Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 20, 2024 5:19 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Swapik na wolne nocki :) S-01Z3A do Łogarka 205
PostWysłany: Czw Sty 05, 2012 7:19 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Sty 25, 2011 6:59 pm
Posty: 87
Miejscowość: Tuszyn/Garbów
Pojazd: Romet Ogar 900 Racing
Romet Ogar 205 1989'
Romet Ogar 205 1990'
Romet Chart 210 88'
Romet typ 100 1983'
Komar MR 2328 1972'
Komar MR 2352 1982'
Jawa typ 356 175 1957'
SHL M11 1965'
WSK M06 B3 1974'
MZ ETZ 150 1988'
CZ 175 typ 487 1989'
Witam, zamierzam stworzyć swapa ,gdyż posiadam 4 silniki od WSK 125 i ramę w stanie dst pod względem wizualnym i tragicznym technicznym, uprzedzam że zbędne są komentarze typu "Ten silnik za słaby ,narobisz się a efekt marny." ponieważ tak już postanowiłem ,bo się człowiekowi nudzi a takiej ramy nikt nie odkupi wierzcie mi :P , poza tym mam zaplecze (spawarka, kupa rur,śrub itd itp.) ,więc chce się tworzyć :). Zamierzam sobie ten projekt rozłożyć bardzo szeroko w czasie, ale na początek mam kilka pytań odnośnie tego projektu:
1.Czy do silnika WSK podejdzie bez żadnego przerabiania króćca gaźnik BVF 24N2/2 ?
2.I czy ktoś miał by może rysunek techniczny podkowy do silnika WSK ?
3.Jaką zawieszenie przednie polecacie ,aby to jakoś jeździło i się nie rozleciało.
Co do ramy to będzie to zupełnie inna koncepcja niż podobne swapy (proszę nie pisać komentarzy że niszczę Rometa gdyż ta rama nie została by dopuszczona do ruchu ze względu na swoje uszkodzenia (nie wcześniejsze modyfikacje) i tak przeżyła porządnego dzwona i została w jednym kawałku, rama raczej zmieni się nie do poznania i być może będzie pospawany nowy bardziej masywny wahacz ,większe amory tylne (prawdopodobnie ETZ150) i inne miejsce ich przykręcenia.
Co do silnika to wał będzie się kręcił na lekko używanych łożyskach FŁT 6203 z koszykami teflonowymi ,tłok i sworzeń odchudzone ,chuda korba ,głowica lekki plan no i oczywiście przynajmniej polerka komory korbowej ,w najlepszym przypadku jeszcze korekta kanałów płuczących.Tak wiem części na dobitkę pójdą ;)

_________________
Kolekcjoner


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.044s | 22 Queries | GZIP : Off ]