Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Mar 29, 2024 4:04 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Tuning Motoroweru Sachs Hercules
PostWysłany: Pon Maj 05, 2008 5:33 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 8:54 pm
Posty: 20
Miejscowość: Międzylesie
Witam wszystkich!

Piszcie jak można by poddać tuningowi silnik z motoroweru Sachs Hercules Prima! Z silnikiem jak w linku http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 1-2006.jpg


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 05, 2008 5:35 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Przede wszystkim to poszukaj czy nie ma jakiś blokad bo te motorki były robione żeby jak najmniej paliły i niebyły zbyt szybkie ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 05, 2008 7:08 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Cze 02, 2007 7:10 pm
Posty: 887
Miejscowość: Wielkoposlka
no to tak ;] tłumik i kolanko jest już zmulone by jechał 25 km/h max ;] . gaźnik zapewne jest bing o gardzielu 10 mm ? <faja> , tak samo kruciec :D , okno wylotowe i dolotowe można by rozszerzyć ale jest jeden problem <faja> nie można wybić tuleji , ponieważ cylek i głowica to jedność <lol> ogólnie to cały silnik to jedna wielka BLOKADA :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 05, 2008 7:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Sie 24, 2007 7:32 pm
Posty: 503
Miejscowość: Podkarpacie
Pojazd: Romet Chart 210
Mialem kiedys taki, to ja jezdzilem bvez kolanka i rury i popylal te 55km/h, ale nie byl zarejestrowany i terz stoi u wujka i on nim po lesie jezdzi:).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: ;)
PostWysłany: Wto Maj 06, 2008 2:57 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 8:54 pm
Posty: 20
Miejscowość: Międzylesie
U mnie na cylindrze i na kolanku pisze 25km/h:)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Maj 06, 2008 8:25 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Bo masz go zblokowanego, jak odblokujesz to będzie pewnie coś około 50km/h


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 07, 2008 10:34 pm 
jeśli wszystko rozkręcisz ( cylnider gażnik tłumik ) I wszystko ładnei poprzerabiasz i dokupisz lepsze części napewo będziesz miał więskze osiągi


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 08, 2008 9:24 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lut 19, 2008 8:54 pm
Posty: 20
Miejscowość: Międzylesie
Wszystko poprzerabiał tzn co...? ja kruciec jest zrównany z gaźnikiem okna w cylindrze idealn9ie dopasowane...a nowych czesci nigdzie nie kupie, tylko w niemczech;/ a tam kosztują bardzo drogo... Piszcie coś na nasze"polskie" możliwości


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 09, 2008 6:50 am 
krociec mozesz dorobić i gaźnik zmienić . Możesz też tłumik dać inny . Pozostaje problem okien w cylindrze


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 11, 2008 6:10 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Maj 11, 2008 6:05 pm
Posty: 6
Miejscowość: BP
Witam otóż mam ten sam motorower... lecz Prime 4 i też się zastanawiam jak zwiększyć jego osiągi... myślę nad zmianą tłumika, mniejszej zębatki z tyłu na kole, a także nad filtrem powietrza... <Czytaj>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning Motoroweru Sachs Hercules
PostWysłany: Pon Mar 19, 2012 8:24 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Cze 20, 2009 10:19 am
Posty: 3
Pojazd: rower herkules z silnikiem
nissan vanette
witam panowie te pojazdy maja ograniczenie do 25 dlatego ze w niemczech mozna nim jezdzic po sciezkach rowerowych ,mialem takiego ,nie wiem co to byla za wersja ale byk 2 biegowy z biegami w manetce ,caly czas funkcjonowal dobrze ,ale go sprzedalem bo wymagal kasku teraz jezdze rowerem z silnikiem tej samej marki ,nie wymaga garka i mozna jezdzic po sciezkach rowerowych i chodnikach a wyciaga tyle samo co prima


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning Motoroweru Sachs Hercules
PostWysłany: Pon Mar 19, 2012 10:16 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 24, 2010 9:11 am
Posty: 714
Pojazd: Aprilia rs 125
Simson S51
był:
Romet ogar 205 70/4 4b
Romet pegaz 750
koleś to było 4lata temu ojapier

_________________
Romet Pegaz 750 ---> Romet Ogar 205 ---> Romson ---> Aprilia GS 125 ---> Simson S51 ---> ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning Motoroweru Sachs Hercules
PostWysłany: Wto Mar 20, 2012 5:46 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Sob Lut 02, 2008 8:12 pm
Posty: 1175
Pojazd: Sei
Zamykam saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 13 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Hercules prima 5] Ściągnięcie blokad

qwerty

1

2516

Nie Sie 23, 2009 7:34 pm

grzybek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Hercules Prima 2. Zwiększenie osiągów

telegumis

0

1785

Wto Wrz 21, 2010 10:06 pm

telegumis Zobacz ostatni post

Brak nowych postów HERCULES PRIMA 4 Czy nie bedzie obciazenia silnika ?

Qba

6

2941

Pon Maj 12, 2008 6:14 pm

Qba Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Malowanie motoroweru (ogar)

gonzo500

0

2503

Wto Gru 06, 2005 5:14 pm

gonzo500 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [50 t-1] [019] Tłumik od innego motoroweru

czaj92

6

3480

Nie Sie 30, 2009 1:33 pm

Conqeror Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.050s | 20 Queries | GZIP : Off ]