Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 1:26 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Poprawa fabryki WSK 175 membrana zapłon CDI i inne cuda
PostWysłany: Pią Mar 18, 2011 11:32 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Paź 25, 2007 11:40 pm
Posty: 101
Miejscowość: bydgoszcz
witajcie
zamierzam poprawic fabryke i unowoczesnic, tuningowac silnik wiatra WSK 175
przerubka niema na celu zwiekszenia mocy silnika tylko to czego fabryka nie zrobila poprawic
zaczolem od zaplonu- CDI bezstykowy z modulem od sqtera, do tego pradnica o mocy 72wat , oryginal ma 50 wat (nie zmienialem nic tylko impulsator ze sqtera modul cewka sqtera przewinieta na kolanie cewka zasilania, blaszka aluminiowa i blaszka stalowa , projekt 72W pozniej bo czekam na drut - 4 cewki ladowania 6v 12W daja nam 48W po odpowiednim podlaczeniu mamy 12v i jedna cewka 12v 12W i gra) dalej powierzchnia kanalow korekta szlifowanie polerka wszystko wg wzorow i proporcji ogolnie przyjetych, wywazanie walu wypelniacze (wywazenie doswiadczalnie, najpierw zwyklym silnikiem zmierze zakres obrotow uzytkowych i wywaze tak wal zeby wtedy nie wibrowalo) , lozysko igilekowe w glowce korbowodu- bardzo trudna rzecz do zrobienia , tlok hartowany w oleju zobaczymy co z tego wyjdzie, do tego mambrana z aprili rs 125, ciezko bedzie zamocowac , gaznik chcialem kupic ten chinski za 150 z allegro bo pegaz nie ma sznas (fi 26), myslalem nad uzywka dellorto phbh28 (fi 28) ale czy to wyda? ze wzorow bym musial wszytsko nieznacznie powiekszyc , wbilbym tulejke milimetrowej grubosci w gaznik zmiejszajac jego srednice ale czy to ma sens? air box ale chyba to sobie daruje , zakladam ze reszta wytrzyma chyba ze sprzeglo wzmocnie , co o tym myslicie?
jakies rady przemyslenia? tylko niechce slyszec ze nie da rady czy ze skrzynia wysiadzie, jak wysiadze to wymienie - proste
cenne sa dla mnie wszytkie rady

teraz problemy ;
czy po zrobieniu dziury w tloku (membrana) tlok nie trzasnie lub jak to inaczej rozwiazac
lozysko glowki korbowodu jak zrobic
co z gaznikiem jak jest zbyt duzy


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poprawa fabryki WSK 175 membrana zapłon CDI i inne cuda
PostWysłany: Nie Mar 20, 2011 6:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Cytuj:
czy po zrobieniu dziury w tloku (membrana) tlok nie trzasnie lub jak to inaczej rozwiazac

Jeśli dobrze to zrobisz to nie ma prawa nic się stać.

Cytuj:
lozysko glowki korbowodu jak zrobic

Dobrać łożysko z własną bieżnią, ale to raczej się nie uda, więc nic innego nie pozostaje jak dobrać korbę od innego moto.
Cytuj:
co z gaznikiem jak jest zbyt duzy

2mm więcej nie zrobi Ci żadnej szkody jeśli odpowiednio dobierzesz dysze, poza tym nie wiem jak teraz ale kiedyś były na allegro nowe gaźniki 26 podróbki jakiś tuningowych chyba pwk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poprawa fabryki WSK 175 membrana zapłon CDI i inne cuda
PostWysłany: Pią Kwi 08, 2011 3:36 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
korba pasi od Hondy cr 250 tyle że musisz trochę przerobić dolny sworzeń,jeśli taka korba wytrzymuje 60 kucy to u Ciebie na pewno wytrzyma.
Gaźnik 28 myślę że byłby dobry jak dobrze go wyregulujesz,membranę bym odradzał bo ona się sprawdza najlepiej w wielokanałowcach...chyba że wspawasz ją w cylinder i zrobisz z kanału membrany dodatkowy kanał płuczący,wtedy to ma sens.A jeśli myślisz o takiej przykręcanej to na pewno wyjdzie Ci za daleko tulei i będzie to przeróbka bez sensu.Najlepiej byłoby wspawać membranę od razu do skrzyni korbowej,ale musiałbyś dokładnie przemyśleć co wtedy zrobić z cylindrem bo jeśli tylko chcesz korygować oryginalne kanały a nie dorabiać Boost-y i inne kanały to też chyba nie ma sensu się męczyć.

