Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Mar 29, 2024 6:59 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Tuning Ogar 200 [223]
PostWysłany: Śro Paź 26, 2011 3:37 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 06, 2011 2:50 pm
Posty: 45
Pojazd: -Simson S51 Comfort
Cześć! Mam pytanie. Gdzie dostanę taką głowicę i cylinder??? http://iv.pl/images/17704097288061188486.jpg Czytałem że na takim sprzęcie jawka jedzie do 90km/h. Mam jeszcze pomysł, żeby wychromować cylinder od środka, tłok, pierścienie no i oczywiście wał. Czytałem, że te części są dożywotnie. I tu mam pytanie. Jak wychromować te części? Czy może są gdzieś na necie takie??? Proszę o pomoc.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning Ogar 200 [223]
PostWysłany: Śro Paź 26, 2011 4:14 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 16, 2008 1:14 pm
Posty: 958
Miejscowość: Waganiec [CAL]
Pojazd: Romet Ogar 200 '87
Suzuki GSXR 600 SRAD '97
Opel Vectra B 2.0 16V '99
Było.. przeszukał cały dział. 90km/h widzę ambitnie, ale nie realnie.. Chyba że w silniku zostanie zmienione 90% części, co wiąże się z ogromnymi kosztami.

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Tuning Ogar 200 [223]
PostWysłany: Śro Paź 26, 2011 5:03 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 06, 2011 2:50 pm
Posty: 45
Pojazd: -Simson S51 Comfort
No a z tym chromem na cylindrze, pierścieniach i wale???


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning Ogar 200 [223]
PostWysłany: Śro Paź 26, 2011 7:01 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 23, 2011 8:50 am
Posty: 80
Miejscowość: koło. Tomaszów LUB.
Pojazd: Piaggio Sfera 50
ale czym chcesz pochromować sprejem ?

_________________
Badziew chiński,
badziew tani,
chiński badziew,
jest do bani


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning Ogar 200 [223]
PostWysłany: Śro Paź 26, 2011 7:07 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Nie Lis 21, 2010 11:22 am
Posty: 758
Pojazd: corolla e11 1.4 kurwa stens luj gnuj w chuj monster enerdżi
amico
melo ojapier Hm, w sumie sam się ostatnio zastanawiałem, 'co by było gdyby' lokurva gdyby tak pochromować tuleję?

_________________
MOTORI MINARELLI taak
DEZAMET taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning Ogar 200 [223]
PostWysłany: Śro Paź 26, 2011 7:41 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 23, 2011 8:50 am
Posty: 80
Miejscowość: koło. Tomaszów LUB.
Pojazd: Piaggio Sfera 50
wiem o jaki chrom chodzi tak tylko zażartowałem. Większość pierścieni są chromowane z oryginału,
bo w moim piaggio na pewno ostatnio nowe kupowałem i wiem.

_________________
Badziew chiński,
badziew tani,
chiński badziew,
jest do bani


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning Ogar 200 [223]
PostWysłany: Śro Paź 26, 2011 9:46 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 31, 2005 10:58 am
Posty: 1182
Miejscowość: Gniezno
Pojazd: Ogar 200
Kawasaki KLF 300
Audi A4 Avant 1,9 TDI

był:
Renault Scenic 1,9 dti
tłok z duraluminium do chromu? powodzenia :F
podobnie z wałem i pierścieniami - pozdro szejset! Chociaż co do pierścieni to się nie upieram, być może fabryka je czymś galwanizuje.

Kiedyś omskło mi się o uszy o chromowanej tuleji cylindra, a było to w jakimś rasowanym silniku z prawdziwego zdarzenia - ale nie w łogrze! Był to jednak chrom techniczny, który jest cholernie drogi i na pewno kilkukrotnie by przedrożył wartość Twojego Ogara.

_________________
[quote="Dawideq"]kurwa spac nie mogiem brak alko we krwi jednak skzodzi :([/quote]

lachvj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning Ogar 200 [223]
PostWysłany: Czw Paź 27, 2011 2:43 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 06, 2011 2:50 pm
Posty: 45
Pojazd: -Simson S51 Comfort
A wiecie gdzie można nabyć coś takiego jak na zdjęciu w pierwszym poście??? A to co do chromu to by było żeliwne ;>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning Ogar 200 [223]
PostWysłany: Czw Paź 27, 2011 3:12 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 31, 2005 10:58 am
Posty: 1182
Miejscowość: Gniezno
Pojazd: Ogar 200
Kawasaki KLF 300
Audi A4 Avant 1,9 TDI

był:
Renault Scenic 1,9 dti
Ktoś to ponoć w czeskim necie / sklepie widział. Był kiedyś na forum podobny wątek.
Nadal jednak nie widzę sensowności chromowania wału :F

