Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Kwi 18, 2024 7:16 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: problem z cewką zasilania (CDI)
PostWysłany: Pon Sty 14, 2013 10:01 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Gru 09, 2010 5:42 pm
Posty: 270
Miejscowość: Kozy
Pojazd: Ogar 200
Suzuki rg 80 :)
witajcie mam problem mianowicie przewinąłem sobie cewkę WN drutem mniejszym niż 0,2 (chyba 0,18) i ładowanie CDI przy ok 7-8 tyś obr mam 30V zaznaczę że na wolnych mam 50 V nie wiem czemu się tak dzieje

głównym powodem czemu się do was zwracam jest to iż właśnie przy tych 7-8 tyś jest jakby odcięcie i moto nie chce się wyżej wkręcać


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: problem z cewką zasilania (CDI)
PostWysłany: Pon Sty 14, 2013 2:16 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 19, 2010 1:10 pm
Posty: 145
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Komar 2351 z silnikiem Charta
ETZ 150
Spróbuj innej przerwy na świecy albo w ogóle innej świecy. Jeśli masz samorobny moduł to możesz spróbować inny kondensator (pojemność/wyższe napięcie).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: problem z cewką zasilania (CDI)
PostWysłany: Pon Sty 14, 2013 9:57 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Gru 09, 2010 5:42 pm
Posty: 270
Miejscowość: Kozy
Pojazd: Ogar 200
Suzuki rg 80 :)
moduł jest to http://allegro.pl/modul-c-d-i-tuning-dio-longija-2t-hy-01-zebrowany-i2876045811.html świeca iskra 95 ale wątpię aby to miało coś wspólnego z świecą


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: problem z cewką zasilania (CDI)
PostWysłany: Pon Sty 14, 2013 10:07 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 25, 2011 12:32 pm
Posty: 377
Pojazd: Romet Chart 77/5/2/2M
MZ ETZ 250
Spróbuj odpalić moto na zwykłym transformatorze odwracając go, podepnij prąd zmienny z cewki ładowania i na wyjściu będziesz miał wystarczające napięcie pod ten moduł. Może coś jest nie tak z nim a nie z cewką. :P

_________________
http://bikepics.com/members/herobrine/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: problem z cewką zasilania (CDI)
PostWysłany: Pon Sty 14, 2013 10:11 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Gru 09, 2010 5:42 pm
Posty: 270
Miejscowość: Kozy
Pojazd: Ogar 200
Suzuki rg 80 :)
ale właśnie niby nie dostaje zbyt dużo V bo dobije do 30 i jakby odcięcie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: problem z cewką zasilania (CDI)
PostWysłany: Pon Sty 14, 2013 10:16 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sie 25, 2011 12:32 pm
Posty: 377
Pojazd: Romet Chart 77/5/2/2M
MZ ETZ 250
No 30 V to trochę mało. Moduł charta musi mieć min 100v żeby na wolnych pracować więc ten też chyba podobnie :P. Może miernik źle Ci pokazuje, jednak silnik sieje zakłóceniami... spróbuj owinąć go folią aluminiową aby zrobić ekran przeciwzakłóceniowy.

_________________
http://bikepics.com/members/herobrine/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: problem z cewką zasilania (CDI)
PostWysłany: Wto Sty 15, 2013 10:13 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
30V to jest dużo za mało. Na pewno to nie będzie pracować przy takim napięciu. Wstaw mały transformatorek podłączony pierwotnym do cewki, wtórnym do modułu. Najlepiej taki 230V/24V

--------- 15 Sty 2013 11:13 Połączono ---------

30V to jest dużo za mało. Na pewno to nie będzie pracować przy takim napięciu. Wstaw mały transformatorek podłączony pierwotnym do cewki, wtórnym do modułu. Najlepiej taki 230V/24V


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: problem z cewką zasilania (CDI)
PostWysłany: Wto Sty 15, 2013 5:42 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Gru 09, 2010 5:42 pm
Posty: 270
Miejscowość: Kozy
Pojazd: Ogar 200
Suzuki rg 80 :)
tylko załatwię sobie jakąś cewkę WN :D


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Cewka Butelkowa

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Pianek

18

7288

Czw Maj 29, 2008 11:31 pm

korneliuszo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cewka i filtr powietrza

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4 ]

Paweł1051

45

16448

Nie Lut 26, 2006 6:43 pm

Bluntman Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cewka wysokiego napięcia od WSK 125

Michal200

2

1814

Czw Lip 26, 2007 2:19 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów wsk 125 jak zrobic zapłon z cewką butelkową z malucha ?

wskmotobike

0

2075

Pon Mar 26, 2012 8:13 pm

wskmotobike Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem

Pdudi

7

2841

Śro Lis 30, 2005 3:00 pm

guzik116 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 20 Queries | GZIP : Off ]