Proponuje Ci zrobić takie przeróbki po których moc wzrośnie znacznie i nie będzie przy tym takiej rzeźby:
wyspawać dyfuzor,zmienić gaźnik,zapłon i pobawić się oryginalnymi kanałami + zrobić jeden boost,gwarantuje Ci że nie poznasz tego motocykla ;)

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poprawa fabryki WSK 175 membrana zapłon CDI i inne cuda
PostWysłany: Śro Kwi 13, 2011 5:01 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Paź 25, 2007 11:40 pm
Posty: 101
Miejscowość: bydgoszcz
CDI w drodze , czekam na drut do cewek
membrana juz jest - prototyp, przykrecany zamiast krocca,, membrana z silnika minarelli przelot kolo 20 tlok oczywiscie podciety i otwory w nim sa
jest za daleko tulei ale to prototyp przed wersja ostateczna czyli membrana z aprili rs ktora jest duza i duzo tworzenia bedzie mnie kosztowac,
jak narazie zauwaylem taka roznice ; silnik na wolnych nieporownywalnie rowniej pracuje, wystarczy dotknac gazu a wscieka sie na obroty, latwiej odpala, przyspieszenie lepsze i wieksza moc na nizszych obrotach na wysokich jeszcze nie testowalem
problem jest taki ; po zalozeniu chodzi tylko na ssaniu , po podkreceniu na iglicy na maxa chodzi naromanie ale jeszcze za malo paliwa dostaje, dodam ze gaznik to oryginalny pegaz, silnik teraz pali jak glupi , a na membranie powinien zmniejszyc spalanie , co jest tego przyczyna? czy jak zaloze dellorto ktory czeka na polce na chwile czasu bedzie wszytsko w normie
czy moze wstawic podkowe i korki na wal zeby wypelnienie sie wyrownalo z odlegloscia membrany od tulei?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poprawa fabryki WSK 175 membrana zapłon CDI i inne cuda
PostWysłany: Śro Kwi 13, 2011 7:34 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
nie rozumiem trochę,założyłeś teraz membranę z moto 50ccm a później chcesz ją zamienić na membranę z moto 125ccm ?? przecież to będzie całkiem inaczej chodziło...
Gaźnik pegaz to proponuje Ci odstawić w kąt,zakładaj dellorto i nie męcz się z tym zabytkowym gaźnikiem.
A podkowy w wsk 175 się nie robi,korki na wał możesz zrobić i powinieneś. pozdro

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poprawa fabryki WSK 175 membrana zapłon CDI i inne cuda
PostWysłany: Śro Kwi 13, 2011 8:03 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Paź 25, 2007 11:40 pm
Posty: 101
Miejscowość: bydgoszcz
zalozenie jest takie , poprawa charakterystyki silnika przez membrane i to ograniczenie spalania, i to spalanie mnie boli bo teraz pali jak glupia
wiem ze do tejj wsk nie robi sie podkowy bo sensu to niema w seryjnym silniku lecz przy membranie w ten sposob montowanej trzeba jak najbardziej pomniejszyc szkodliwa objetosc skrzyni korbowej , kanal ssacy od membrany do tloka ma taka objetosc jaka maja objetosc otwory na wale ktore zamierzam wypelnic czyli zyskujemy 0 a przy podkowie pomniejszamy szkodliwa objetosc,
im mniejsza objetosc komory walu tym wieksze cisnienie ssania ?? czy dobrze to rozumiem , intryguje mnie fakt dlaczego teraz wiecej pali
ja to wiedze ze niema sily zassac mieszanki i to dlatego , jutro moze zadzialam z gaznikiem dellorto ale narazie kazda wolna chwile poswiecam szlifowaniu i dopieszczaniu ramy bo rozpoczecie sezonu niedlugo a ja jeszcze daleko mama do konca remontu (jezdze lysa rama kola silnik siedzenie bak bez farby i rdzewieje na deszczy wiec tylko kiedy sloneczko testy robie)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poprawa fabryki WSK 175 membrana zapłon CDI i inne cuda
PostWysłany: Czw Kwi 14, 2011 6:29 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Ty to chyba nigdy nie miałeś membrany. Na membranie zawsze jest większe spalanie.

--------- 14 Kwi 2011 07:30 Połączono ---------

Tak w ogóle to mi się wydaje, że to taka prowizora będzie. Za szybko z tego co widzę to wszystko, aby było aby tylko odpalić. Dałbyś jakieś foto.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poprawa fabryki WSK 175 membrana zapłon CDI i inne cuda
PostWysłany: Czw Kwi 14, 2011 6:42 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Dokładnie jak yazimoo, sporo ludzi mówi że moto mniej pali ale to nie prawda, testowałem to na różnych gaznikach i cylindrach nawet membrana do skrzyni korbowej wywoływała spore spalanie... Jest ogromna poprawa w pracy silnika, co do tego twojego silnika proponowałbym membrane (klocek wspawać do cylindra)...

