Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Sie 20, 2018 11:27 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 55 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Wto Mar 27, 2012 9:13 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4080
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TRX 850 '98
Honda FMX 650 '08
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Skoro wymieniał tłok to zawsze w komplecie są pierścienie. A jak wymieniał tłok to i szlif pewnie robił.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Honda FMX 650 '08

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Śro Mar 28, 2012 3:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
no chyba że z góry wiedział ze sprzedaje to różnie bywa niestety... niech ci sprawdzą szczelnośc głowicy ogólnie im powiedz co się działo i będą wiedziec co sprawdzic itd :]

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Śro Mar 28, 2012 7:00 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Takie 'sprawdzanie' kosztuje wiele pieniedzy, a ja ich nie mam.

zamowilem uszczelke alternatora, pod cylinder, sprzegla, 2 plytki zaworowe, w piatek bedzie.

Jutro glowica jedzie do Karlina na plan, zobaczymy czy wymienia tez uszczelniacze zaworowe.

Mam nadzieje, ze po tych wymianach i szczelnym zlozeniu wszystko bedzie w porzadku. W sobote/niedziele jak bedzie glowica zacznie sie skladanie.

Wiedzieć nie wiedział, przed sezonem go wymieniał.

Zrobie fote tłoka w cylku i zobaczycie jak to wygląda, no luz jest, musi być, ale jaki jest dopuszczalny? Jak będzie ciągnął przez tłok, to trudno, w wakacje będzie kasa, to się kupi tłok, zrobi szlif i heja :p

Teraz tak myśle, to na pewno będzie brała tłokiem, bo luz jest widoczny gołym okiem, co teraz? Czekać na kase, czy składać? 500zl z rekawa nie wyciągne na nowy tłok.


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 9:56 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Czw Mar 29, 2012 2:22 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
A więc tak panowie, zakupione zostało:

-uszczelka sprzęgła, zapłonu, wydechu, pod cylinder, pod głowice,
-2 płytki zaworowe
-olej, filtr oleju
-uszczelniacze zaworowe.

Jutro odbieram splanowaną głowicę, wraz z wymienionymi uszczelniaczami i jak dobrze pamiętam docieranymi zaworamii, na czym polega docieranie zaworów i co ono ma na celu?

No złoże i zobaczymy co to będzie.


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 9:55 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Sob Mar 31, 2012 4:52 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4080
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TRX 850 '98
Honda FMX 650 '08
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
dexster11 napisał(a):
luz jest, musi być

Ale jaki jest ten luz? Jak ruszasz tłokiem w cylindrze na boki to czuć ten luz?

Pamiętaj żeby śruby głowicy przykręcać w odpowiedniej kolejności i kluczem dynamometrycznym. Dokładne wartości momentów masz w serwisówce.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Honda FMX 650 '08

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Sob Mar 31, 2012 6:32 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Tak czuć luz, przejeżdżę ten sezon, a na jesien wymienie tlok i zrobie szlif.

No chyba, że są jakieś tańsze tłoki innej firmy DVB-T niż wossner, szukałem ale nic tańszego nie ma :p


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 9:54 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Nie Kwi 01, 2012 1:39 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4080
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TRX 850 '98
Honda FMX 650 '08
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Jeśli czuć luz to albo cylinder albo masz już korbę do wymiany :]

Nie kupuj nic tańszego bo to sensu nie ma, lepiej dołożyć. Kupuj albo Wossnera, Vertexa itp.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Honda FMX 650 '08

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Nie Kwi 01, 2012 7:01 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Czemu niby korba miała by być do wymiany? Widać, że tłok ma lekki luz, no trudno, trzeba kupić większy tłok i szlif cylindra, ale to dopiero na jesień.


Ostatnio edytowany przez dexster11, Czw Sie 09, 2012 9:53 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Nie Kwi 01, 2012 10:25 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4080
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TRX 850 '98
Honda FMX 650 '08
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Może mieć już wyrobiony otwór na główce korbowodu i sworzeń ma luz dlatego czuć go na tłoku. Przerabiałem ten temat w XBR.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Honda FMX 650 '08

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
PostWysłany: Czw Kwi 05, 2012 8:28 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 22, 2006 4:04 pm
Posty: 168
Miejscowość: Podborsko
Pojazd: Kawasaki KLR 650
Niemiłosiernie kopci.

Będzie stał do jesieni, aż znajdą się pieniądze albo na silnik, albo remont.

Można zamknąć.

-- 03 Maj 2012 13:43 --

Panowie, w jaki sposób ścisnac pierscenie podczas zakładania cylindra, any ideas?


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 55 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Mińsk 125 cięzko pali

Crossista12

3

3369

Pon Lut 03, 2014 7:04 pm

Soka Zobacz ostatni post

Brak nowych postów GPZ 500s 94r nie odpala, słychać stuki, pilna sprawa

kamilbob

14

5639

Wto Wrz 03, 2013 9:42 pm

kamilbob Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.189s | 22 Queries | GZIP : Off ]