zmien ją na zwykłą i zobacz co się będzie dzialo


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sie 01, 2005 2:35 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
a u mnie znowu nie ma iskry moze ktos podskoczy o zobaczy <help>

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 11, 2005 12:04 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Lip 29, 2005 9:42 am
Posty: 33
Miejscowość: Pisz
Słuchaj do przerywacza jest podłoczony kondensator cefka zapłonowa i to wszystko powinno byc odizolowane od siebie bo jesli ine jest to niema siły zeby iskra była .a tak na margiesie wyrwyj wszystkie kable podłocz od poczotku ja tak zrobiłem i iskra sie znalazła pozdrwiam :)

_________________
======/OgAr 200 TunInG v.max,75 km/========


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 10 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Czemu nie odpala.

silverkiler

6

2228

Sob Maj 31, 2008 9:01 pm

silverkiler Zobacz ostatni post

Brak nowych postów czemu wsk strzela

sadakies

13

5719

Sob Lip 10, 2010 12:56 pm

marek200 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Czemu tyle pali

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

tomek12

16

5843

Śro Maj 17, 2006 6:45 pm

DaN Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Czemu się tak bardzo grzeje??

Albin

7

2960

Pon Lip 16, 2007 9:41 am

Albin Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Czemu nie mam 3 biegu w chart 210 .

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Rostek HELP

22

7790

Pią Kwi 01, 2011 6:15 pm

marcin91 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.050s | 20 Queries | GZIP : Off ]