Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Mar 29, 2024 8:08 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: CYLINDER 8 kanałów?
PostWysłany: Pon Sty 31, 2011 8:26 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sty 26, 2011 8:08 pm
Posty: 151
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Romet 50t1 : )
Noo dobra to jescze poszukam :D

_________________
Widziałeś/aś go już?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: CYLINDER 8 kanałów?
PostWysłany: Pon Sty 31, 2011 11:27 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Co do tego cyla z allegro podanego w pierwszym poście lokurva Jeśli boost ma zasilanie z dolotu to bez membrany pozdro dla jeżdżącego, więcej wkurwiania niż jeżdżenia :D Tzn. problem będzie z dolnymi obrotami, pół dnia się manetką i ssaniem będziesz musiał bawić by go wkręcić.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: CYLINDER 8 kanałów?
PostWysłany: Pon Sty 31, 2011 11:55 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sty 26, 2011 8:08 pm
Posty: 151
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Romet 50t1 : )
Acha czyli gra nie warta swieczki :D ^^

_________________
Widziałeś/aś go już?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: CYLINDER 8 kanałów?
PostWysłany: Wto Lut 01, 2011 12:13 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
BEBAK napisał(a):
Poszukaj sobie fajnego zestawu i odłóż z ok. 250zł jeszcze na osprzęt. Albo daj komuś cyla do przerobienia ;)


Osprzęt dużo dużo więcej wychodzi, nie da się moim zdaniem tak wszystkiego na raz kupić/zrobić bo to jest mega wydatek tak na raz. Remont silnika no to liczmy wszystkie zużyte części to pewnie kosz sprzęgła, być może wał, obowiązkowo łożyska, do tego gaźnik, zapłon, wydech też nie jest powiedziane, że to będzie chodzić być może trzeba będzie innego wydechu do tego jakieś filtry uje muje po prostu cuda...

Jeszcze samego cyla trza zrobić, a dla Ciebie też jest to wydatkiem bo sam nie zrobisz. I to nie myśl sobie, że to jest założyć i jeździć, masa kombinacji, regulacji, filtrów, gaźników, dysz, wydechów no skomplikowana sprawa i tyle :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: CYLINDER 8 kanałów?
PostWysłany: Wto Lut 01, 2011 6:37 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2231
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Ja mu tam napisałem +/- na jakiś gaźnik/wydech używkę ! :D
Resztę to wiadomo że trza kupić bo to samo przez siebie wyjdzie :P

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: CYLINDER 8 kanałów?
PostWysłany: Czw Lut 03, 2011 12:02 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Wrz 10, 2010 9:11 am
Posty: 22
Pojazd: Motorynka,Jawa,Simson
yazimoo napisał(a):
Co do tego cyla z allegro podanego w pierwszym poście lokurva Jeśli boost ma zasilanie z dolotu to bez membrany pozdro dla jeżdżącego, więcej wkurwiania niż jeżdżenia :D Tzn. problem będzie z dolnymi obrotami, pół dnia się manetką i ssaniem będziesz musiał bawić by go wkręcić.



To raczej jest kanał centralny,nie zasilany z membrany.Znajduje się on naprzeciwko okna wydechowego,a jego głównym zadaniem jest czyszczenie komory spalania.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: CYLINDER 8 kanałów?
PostWysłany: Czw Lut 03, 2011 1:42 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Nie ucz ojca dzieci robić. Widzisz tam gdzieś membrane? Nie..Nie wiadomo jak jest zasilany bo po fotkach nie widać, może być zasilany prosto z dolotu co bez membrany cholernie pogarsza dolne obroty, czasem przy wyższym strojeniu bez bawienia się ssaniem nie wkręcisz go (powyżej 3000-3500rpm jest już git), a dzieje się tak dlatego, że cała mieszanka z płuków leci do gaźnika zamiast nad tłok i do komory spalania...Może on też być zasilany jak normalny płuk ze skrzyni korbowej ale musiała by być w tłoku odpowiednia dziurka zrobiona.

Bez lepszych fotek to można tak gdybać.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: CYLINDER 8 kanałów?
PostWysłany: Nie Lut 06, 2011 9:41 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
Zacznijmy od tego że kolega Marcinus nie ma simsona :]

60 - pojemność cylindra
4 liczba okien pluczacych
3 liczba okien wydechowych
M że cylinder jest sterowany za pomoca zaworu membranowego

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: CYLINDER 8 kanałów?
PostWysłany: Nie Lut 06, 2011 11:05 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2231
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
szkp napisał(a):
60- pojemność, /4/- ilość płuków, /3- ilość okien wydechowych, M- membrana

Conqeror napisał(a):
Zacznijmy od tego że kolega Marcinus nie ma simsona :]

60 - pojemność cylindra
4 liczba okien pluczacych
3 liczba okien wydechowych
M że cylinder jest sterowany za pomoca zaworu membranowego


Po co 2x to samo pisać.... <lol>

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Cylinder Romet Chart 6 kanałów

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ]

Mateusz529

60

19436

Pią Mar 14, 2008 11:42 pm

r4g3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Polerowanie kanałów

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

pawelrys

17

8824

Nie Wrz 07, 2008 10:13 am

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Dorabianie poszerzanie kanałów co i jak

arturox98

5

14592

Pon Sie 05, 2013 6:53 pm

arturox98 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. dorabianie kanałów płuczących w cylindrze

hultaj

3

4478

Czw Sie 20, 2009 2:45 pm

hultaj Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [223] Poszerzenie kanałów płuczących lub dodatkowe kanały

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Lukaaas

22

10613

Sob Mar 21, 2009 2:11 pm

peter fog Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.050s | 21 Queries | GZIP : Off ]