Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Wrz 26, 2018 4:18 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Tuning KINROAD XT50-18
PostWysłany: Śro Maj 02, 2012 2:19 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2012 10:37 am
Posty: 3
Pojazd: kinroad sprinter strong wind
Witanko.
Co byście polecili do mojego Kindzia jeśli chodzi o tuning. Nadmieniam, że biorę pod uwagę zakup nowego w całości silnika z gaźnikiem, modułem, filtr stożkowy, śruby, podkładki i oczywiście silnik 4t 110 cm to było pierwsze wyjście drugie to zakup cylindra i gaźnika. w cenach dużej różnicy niema cały silnik z osprzętem kosztuje 720pln plus zmiana przez serwis 150 pln w sumie 870 pln jeśli natomiast cylinder głowice i gaźnik to koszt około 200 pln części gaźnik jakieś 50 pln plus robocizna przez serwis jakieś 350 pln w sumie 600 pln i jakby dodać moduł od 110 ccm koszt około 70 pln to koło 700 pln co by lepiej było zrobić????? Nie piszcie mi proszę na temat ramy dlaczego ponieważ byłem w serwisie i co usłyszałem, że 110 ccm nic nie na broi jeśli chodzi o ramę. Z góry dziękuję za wasze opinie napewno każdą wezmę pod uwagę. <rotfl> <rotfl> <rotfl>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning KINROAD XT50-18
PostWysłany: Śro Maj 02, 2012 3:34 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 16, 2008 1:14 pm
Posty: 958
Miejscowość: Waganiec [CAL]
Pojazd: Romet Ogar 200 '87
Suzuki GSXR 600 SRAD '97
Opel Vectra B 2.0 16V '99
Rama pęknie w pół po 2 tygodniach.. W serwisie Ci tak powiedzieli bo chcą zarobić..

Wymienisz silnik - oni zarobią, rama pęknie - pospawają lub wstawią nową - zarobią..

to po pierwsze, po drugie, jeśli miałbym zmieniać silnik, to na coś porządnego, a nie na kolejny chiński silnik zrobiony, z gliny i plastiku (czasami zdarzają się przypadki, że występują znikome ilości aluminium)

--------- 02 Maj 2012 16:41 Połączono ---------

Miałem taki motorek, kląłem na niego wniebogłosy.. do około 2000km wszystko było dobrze, później zaczął się dosłownie rozpadać..

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Tuning KINROAD XT50-18
PostWysłany: Śro Maj 02, 2012 7:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 8:10 pm
Posty: 2984
Miejscowość: Mińsk Maz.
Pojazd: Harlej
taki hajs pchać w ten kaszalot lokurva daruj sobie, kup sobie coś porządnego lepiej niż miałbyś sie brać za "tjunink"

_________________
126 powodów do dumy :]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Tuning KINROAD XT50-18
PostWysłany: Śro Maj 02, 2012 10:25 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sty 26, 2012 9:38 pm
Posty: 244
Miejscowość: Głogów
Pojazd: Romet Ogar 200 Honda Bali 50
Lukaaas napisał(a):
--------- 02 Maj 2012 16:41 Połączono ---------

Miałem taki motorek, kląłem na niego wniebogłosy.. do około 2000km wszystko było dobrze, później zaczął się dosłownie rozpadać..


taka magia chińczyków

_________________
http://s1.transgame.pl/grant.php?u=44116&c=mn83cf
http://racegame.pl/grant.php?u=4263&c=aa6vz8v3dg


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning KINROAD XT50-18
PostWysłany: Pią Maj 04, 2012 1:12 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2012 10:37 am
Posty: 3
Pojazd: kinroad sprinter strong wind
W sumie macie koledzy rację. Tuning odłożę na nigdy a za rok moze dwa zmienie na coś o pojemności 125.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning KINROAD XT50-18
PostWysłany: Pią Maj 04, 2012 4:43 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 15, 2010 8:22 pm
Posty: 1843
Miejscowość: Wieluń [EWI]
Pojazd: Romet Chart 210 Elektronik '88
Piaggio Sfera NSL 50 '92
Honda Civic VI EJ9 '01
Był: Simson SR50/1 C "skuter" '88
Romet Pony 50-M-2 '87
Romet Komar 2330 '70
Opel Vectra A Irmscher CD Diamant 91'
<spoko> <piwo>

_________________
łan cyl, tu stroke :F
Apollan napisał(a):
GNICIE I BRODA TO NASZA WYGODA lachvj
taak


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [KINROAD XT50-18] blokady

huba

3

2285

Pią Maj 08, 2009 4:15 pm

Szisz Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [kinroad xt50qt-5] Blokady

paulooo

0

2218

Nie Maj 09, 2010 11:52 am

paulooo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Kinroad chopper 50] zmiana silnik 110cc

arturkosa

3

2553

Pon Kwi 20, 2009 10:06 pm

dj_bialy1988 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning 2t ];->

Czekoladus

11

7093

Pią Lut 25, 2011 4:10 pm

Czekoladus Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [chopper50] Tuning

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Pablo150000

20

4951

Sob Sty 03, 2009 8:33 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.062s | 22 Queries | GZIP : Off ]