_________________
[quote="Dawideq"]kurwa spac nie mogiem brak alko we krwi jednak skzodzi :([/quote]

lachvj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning Ogar 200 [223]
PostWysłany: Czw Paź 27, 2011 7:44 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lut 15, 2010 5:15 pm
Posty: 56
Pojazd: 997ccm & 76ccm
Cr techniczny wcale nie jest taki drogi. Wprawdzie jeszcze nie oddawałem swojego cylindra do chromowania, to w najbliższym czasie to uczynię i zdam relację i ile zapłaciłem. Chromem pokryjesz tylko tuleję cylindrową, pokrywanie innych części nie ma sensu. Cr techniczny zmniejszy o wiele tarcie oraz jest on dosyć twardy (70 hrc), więc wytrzymałość cylindra wzrośnie, maksymalna powłoka wynosi 1mm na całą średnicę tulei, więc nawet dosyć dużo. Chociaż nie widzę w jakim celu chromować cylinder z oryginalnego silnika..


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning Ogar 200 [223]
PostWysłany: Pią Paź 28, 2011 3:54 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1093
Miejscowość: Konin
Artizzz, tłok jest siluminu a nie duraluminium ;p Pochromować, owszem, można ale nie ma to najmniejszego sensu. Lepiej na-anodować tłok, i pokryć dwusiarczkiem molibdenu (Mo2Si). Lub najprościej, dopasować z innego wysilonego silnika ;)

Chromowanie tulei, moim zdaniem kolejny bezsens, nie osiągniesz takiej mocy by było ci to potrzebne. W cylindrach na nikasilu chromuje się same alu, ale koszta, przynajmniej 600-700 zł...

Pierścienie są chromowane, zwiększa to ich trwałość ;)

Co do głowicy to planuje taką stworzyć, także obserwuj dział sprzedam na pewno się kiedyś pojawi, taniej niż w czechach ;)

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning Ogar 200 [223]
PostWysłany: Pią Paź 28, 2011 4:10 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lut 15, 2010 5:15 pm
Posty: 56
Pojazd: 997ccm & 76ccm
Garry1 napisał(a):
Chromowanie tulei, moim zdaniem kolejny bezsens, nie osiągniesz takiej mocy by było ci to potrzebne. W cylindrach na nikasilu chromuje się same alu, ale koszta, przynajmniej 600-700 zł...


Chrom, to chrom, a nicasil, to nicasil. Nicasil jest o wiele droższy i jest to mieszanina niklu zawierającego rozproszone ziarna węglika krzemu. No i aluminium z tego co mi wiadomo nie da się pochromować, ponieważ chrom się na nim nie trzyma..


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning Ogar 200 [223]
PostWysłany: Wto Lis 01, 2011 11:06 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1093
Miejscowość: Konin
Ok, moje nie doczytanie z tym nikasilem;) Co do chromowania aluminium to raczej jest to możliwe bo kiedyś w jakimś programie typu "operacja tuning" mówili właśnie że felgi alu chromowane ale było to cholernie drogie ;)

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning Ogar 200 [223]
PostWysłany: Czw Lis 10, 2011 8:25 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
tak tylko to aluminium najpierw trzeba pokryć miedzią itd itd bo chrom się alu nie trzyma, i jest wielkie prawdopodobieństwo że alu się stopi czy coś jednym słowem mówiąc ryzykowna operacja.. do tego luzy montażowe się zmniejszą i to tez trzeba ogarnąć nie ?

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Tuning Ogar 200 [223]
PostWysłany: Czw Lis 10, 2011 10:44 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1093
Miejscowość: Konin
"...alu się stopi czy coś..." no właśnie czy coś... alu się topi przy około 600 stopniach, gdyby tyle było w silniku to sory ale nie pojeździlibyśmy wcale...

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Ogar 200] tuning.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

frost1992

19

9875

Pon Kwi 06, 2009 11:24 pm

Grzechu Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Tuning ogar 205

666DylaN666

8

3242

Nie Sie 22, 2010 8:03 pm

666DylaN666 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning ogar 205

maro

8

4035

Śro Maj 16, 2012 7:59 pm

maro Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tłok TUNING OGAR 200

thom

9

3204

Czw Maj 01, 2008 8:57 pm

Konrad Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 205] tuning tłoka

jorgiel

4

2473

Sob Wrz 27, 2008 12:58 pm

kamil_ziomek Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 23 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.081s | 21 Queries | GZIP : Off ]