Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 4:31 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 55 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Wto Mar 27, 2012 9:13 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Skoro wymieniał tłok to zawsze w komplecie są pierścienie. A jak wymieniał tłok to i szlif pewnie robił.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Śro Mar 28, 2012 3:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
no chyba że z góry wiedział ze sprzedaje to różnie bywa niestety... niech ci sprawdzą szczelnośc głowicy ogólnie im powiedz co się działo i będą wiedziec co sprawdzic itd :]

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Śro Mar 28, 2012 7:00 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Takie 'sprawdzanie' kosztuje wiele pieniedzy, a ja ich nie mam.

zamowilem uszczelke alternatora, pod cylinder, sprzegla, 2 plytki zaworowe, w piatek bedzie.

Jutro glowica jedzie do Karlina na plan, zobaczymy czy wymienia tez uszczelniacze zaworowe.

Mam nadzieje, ze po tych wymianach i szczelnym zlozeniu wszystko bedzie w porzadku. W sobote/niedziele jak bedzie glowica zacznie sie skladanie.

Wiedzieć nie wiedział, przed sezonem go wymieniał.

Zrobie fote tłoka w cylku i zobaczycie jak to wygląda, no luz jest, musi być, ale jaki jest dopuszczalny? Jak będzie ciągnął przez tłok, to trudno, w wakacje będzie kasa, to się kupi tłok, zrobi szlif i heja :p

Teraz tak myśle, to na pewno będzie brała tłokiem, bo luz jest widoczny gołym okiem, co teraz? Czekać na kase, czy składać? 500zl z rekawa nie wyciągne na nowy tłok.


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 9:56 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Czw Mar 29, 2012 2:22 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
A więc tak panowie, zakupione zostało:

-uszczelka sprzęgła, zapłonu, wydechu, pod cylinder, pod głowice,
-2 płytki zaworowe
-olej, filtr oleju
-uszczelniacze zaworowe.

Jutro odbieram splanowaną głowicę, wraz z wymienionymi uszczelniaczami i jak dobrze pamiętam docieranymi zaworamii, na czym polega docieranie zaworów i co ono ma na celu?

No złoże i zobaczymy co to będzie.


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 9:55 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Sob Mar 31, 2012 4:52 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
dexster11 napisał(a):
luz jest, musi być

Ale jaki jest ten luz? Jak ruszasz tłokiem w cylindrze na boki to czuć ten luz?

Pamiętaj żeby śruby głowicy przykręcać w odpowiedniej kolejności i kluczem dynamometrycznym. Dokładne wartości momentów masz w serwisówce.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Sob Mar 31, 2012 6:32 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Tak czuć luz, przejeżdżę ten sezon, a na jesien wymienie tlok i zrobie szlif.

No chyba, że są jakieś tańsze tłoki innej firmy DVB-T niż wossner, szukałem ale nic tańszego nie ma :p


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 9:54 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Nie Kwi 01, 2012 1:39 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Jeśli czuć luz to albo cylinder albo masz już korbę do wymiany :]

Nie kupuj nic tańszego bo to sensu nie ma, lepiej dołożyć. Kupuj albo Wossnera, Vertexa itp.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Nie Kwi 01, 2012 7:01 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Czemu niby korba miała by być do wymiany? Widać, że tłok ma lekki luz, no trudno, trzeba kupić większy tłok i szlif cylindra, ale to dopiero na jesień.


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 9:53 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Nie Kwi 01, 2012 10:25 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Może mieć już wyrobiony otwór na główce korbowodu i sworzeń ma luz dlatego czuć go na tłoku. Przerabiałem ten temat w XBR.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Czw Kwi 05, 2012 8:28 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Niemiłosiernie kopci.

Będzie stał do jesieni, aż znajdą się pieniądze albo na silnik, albo remont.

Można zamknąć.

-- 03 Maj 2012 13:43 --

Panowie, w jaki sposób ścisnac pierscenie podczas zakładania cylindra, any ideas?


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 55 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Mińsk 125 cięzko pali

Crossista12

3

12990

Pon Lut 03, 2014 7:04 pm

Soka Zobacz ostatni post

Brak nowych postów GPZ 500s 94r nie odpala, słychać stuki, pilna sprawa

kamilbob

14

18323

Wto Wrz 03, 2013 9:42 pm

kamilbob Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 23 Queries | GZIP : Off ]