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poprawa fabryki WSK 175 membrana zapłon CDI i inne cuda
PostWysłany: Czw Kwi 14, 2011 2:43 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
potwierdzam,taka przykręcana membrana nie zdaje egzaminu.... wspawany klocek do cyla albo od razu do skrzyni korbowej.Na membranie wcale mniej nie pali,zgadzam się z tym. Ale w tym silniku podkowy nie zrobisz. zaślep dziury w wale,można jedynie kombinować z blachami przykręcanymi do wału.Radzę Ci poczytać opracowania Sałka,są stare ale w tym silniku więcej nie wydumasz jeśli chcesz tylko usprawnić

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poprawa fabryki WSK 175 membrana zapłon CDI i inne cuda
PostWysłany: Czw Kwi 14, 2011 4:24 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Paź 25, 2007 11:40 pm
Posty: 101
Miejscowość: bydgoszcz
sałek nie chcial nawet tykac silnika wiatra "bo to gowno" ja mam inne zdanie ale wiele jest niedopracowanych podzespolow w tym silniku - to fakt
czytalem jego opracowania i nawet chce kupic ksiazke o tuningu silnikow 2t (nie pamietam tytulu)
membrane wsadzilem do simsona, ogara, wsk 125, i teraz do wsk 175 , zauwazylem znaczna poprawe pracy silnika a spalanie podnosilo sie o 0,5 litra lub o tyle spadalo w przypadku ogara, a teraz bierze z 10 na sto a palila niecale 4
przyznaje ze to prowizorka ale koszt aluminium i frezowania tego to okolo 100 zl wiec zrobilem tak jak jest na malej membranie
dzisiaj jak sie uda to odpale na dellorto , przygotowalem juz silnik do rozebrania (inny mam 4 silniki wsk 175) i chce zrobic korki i podkowe , nie widze przeciwskazan zeby robic podkowe , dzisiaj zamieszcze filmik jak dobrze pojdzie i zdjecia
tylko z gory mowie ze to prototyp i nie wyglada zbyt estetycznie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poprawa fabryki WSK 175 membrana zapłon CDI i inne cuda
PostWysłany: Czw Kwi 14, 2011 7:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Jak masz lewe powietrze to będzie tak dużo palić.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poprawa fabryki WSK 175 membrana zapłon CDI i inne cuda
PostWysłany: Czw Kwi 14, 2011 7:12 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
no to czekam na foty i będzie można coś powiedzieć ;p

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poprawa fabryki WSK 175 membrana zapłon CDI i inne cuda
PostWysłany: Czw Kwi 14, 2011 10:02 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Paź 25, 2007 11:40 pm
Posty: 101
Miejscowość: bydgoszcz
tylko przypominam ze to prowizorka
http://milenium5.fotosik.pl/albumy/830571.html
tak chodzila przed membrana
http://www.youtube.com/watch?v=ijj-13UlK4o
na membranie swierzo po odpaleniu
http://www.youtube.com/watch?v=pi107DKTiFE
jazda na membranie ale nie bylo jak aparatu wiec wyszlo co wyszlo ale silnik slychac
http://www.youtube.com/watch?v=NqDwHxRCx2E
chodzi troche jak na lewym powietrzu , co o tym sadzicie
?
obudowa membrany lekko sie poci od spodu . musze dac do przespawania tego jeszcze raz


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poprawa fabryki WSK 175 membrana zapłon CDI i inne cuda
PostWysłany: Wto Lut 14, 2012 5:54 pm 
Offline

Rejestracja: Śro Mar 02, 2011 3:08 pm
Posty: 4
Pojazd: MZ ETZ 150
WSK 175
Co do zapłonu to zamiast CDI możesz założyć alternator z royal enfielda. Pasuje bez żadnych przeróbek ba nawet wygląda tak samo a to przy sprawnej instalacji daje już 120 wat.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Poprawa fabryki WSK 175 membrana zapłon CDI i inne cuda
PostWysłany: Śro Lut 15, 2012 9:24 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Qrfa... Patrz na daty... ojapier

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Romet ogar- zapłon bateryjny

crossowiec

7

15073

Nie Sie 04, 2013 2:32 pm

bigsoft Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.057s | 21 Queries | GZIP : Off ]