Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Maj 08, 2024 2:08 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Moj ogar 200 : )
PostWysłany: Sob Lis 24, 2012 12:47 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 20, 2009 7:56 pm
Posty: 770
Miejscowość: okolice Chojnic
Pojazd: Motorynka 50-M-1 (1979r,)
Pojazd 2:Romet Kadet 780 (1984r.)
Pojazd 3:Romet Ogar 200 (1987r.)
Pojazd 4: Simson S51 E (1988r.)
Pojazd 5: Yamaha XS400 12E (1989r.)
Pojazd 6: Nissan Sunny N13 1.7D (1988r.)
kuba063 napisał(a):
Wg mnie lepiej idzie na 3 ale ja ze wsi jestem i w życiu jawki nie widziałem wiec pewnie nic nie wiem...


Gdzieś czytałem, że pierwszy pierścień zbiera ok. 70% kompresji. Dwa wystarczą w zupełności. Trzeci to już tylko dodatkowe tarcie, grzanie się i niepotrzebne sprężanie. Jawka jest raczej silnikiem wysokoobrotowym(odblokowana 6500obr/min) do tego nie posiada typowego magneta i nie ma takiego "zamachu" jak np. Simson czy nawet Romet. Dlatego wydaje mi się, że teoretycznie lepiej powinna się wkręcać i iść na 2 pierścieniach. Jednak nie mogę tego potwierdzić, bo nie mam odniesienia w praktyce do silników z 3 pierścieniami.

_________________
SIMSON S70 ENDURO
TEMAT:
wasze-sprzety-f31/simson-s70-enduro-1988r-grune-perle-t32919.html
FILM GOPRO!(str. 14)

YAMAHA XS400
wasze-motocykle-f90/yamaha-xs400-12e-dohc-1989r-27km-t35548.html
NOWY LAKIER!(str. 3)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Moj ogar 200 : )
PostWysłany: Nie Lis 25, 2012 10:44 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
gdyby pierścienie były lepsze to wystarczyłyby 2, a że są do dupy to lepiej jak są 3...

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Załącznik(i) Ogar 900/ ogar 205 Drążek zmieny biegow

patwar20

1

1917

Pon Sty 10, 2011 6:41 pm

apollan Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. ogar mt 50 :D

bosek3

5

3092

Wto Maj 02, 2006 9:51 am

bosek3 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Ogar 200 !

Mr.TaraN

5

2893

Sob Lip 28, 2007 7:46 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Ogar MZ 200

berith

6

3624

Wto Sty 29, 2008 6:52 pm

Dawideq Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. ogar

wujo14

2

2181

Sob Gru 08, 2007 7:50 pm

apollan Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.046s | 20 Queries | GZIP : Off ]